تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتصاب و تظاهرات وکلای انگلیسی در اعتراض به کاهش کمک های دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتصاب و تظاهرات وکلای انگلیسی در اعتراض به کاهش کمک های دولتی لندن - ایرنا - هزاران نفر از وکلای انگلیسی روز جمعه برای دومین بار طی دو ماه اخیر دست به اعتصاب زدند و روند کار بسیاری از دادگاه ها را مختل کردند.


به گزارش ایرنا، همچنین صدها نفر از وکلا که به کاهش کمک های دولتی در زمینه تامین هزینه های دادرسی و مشاوره های حقوقی اعتراض دارند، در شهر لندن تظاهرات کردند.
تجمعات اعتراضی دیگری نیز در شهرهای مختلف انگلیس و ولز برگزار شد و وکلا و حقوقدانان جنایی با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل دادگاه ها اجتماع کردند.
بر روی برخی از این پلاکاردها نوشته شده بود: نظام قضایی انگلیس را نجات دهید، ما مخالف کاهش کمک های دولتی هستیم، ما برای حفظ کمک های دولتی مبارزه می کنیم، دفاع از کمک های دولتی دفاع از عدالت است و ...
ˈانجمن حقوقدانان جنایی انگلیس (سی بی ای)ˈ و ˈانجمن وکلای دادگاه های جنایی لندن (ال سی سی اس ای)ˈ که از جمله تشکل های اصلی سازمان دهنده اعتصاب اعتراضی امروز هستند، تاکید کرده اند که کاهش کمک های دولتی به بهانه صرفه جویی می تواند آسیب های جدی به نظام قضایی وارد کند.
این تشکل های صنفی حقوقی معتقدند کاهش و قطع کمک های دولتی باعث می شود که وکلای خبره و با تجربه از برعهده گرفتن پرونده هایی که هزینه آن باید از سوی دولت تامین شود، خودداری کنند.
در حال حاضر میزان کمک های دولتی برای تامین هزینه های دادرسی در انگلیس و ولز سالانه حدود دو میلیارد پوند است که قرار است از ماه آینده حدود 20 درصد از این کمک ها کاسته شود.
اعتصاب امروز وکلای انگلیسی، رسیدگی به بسیاری از پرونده ها را در دادگاه های جنایی از جمله در شهر لندن، بیرمنگهام، منچستر، لیورپول، کاردیف و ... مختل کرد.
این دومین اعتصاب سراسری وکلای انگلیسی در سال جدید میلادی بود. اعتصاب اول در ماه ژانویه (دی) برگزار شد.
ˈنیکولا هیلˈ رییس انجمن وکلای دادگاه های جنایی لندن گفت: کاهش کمک های دولتی باعث خواهد شد بسیاری از موسسات حقوقی ورشکست شوند و موسسات دیگر هم مجبورند به جای استخدام وکلای خبره و باتجربه، سراغ وکلای تازه کار و با دستمزد پایین بروند.
وی افزود: سیاست های دولت در زمینه کاهش کمک های دولتی به نظام حقوقی، در واقع به مردم عادی لطمه می زند، چرا که آنان مجبورند از این پس از مشاوره های حقوقی درجه سه استفاده کنند، چون نمی توانند بدون کمک های دولتی هزینه وکلای درجه یک را تامین کنند.
ˈنایجل لیتمنˈ از انجمن حقوقدانان جنایی انگلیس نیز به شبکه 4 رادیو ˈبی بی سیˈ گفت: اگر به قطع و کاهش کمک های دولتی رسیدگی نشود، نظام قضایی انگلیس که در سطح جهان مشهور است، آسیب می بیند و مردم نیز دیگر نمی توانند انتظار داشته باشند عدالت بدرستی اجرا شود.
وی افزود: تاثیرات این سیاست دولت، فلج کننده است و باعث می شود مردم از طبقات اجتماعی مختلف نتوانند به وکلای خبره جنایی مراجعه کنند... همزمان بسیاری از فارغ التحصیلان حقوق نیز مجبور می شوند وارد نظام قضایی جنایی نشوند و احتمالا یک سوم وکلای موجود نیز به بخش های دیگر منتقل خواهند شد.
اروپام**345
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن