تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي‌اطلاعي اصفهانيان از نامه فيفا درباره‌ قهرماني


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بي‌اطلاعي اصفهانيان از نامه فيفا درباره‌ قهرماني
رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال مي‌گويد که از ارسال نامه فيفا به ايران درباره‌ي پرونده محسن قهرماني کاملا بي اطلاع است.

فريدون اصفهانيان درباره‌ي نامه‌اي که گفته مي‌شود فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) درباره‌ي پرونده محسن قهرماني به فدراسيون فوتبال ايران فرستاده است اظهار کرد: در اين زمينه هيچ اطلاعي ندارم و کسي به من نگفته که نامه‌اي رسيده يا نه!

به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به اين سوال که آيا براي اطلاع از صحت اين خبر با کفاشيان تماس گرفته است يا خير، گفت: ما وظيفه‌اي داريم و کميته انضباطي و کفاشيان هم وظيفه‌اي دارند. اگر من دنبال اين ماجرا را بگيرم مي‌گويند چرا اصفهانيان پيگير قضيه است چون هيچ چيز معلوم نيست، اگر هم دنبال نروم مي‌گويند چرا پيگير نيست! حرف من اين است که اگر لازم است من از اين نامه اطلاع داشته باشم به من بگويند، اگر هم نقشي ندارم اجازه بدهند کار روند قانوني خود را طي کند.

اصفهانيان درباره‌ي چينش داوران در هفته‌هاي پاياني ليگ‌هاي برتر و دسته يک به ايسنا گفت: هماهنگي‌هاي لازم انجام شده که بازي‌هاي حساس هفته‌هاي آخر ليگ دسته يک را داوران با تجربه و آماده قضاوت کنند تا نتيجه بازي‌ها توسط تيم‌ها تعيين شود و داوران اشتباه تاثير گذار نداشته باشند. در ليگ برتر همچنين هماهنگي‌هايي صورت گرفته است.

رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال همچنين از جلسه‌اش با نمايندگان فدراسيون فوتبال و غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات فدراسيون خبر داد و گفت: بهروان اعتقاد دارد که هنگام برگزاري مسابقه همه کارها بايد با هماهنگي نماينده‌ي فدراسيون صورت بگيرد، در حالي که هر کسي وظيفه‌ي خودش را دارد. نماينده فدراسيون پيش از شروع بازي همه چيز از جمله داروان، تيم‌ها، محل اسکان داوران، تعطيل شدن يا برگزاري بازي، تعويق آن و هر چيز ديگري را در اختيار داد اما با شروع بازي ديگر تصميم‌گيرنده‌ي نهايي داور است.

وي افزود: فغاني يک بازي را قضاوت کرد و و در جريان آن تصميم گرفت مربي پيکان را اخراج کند. او از رفتن امتناع مي‌کرد تا نماينده‌ي فدراسيون دخالت کرد و نهايتا مربي پيکان گفت که به خاطر نماينده بيرون مي‌رود!

اصفهانيان ادامه داد: گاهي افراد با هدف ريش سفيدي و کمک کاري مي‌کنند که به جامعه داوران ضرر مي‌رساند. در جريان بازي همه تصميم‌ها از جمله اين که بازي ادامه پيدا کند يا نه وظيفه‌ي داور است.

اصفهانيان ادامه داد: اگر داور يک مربي را اخراج کند ولي مربي از زمين بيرون نرود، داور از کاپيتان تيم مي‌خواهد که مربي را به بيرون هدايت کند. در صورت امتناع دوباره مربي، داور مي‌تواند بازي را تعطيل کند. همه چيز در قانون مشخص است.

وي در پايان گفت: با نمايندگان فدراسيون فوتبال و بهروان جلسه داشتيم و حرفهايمان را زديم. ان شاءالله ديگر شاهد چنين ناهماهنگي‌هايي نباشيم.

جمعه 1392/12/16 15:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن