تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819632846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین خدمت چرخشی نیروهای ویژه را تایید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین خدمت چرخشی نیروهای ویژه را تایید کرد مسکو - ایرنا - ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین روز جمعه اخبار مربوط به برنامه این نهاد برای ˈخدمت چرخشیˈ نیروهای ویژه این کشور در مناطق مختلف را تایید کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری روسی ˈایتارتاسˈ، هدف از اجرای این برنامه که مراحل تدوین آن به پایان رسیده است، افزایش توان رزمی نیروهای مسلح اوکراین ذکر شده است.
در گزارش به جزییات طرح خدمت چرخشی نیروهای ویژه اوکراین اشاره ای نشده است.
کارشناسان مسایل سیاسی با اشاره به تحولات روزهای اخیر اوکراین و پیوستن شمار زیادی از نیروهای نظامی، پلیس و اطلاعاتی این کشور به نیروهای سیاسی طرفدار روسیه در مناطق جنوبی و شرقی می گویند که این اقدام با هدف جلوگیری از وقوع این قبیل اتفاقات در آینده صورت می گیرد.
به نظر می رسد که خودداری روس زبانان ساکن کریمه از به رسمت شناختن حکومت جدید غربگرای اوکراین در کی یف که با اتفاقاتی در زمینه پیوستن نیروهای ویژه، رزمناوهای اوکراین و نیز نیروی هوایی این کشور به حکومت محلی ˈروسوفیلˈ کریمه همراه بود، دلیل اصلی تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین به چرخشی کردن خدمت نیروهای ویژه این کشور است .
این در حالی است که دولت روسیه در روزهای گذشته اعلام کرد که حاضر به پذیرش نیروهای ˈبرکوتˈ (پلیس ویژه ضد شورش) اوکراین و اعطای تابعیت به آنان برای خدمت در روسیه است .
اروپام/518**1651
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن