تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802515990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حتی اگر صعود هم کنید اجازه نمی‌دهیم مسجد سلیمان به لیگ‌برتر بیاید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حتی اگر صعود هم کنید اجازه نمی‌دهیم مسجد سلیمان به لیگ‌برتر بیاید
در حالی که سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ درسته اول ایران فرصت باقی است و تیم پرهوادار نفت مسجد سلیمان در صدر جدول گروه ب این رقابت‌ها قرار دارد علامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده که حتی اگر این تیم به لیگ برتر هم صعود کند به خاطر ورزشگاهش نمی‌گذاریم در این رقابت‌ها شرکت کنند.
کد خبر: ۳۸۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴ - 07 March 2014



حتی اگر صعود هم کنید اجازه نمی‌دهیم مسجد سلیمان به لیگ‌برتر بیاید
در حالی که همه توجه‌ها در فوتبال ایران به بازی‌های کم‌رمق لیگ برتر و مراحل آماده‌سازی تیم ملی برای جام‌جهانی جلب شده‌ است در دو گروه لیگ دسته اول فوتبال ایران رقابت تنگاتنگی برای صدرنشینی و صعود به لیگ برتر وجود دارد. رقابتی که این روزها به جاهای حساس خود رسیده و تنها سه هفته تا پایان این رقابت‌ها فرصت باقی است.


به گزارش تابناک، حتی در سالی که به سال قهر تماشاگران با فوتبال هم نامیده شده می‌بینیم که بیشترین استقبال از مسابقات فوتبال در شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد و تیم‌های شهرستانی و پرسابقه‌ای مانند تراکتورسازی و ملوان با حمایت گسترده تماشاگرانشان نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند و همان اندک هیجان موجود در لیگ برتر را موجب شده‌اند. 


این در کنار این موضوع که لیگ امسال فوتبال ایران نماد یک لیگ پیر بود که تعداد بازیکن شاخص و چشم‌گیر آن کمتر از تعداد انگشتان یک دست بود موجب شد تا مسئولان فوتبال ایران بیش از پیش به فکر ایجادانگیزه برای تیم‌های فوتبال باشد تا هم از بازیکنان جوان‌تری استفاده کنند و هم با بالا بردن کیفیت بازی‌ها استقبال بالای هواداران فوتبال را در پی‌داشته باشند و به این ترتیب کیفیت کلی لیگ ایران را بالاتر ببرند. 


در چنین شرایطی حمایت از تیم‌های جوان و پر هوادار شهرستانی که با حضورشان در لیگ برتر ممکن است حال و هوای لیگ را تغییر دهند و هیجان را به این پیکره بازگردانند می‌بایست یکی از مواردی باشد که در دستور کار مسئولان فوتبال ایران و بویژه برگزار کنندگان لیگ ایران قرار گیرد.


در حالی مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ایران همواره در سخنانش در چند وقت اخیر از عزم خود برای جوان‌تر کردن لیگ بالاتر بردن کیفیت بازی‌ها خبر داده است اما امروز صحبت‌هایی از سوی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که کاملا مغایر با رویکرد این سازمان در بالابردن کیفیت فوتبال در لیگ برتر و تزریق هیجان به آن بود. 


غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در خصوص سه هفته پایانی و حساس لیگ یک در بخشی از سخنانش گفت: « با توجه به شرایطی که این تیم در حال حاضر دارد تاکید می کنم اگر با همین شرایط به لیگ برتر صعود کنند اجازه نخواهیم داد در مسابقات شرکت کنند. »



حتی اگر صعود هم کنید اجازه نمی‌دهیم مسجد سلیمان به لیگ‌برتر بیاید



صحبت‌های بهروان ناظر به همان موضوع قدیمی ورزشگاه این تیم است که در مسابقات جام حذفی هم نزدیک بود گریبان این تیم را با کج سلیقگی برخی مسئولان بگیرد و اعتراض گسترده هوادان و پیگیری سایر مسئولان و عوامل این تیم سرانجام منجر به این شد که بازی تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های جام حذفی در مسجد سلیمان و با میزبانی شایسته مردم خونگرم این شهر همراه باشد.


نگاهی به مسابقات لیگ برتر ایران در سیزده دوره گذشته هم نشان می‌دهد که تیم‌هایی با امکاناتی در این حد و حتی کمتر هم در لیگ حضور داشته‌اند و حتی توانسته‌اند میزبانی را هم بر عهده بگیرند. میزبانی شایسته لرستانی‌ها هنگامی که تیم گهر درود در لیگ برتر حضور داشت موجب شد تا برای اولین بار در تمام طول یک لیگ شاهد تشویق بازیکنان تیم رقیب در مسابقات باشیم و هیچ‌گاه هیچ توهینی هم در مسابقات آنها رخ نداد که آن را می‌توان نمونه یک فرهنگ جدید هواداری در لیگ برتر ایران دانست که تا پیش از این وجود نداشت. نمونه‌هایی از این دست بسیار است. با حضور تراکتورسازی در لیگ ایران همواره شاهد بازی‌های جذابی در تبریز بودیم و این تیم الان نه در ایران که در آسیا به هواداران پرشورش شناخته می‌شود. همه این مثال‌ها نشان از این دارد که در فوتبال ایران حمایت از تیم‌ها ریشه‌دار شهرستانی همواره نتیجه مثبت داده و هیچ‌گاه از کیفیت کار نکاسته است.



حتی اگر صعود هم کنید اجازه نمی‌دهیم مسجد سلیمان به لیگ‌برتر بیاید



از سوی دیگر حرف‌های غلامرضا بهراوان در حالی رسانه‌ای می‌شود که سه هفته تا پایان این رقابت‌ها فرصت باقی است و هر سه بازی باقیمانده برای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها حکم یک فینال را دارد. زدن این حرف‌ها در این برهه حساس نتیجه‌ای جز تاثیر منفی روی روحیه بازیکنان و هواداران این تیم ندارد. به هر حال همه تیم‌ها می‌بایست در شرایطی یکسان رقابت کنند تا بتوانند موفق به دریافت مجوز حضور در لیگ برتر شوند و در این شرایط حرف‌های بهروان مانند آب سردی روی عطش مسجد سلیمانی‌ها برای لیگ برتری شدن است.


سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فرصت باقی است و نفت مسجد سلیمان با 37 امتیاز در صدر جدول گروه ب لیگ دسته اول قرار دارد و بزرگترین امید این گروه برای رسیدن به لیگ برتر است. این تیم بی‌شک علی‌رقم حرف‌هایی که علیه آنها از سوی این مسئول سازمان لیگ زده شده تمام تلاش خود را برای رسیدن به لیگ برتر و خوشحالی مردم مسجد سلیمان خوزستان خواهد کرد تا بعد از سال‌ها زادگاه فوتبال ایرانی صاحب یک نماینده در لیگ برتر باشد. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن