تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813036142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام جدي مديريت شهري به توسعه بوستان‌هاي مخصوص بانوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۵۷ب.ظ)
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري قم مطرح كرد؛ اهتمام جدي مديريت شهري به توسعه بوستان‌هاي مخصوص بانوان معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري قم گفت: شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر همواره توجه و تاكيدات لازم را براي احداث بوستان‌هايي ويژه بانوان داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن نصيري در افتتاح بوستان ارغوان توجه شهردار و اعضاي شوراي اسلامي به سلامت و رفاه حال شهروندان را مورد توجه قرار داد و اظهار كرد: از آنجايي كه بانوان نيمي از جمعيت استان را تشكيل مي‌دهند و سلامت آنها داراي اهميت است از اين رو توجه به فضاهايي براي رفاه حال آنها در راس كار است وعلاوه بر بوستان ارغوان بوستان ديگري در منطقه دو در حال آماده سازي است.
وي به تلاش‌هاي گسترده مديريت بانوان شهرداري براي رفاه حال بانوان اشاره كرد و گفت: جشنواره‌ها، مجموعه فرهنگي فرهنگسراي لاله كه در خدمت اهالي منطقه آزادگان است، مجموعه فرهنگي فردوس از جمله طرح‌هايي است كه براي رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري قم يادآور شد: بانوان بايد به سلامت خود توجه داشته و از اين شرايط استفاده كنند و البته ما نيز تلاش خود را براي افزايش تعداد بوستان‌هاي مخصوص بانوان به كار مي‌گيريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن