تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید ببازیم تا ببریم/ نامه‌ فیفا درباره قهرمانی را ندیدم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: باید ببازیم تا ببریم/ نامه‌ فیفا درباره قهرمانی را ندیدم


کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، گفت:نامه ای از فیفا، درباره پرونده قهرمانی ندیده‌ ام، اما اگر چنین نامه‌ ای باشد، پاسخگوی آن خواهیم بود. «وینگادا، گزینه‌ ای است که با او در حال مذاکره هستیم و تا کنون به هیچ مربی حتی به صورت شفاهی پیشنهادی نداده‌ ایم.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی کفاشیان، درباره ارسال نامه‌ ای از فیفا درباره وضع محسن قهرمانی، گفت: چنین نامه‌ ای ندیده‌ ام. باید بدانیم آنهایی که این اخبار را مطرح می‌ کنند، از کدام منبع چنین حرفی می‌ زنند. شاید هم چنین نامه‌ ای برای روابط بین الملل بیاید. ما مکاتبات فراوانی با فیفا داریم و اگر چنین درخواستی بیاید هم حکم را برای آنها ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: فیفا در موارد داخلی فوتبال کشورها ورود نمی‌ کند، اما در برخی مباحث، مانند دوپینگ یا برخی آرا، می بایست فیفا هم در جریان قرار بگیرد؛ این یک فرآیند اداری و طبیعی است و علتی برای بزرگ نمایی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بحث پیشنهاد شفاهی به فرکی برای هدایت تیم المپیک گفت: «وینگادا»، گزینه‌ ای است که با او در حال مذاکره هستیم و با توجه به اینکه «لیگ برتر» هنوز ادامه دارد، برای آنکه باشگاه‌ ها از ما ناراحت نشوند، تا کنون به هیچ مربی حتی به صورت شفاهی پیشنهادی نداده‌ ایم، هرچند گزینه داخلی داریم.

کفاشیان درباره بازی ایران با گینه هم تاکید کرد: به نظرم، بازیکنان ایران، به ویژه در نیمه دوم، بسیار سرعتی و جنگنده بازی کردند. باید قبول کنیم به این بازی‌ ها نیاز داریم. این یک محک جدی بود و بازیکنان ما باید مقابل چنین تیم‌ هایی بازی کنند تا برای بازی مقابل تیمی چون نیجریه، آماده شوند.

وی افزود: فراتر از نتیجه این دیدارها، برای آماده‌ سازی تیم ایران لازم است. ما باید با این تیم‌ ها بازی کنیم و حتی شکست بخوریم تا بتوانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم.


جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن