تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازيکنان صبا براي آبرويشان برگشتند نه پول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بازيکنان صبا براي آبرويشان برگشتند نه پول
مديرعامل باشگاه صباي قم پس از حل مشکل مالي اين تيم معتقد است بازيکنانش به خاطر دريافت پول به تمرين ها بازنگشتند و تنها آبرو و حيثيت خود را مد نظر قرار دادند.

محمدرضا کشوري فرد در رابطه با اتمام اعتصاب بازيکنان صبا بعد از يک هفته اظهار کرد: جلسه اي را امروز (جمعه) با بازيکنان داشتيم و قرار شد آن ها از فردا به تمرين ها بازگردند و در اردوي قم شرکت کنند. بازيکنان به خاطر آبرو و حيثيت خود اعتصاب را تمام کردند. آن ها متوجه شدند اگر به اين کار ادامه دهند، خودشان را زير سوال مي برند.

به نقل از ايسنا، وي در پاسخ به اين پرسش که آيا مشکل مالي باشگاه حل شده است، افزود: اسپانسر جديد گرفتيم و بخشي از مطالبات را قرار است پرداخت کنيم. اين مبلغ را در اردوي قم به بازيکنان مي دهيم اما تمام مشکلات به صورت کامل برطرف نشده است. من صحبت دوستانه اي با بازيکنان داشتم و آن ها متوجه شدند که ديگر صحبت پول نيست و براي آبروي خودشان بايد بازي کنند. به هر حال دو روز ديگر بايد در ليگ به ميدان بروند. مطمئن باشيد اين اتفاق را ديگر در صبا نخواهيد ديد.

مديرعامل باشگاه صباي قم همچنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه آيا تهديد فدراسيون تاثيري در بازگشت بازيکنان صبا به تمرين ها داشته است، گفت: به هيچ وجه اين مسائل درست نيست. ممکن است آقاي عليپور فکر کند با اعتصاب صبا، اتفاقي براي تيم هاي ديگر مي افتد اما صبا چندين سال سابقه دارد. خودمان نزديک به 40 سال است که در فوتبال هستيم و آبرو داريم. بنابراين ما هم به فکر آبروي خودمان هستيم و هم خطر سقوط به ليگ يک را احساس مي کنيم.

کشوري فرد در پايان از برگزاري چند بازي دوستانه در اردوي قم خبر داد و به ايسنا گفت: به احتمال فراوان يک ديدار تدارکاتي با تيم ملي جوانان برگزار مي کنيم.

جمعه 1392/12/16 13:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن