تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803194710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادامچیان:مشکلات اقتصاد کشور با تفکر دولتی حل نمی‌شود/ برای کمک به دولت آماده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بادامچیان:مشکلات اقتصاد کشور با تفکر دولتی حل نمی‌شود/ برای کمک به دولت آماده‌ایم

بادامچیان:مشکلات اقتصاد کشور با تفکر دولتی حل نمی‌شود/ برای کمک به دولت آماده‌ایم
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت به هر اندازه که از ما بخواهد حاضریم در حوزه اقتصاد مقاومتی با آنها همکاری داشته باشیم و کمک کنیم.
به گزارش نامه نیوز، اسدالله بادامچیان قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی صبح امروز جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حاج ابوالفضل حاجی‌حیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک توهم کاذب وجود دارد و آن این است که اگر با آمریکا مذاکره کنیم بسیاری از مشکلات و تحریم‌ها برداشته خواهد شد، گفت: در مذاکرات آزمایشی که انجام شد، دیدیم که مستکبرین نمی‌توانند از اشتباهاتشان دست بردارند در نتیجه اینها حاضر نیستند که مشکلات ما حل شود.

بادامچیان افزود: البته آنها حتی قصد برطرف کردن مشکلات خود را نیز ندارند در عین حال که مشکلاتشان از ما بیشتر است.

وی ادامه داد: آقای اوباما سال گذشته چند روز مرخصی بدون حقوق به کارمندان دولتی آمریکا داد و امسال هم کنگره را تهدید کرده که اگر بودجه ما را افزایش ندهید نمی‌توانیم حقوق بدهیم و دوباره مجبور می‌شویم برای مدیریت اقتصادی به کارمندان مرخصی بدهیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها از نظر سیاسی هم پایشان را در یک معرکه‌ای گذاشته‌اند که دنیا با آنها درگیر است، گفت: آمریکا هیچوقت به این اندازه درگیر مبارزات مردمی و اسلامی نبوده است.

بادامچیان تصریح کرد: البته در این رابطه طبیعی است که باید اقتصادی داشته باشیم که آن اقتصاد، شکوفایی عدالت و پیشرفت ما را تامین کند که این نیاز به یک تحول جدی در مدیریت اقتصادی کشور دارد.

وی با انتقاد از اظهارات حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون تلفیق که گفته بود نمی‌شود جلوی قاچاق را گرفت، اظهار کرد: سوال بنده این است که چرا نمی‌شود جلوی قاچاق را گرفت؟ بنده معتقدم که می‌شود جلوی قاچاق را گرفت اما باید سیاست‌ها تغییر کند و تحول نیز ایجاد کنیم.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنانش با انتقاد از اینکه روش دولت دهم در اجرای هدفمندی یارانه‌ها نادرست بوده است، گفت: البته این دولت نیز می‌گوید باید دوباره وضعیت اقشار کم‌درآمد را شناسایی کنیم که در این صورت برای 73 میلیون نفر جمعیت اگر دو برگه فرم شناسایی نیز لازم باشد در مجموع 150 میلیون برگه کاغذ برای این کار نیاز است.

بادامچیان تاکید کرد: اقتصاد ما باید اقتصاد مقاومتی باشد و اقتصاد مقاومتی یعنی یک اقتصاد مستحکم و محکم که به تعبیر قرآن باید اقتصادی مرصوص باشد.

وی افزود: هیچ گونه تهاجم، تحریم و تخربی بر اقتصاد مقاومتی اثرگذار نیست.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند که اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد همراه با صرفه‌جویی است در صورتی که این تفکر صحیح نیست. اقتصاد مقاومتی اقتصادی ریاضتی نیست بلکه یک اقتصاد مقاومتی است.

بادامچیان با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در مورد اقتصاد برنامه‌هایی دارد، گفت: با مدیریت و تفکر دولتی نمی‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد. هرگاه انتخابات در کشورمان به جای انتخاب شخص، انتخاب حزبی باشد و در آن زمان، اگر به ما رای دهند، ما هم کادر هم برنامه و هم مدیریت آن را داریم و مانند همیشه هرجا که اقداماتی انجام داده‌ایم موفقیت خود را در پی داشته است.

به گزارش فارس ، وی در پایان گفت: قرار ما با دولت در سیاست‌هایی که به ایشان اعلام کردیم حمایت حکیمانه، نقد مشفقانه و رصد هوشمندانه است و آنها در هر موضوع و در هر اندازه‌ای ازجمله اقتصاد مقاومتی از ما همکاری بخواهند آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.





1392/12/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن