تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصيرزاده: اولين بار استعلام فيفا رسانه‌اي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نصيرزاده: اولين بار استعلام فيفا رسانه‌اي شد
کارشناس مسائل مديريتي فوتبال گفت: فيفا هميشه در مورد برخي پرونده‌ها از فدراسيون‌ها استعلام مي‌گيرد اما براي اولين بار اين موضوع رسانه‌اي شد.

هوشنگ نصيرزاده در مورد اينکه فيفا از فدراسيون فوتبال درخواست کرده راي پرونده محسن قهرماني را ترجمه شده به فيفا ارسال کند، گفت: در ماده دو اساسنامه فيفا آمده، کنترل فدراسيون‌هاي فوتبال به عهده فيفا است. به همين دليل همانطور که فدراسيون فوتبال ايران گاهي از هيأت‌هاي فوتبال کشور توضيح مي‌خواهد، فيفا نيز رفتار 209 فدراسيون فوتبال را رصد مي کند.

به نقل از فارس، وي افزود: به همين دليل فيفا نسبت به اخباري که منتشر مي‌شود حساس بوده وگاهي از فدراسيون‌ها توضيح مي‌خواهد. يان کار بدون اطلاع رسانه‌ها انجام مي‌شود. فيفا تاکنون چندين بار از فدراسيون ايران در رابطه با مسائلي که در ورزشگاه‌ها و بيرون اتفاق افتاده توضيحاتي خواسته و آرايي که کميته انضباطي ما داده ترجمه و در اختيار فيفا قرار گرفته است که انها هميشه قانع شده اند.

کارشناس مسائل مديريتي فوتبال، خاطرنشان کرد: اين اولين بار است که شما (رسانه) متوجه مي‌شويد فيفا از فدراسيون فوتبال توضيح خواسته است. در بسياري از کشورهاي پنج قاره دنيا فيفا به طور مرتب از آنها توضيح مي‌خواهد و بايد جواب دهند.

نصيرزاده در ادامه عنوان کرد: در مورد پرونده محسن قهرماني نيز گفته شده حکمي که در مورد وي صادر شده براي آنها فرستاده شود. اين حکم ترجمه و بعد از امضاي دبير کل به فيفا ارسال مي‌شود. اما آنچه که برخي از افکار عمومي فکر مي‌کنند ماجراي محسن قهرماني به آن شکل نيست.

وي با ارائه توضيحات بيشتر گفت: اگر فرض کينم فيفا اين راي را مناسب تشخيص دهد از همکاري فدراسيون ايران تشکر مي‌کند اما اگر راي متناسب با ماجرا نباشد فيفا درخواست مي‌کند راي اصلاح شود. اينکه برخي فکر مي‌کنند خود فيفا در پرونده دخالت کرده و راي را اصلاح مي‌کند چنين چيزي در مسئوليت فيفا‌ نيست.

جمعه 1392/12/16 14:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن