تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806863132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات علپيور درباره قرارداد پسرش


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اظهارات علپيور درباره قرارداد پسرش
رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ درباره قرارداد فرزندش با پاس همدان و موضوع فرهاد کاظمي توصيحاتي ارائه کرد.

عليرضا عليپور در مورد اينکه آيا با وجود حضور محمدزاده در کميته اخلاق موقعيت او تضعيف شده است يا خير، گفت: چنين موضوعي نيست. کميته اخلاق از 3 بخش تشکيل شده که در بحث دبيرخانه قبلا فعاليت داشتم. بخش بعدي ديوان تحقيق است و بخش سوم هم ديوان تحکيم که بايد احکام ديوان تحقيق را صادر کند. از آنجايي که افراد بايد در جايگاه خودشان حضور داشته باشند و با توجه به اينکه حضور در اين بخش ملزم به داشتن تحصيلات حقوق است از مسئولان فدراسيون درخواست دارم تا من را در منصب قضاوت نگذارند و اجازه بدهند در بحث تحقيق کمک کنم تا خداي ناکرده حق و ناحق نشود. آقاي محمدزاده و هر عزيز ديگري براي من مورد احترام است.

به گزارش تسنيم، وي در واکنش به صحبت‌هاي علي کفاشيان مبني بر اينکه رقيب آورديم تا عليپور کمتر مصاحبه کند اظهار داشت: اگر من صحبتي انجام مي‌دادم در جايگاه دبير ستاد منشور بوده و بايد آراء‌ را اعلام مي‌کردم اگرنه قصدي براي مصاحبه نداشتم.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ در خصوص اينکه آيا ستاد منشور اخلاقي منحل شده است، تاکيد کرد: چنين چيزي صحت ندارد و اتفاقا اين ستاد با کمک همه به کميته اخلاق تغيير نام داد و رسما به عنوان يکي از ارکان قضايي فدراسيون فوتبال فعاليتش را آغاز کرد که اتفاقا اين کميته به تاييد فيفا هم رسيده است. ما امانتي در دست داشتيم که آن را تحويل ديگران داديم و هميشه تلاش کرديم طبق اساسنامه صحبت کنيم. واقعا چون همه از دوستان و همکاران ما هستند من رقيبي نمي‌بينم بلکه معتقدم همه رفيق ما هستند.

عليپور تصريح کرد: من هميشه بر اساس اساسنامه صحبت و از آن تمکين مي‌کنم و هيچ وقت فراتر از وظايفم صحبت و مصاحبه نکردم.

وي درباره صحبت‌هاي حجت‌الاسلام نقويان مبني بر اينکه عليپور بايد استعفا بدهد و اينکه آيا از صحبت‌هاي او دلخور شده است، عنوان کرد: من دلخور نشدم چون ما از نسل تکليف‌گرا هستيم و هر کجا که تکليف بوده کار کرديم. اگر کسي پيدا شود که اين تکاليف را در فدراسيون انجام بدهد من دست او را مي‌بوسم و با کمال خوشحالي از فدراسيون مي‌روم.

عليپور ادامه داد: همه دوستان و نظراتشان براي من قابل احترام است اما واقعا برخي از نظرات را در کارم لحاظ نمي‌کنم. با ابن وجود باز هم تاکيد مي‌کنم که همه براي من قابل احترام هستند.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ که در برنامه ورزش و مردم حضور يافته بود در مورد مشکلاتي که براي تيم گهر دورود به وجود آمده و باعث شده اين تيم بدون دروازه‌بان براي برگزاري بازي ليگ يک به يزد سفر کند، گفت: من از برخي مسئولان عزيز گلايه دارم. اول فصل که مي‌شود کل فدراسيون را تحت فشار مي‌گذارند که مي‌خواهند تيمداري کنند اما واقعا به فکر نيستند. با توجه به اينکه کشور ما با تغييرات مديريتي روبرو شده مسلما استاندارها جابه‌جا مي‌شوند و نمايندگان مجلس هم ديگر به قولي که داده‌اند عمل نمي‌کنند. همين مسائل باعث مي‌شود تيمي مانند گهر بدون حامي بماند.

وي ادامه داد: بازيکنان و مربيان قراردادي با تيم‌ها مي‌بندند که طبق آن قرارداد بايد پولي بگيرند و وقتي اين اتفاق رخ نمي‌دهد مشکلاتي مانند تمرين نکردن رخ مي‌دهد. با حضور تمام دوستان ستادي را در فدراسيون تشکيل داديم که در آن در 23 بند به ما ماموريت داده شد تا مسابقات ليگ برتر را با سلامت تمام کنيم.

عليپور تصريح کرد: شب گذشته با رئيس هيئت فوتبال لرستان صحبت کردم که حتما تيم گهر به يزد اعزام شود اما متوجه شديم که گروه مربيان چند بازيکن انزلي‌چي را با خودشان برده‌اند و تيم گهر دچار مشکل شده است. بايد همين‌جا بند 21 ستادي که تشکيل شده را براي همه بخوانم تا خيلي‌ها متوجه مسائل شوند.

وي اضافه کرد: در اين بند آمده با توجه به اينکه مسابقات ليگ برتر و ليگ يک به هفته‌هاي پاياني نزديک شده باشگاه‌ها، بازيکنان و مربيان بايد حقوق متقابل يکديگر را انجام بدهند. به همين دليل همه بازيکنان، مربيان و مديران ملزم هستند تعهداتشان را نسبت به باشگاه انجام دهند. هرگونه عدم حضور در تمرينات و مسابقات و مصاحبه عليه باشگاه تخلف محسوب شده و مي‌‌تواند از مقدمات ورود به تباني خوانده شود که منجر به محروميت يک تا چند ساله خواهد شد. کميته نظارت سازمان ليگ از رکن قضايي فدراسيون اين تقاضا را دارد تا برابر مقررات اقدامات لازم را انجام بدهد.

عليپور درباره تعطيلي تمرينات تيمي مانند صباي‌قم و گهر دورود اظهار داشت: دستور موقت براي گروه مربيان گهر و بازيکنان اعتصاب کننده اين تيم صادر شده تا در صورت عدم حضور در بازي امروز از تمام فعاليت‌هاي فوتبالي به مدت يک سال و يا حتي تا پايان عمر محروم شوند.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ گفت: در خصوص صباي قم هم بايد بگويم قطعا تمرين نکردن اين تيم براي بازي با ذوب‌آهن منجر به تضيع حق تيم‌هايي مانند مس، فجر سپاسي، راه‌آهن، داماش و حتي خود صبا مي‌شود. به خاطر همين با کمک هيئت رئيسه سازمان ليگ تصميم گرفته شد اگر باشگاه‌ها با چنين مشکلاتي روبرو شوند از همين حالا از مسابقات خارج شوند تا حق و حقوق از کسي ضايع نشود.

عليپور درباره انتقادات باشگاه پيکان تصريح کرد: پيکان در همه رشته‌ها حضور فعالي در بخش حقوقي دارد. ما ابتداي فصل خواهان تعهد مضاعفي از سوي اين باشگاه در مورد سرمربي تيم‌شان شديم.

وي افزود: متاسفانه اين باشگاه به تازگي در بيانيه‌اي به مسائل خارج از ضابطه درباره فغاني تنها داور ما در جام جهاني پرداخته که ما اين موضوع را با تاج رئيس سازمان ليگ بررسي و مديرعامل و سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه را به کميته اخلاق و انضباطي احضار کرديم.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ خاطرنشان کرد: برخي موارد از سوي اين باشگاه در مورد داوري‌ها مطرح شده بود که به آنها رسيدگي خواهد شد اما مواردي چون وظايف من به اين باشگاه مربوط نمي‌شود و بهتر است آنها در ساير بحث‌ها به کار خودشان بپردازند.

عليپور اختلاف شخصي با فرهاد کاظمي را رد کرد و گفت: با هيچ شخصيت حقيقي و حقوقي اختلاف و خصومت ندارم حتي شايد در فضاي خارج از مقررات با آنها دوست هم باشم. اين موضوع در مورد فرهاد کاظمي هم صدق مي‌کند ا ما تمام تلاش ما اين است که تيم‌ها براساس برتري فني در فوتبال به حق‌شان برسند.

وي افزود: اکنون دغدغه خاطري براي برخي مربيان پيش آمده و آن در مورد برخي مربيان و تيم‌ها است که ما تلاش مي‌کنيم با همکاري ساير نهادهاي مربوط اين پرونده را يکبار براي هميشه بررسي و مختومه کنيم.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ در مورد توجه به برخي مسائل مانند آرايش موي سر بازيکنان يادآور شد: شوراي انقلاب فرهنگي از ما برخي الزامات فرهنگي را درخواست کرده و انتظار از باشگاه‌هايي که با پول بيت‌المال اداره مي‌شوند زياد است. ما هم در اين زمينه تا 4 بار به باشگاه تذکر مي‌دهيم تا از آن طريق شرايط بازيکن اصلاح شود که اگر بعد از اين فرآيند تحولي رخ نداد او را به کميته اخلاق و انضباطي دعوت مي‌کنيم اما خوشبختانه تاکنون موردي در اين زمينه نداشته‌ايم.

عليپور در مورد ناراحتي احمد جمشيديان گفت: اميدوارم باعث ناراحتي کسي نشده باشم. در مورد جمشيديان ابتداي ليگ مسائلي مطرح شد که ما با ديده همکاري مجوز حضور او در استقلال را صادر کرديم.

وي درباره محروميت محسن قهرماني هم گفت: 5 مورد در پرونده قهرماني مطرح شد که 3 مورد از آن اصلا قابل بررسي نبود و مدارکي وجود نداشت. در دو مورد ديگر هم ما تنها در زمينه رفتار غيرحرفه‌اي قهرماني و همکارانش به نتيجه رسيديم که کميته انضباطي آن حکم را صادر کرد.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ درباره درخواست فيفا براي دريافت گزارش حکم محسن قهرماني تاکيد کرد: در مباحث دوپينگ گزارش‌هاي ما به فيفا مي‌رسد و در بحث مبارزه با تباني هم بايد اين گزارش‌ها در اختيار فيفا قرار بگيرد.

عليپور در واکنش مصاحبه عبدالحميد رمضاني مديرعامل باشگاه پاس همدان مبني بر قرارداد 150 ميليوني پسرش با اين باشگاه تاکيد کرد: پسر من يا هر فرد ديگري نبايد به دليل جايگاه شغل پدرش از حضور در عرصه ورزش محروم شود.

وي افزود: اين گزارش در اقدامي غيرحرفه‌اي از شبکه ورزش پخش شد که البته بعد از آن فرصت توضيح به مردم در اختيار من قرار گرفت و رمضاني هم روي آنتن اين برنامه آمد و اين مسئله را تکذيب کرد. ضمن آنکه ملاحي مدير عامل باشگاه پاس نوين هم اعلام کرد که اصل قرارداد پسر من با اين باشگاه 6 ميليون تومان بوده است.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ خاطرنشان کرد: اصل اين گزارش مربوط به برنامه «شوک» است که در مردادماه براي شبکه 3 ساخته شده بود و در آن زمان کمپيني در يک باشگاه خاص شکل گرفته بود تا مواردي مطرح شود و صداوسيما هم قصد داشت تا به مسائل پشت پرده فوتبال بپردازد که در آن برنامه من را محکوم کردند.

عليپور خاطرنشان کرد: سي‌دي اظهارات رمضاني در آن برنامه در فدراسيون فوتبال موجود است و گلايه‌ من اين بود که چرا اين اظهارات که مربوط به مردادماه بود قبل از بازي پاس و پيکان پخش شد.

وي افزود: عده‌اي پيشنهاد مبلغ کلاني را به يکي از عوامل 20:30 داده بودند تا اين اظهارات پخش شود که در نهايت آن را شبکه ورزش و برنامه ليگ يک پخش کردند. من به عنوان يک شهروند از متولي اين برنامه گلايه‌اي ندارم اما بحثم اين است که چرا صدا و سيما به عنوان رکن اصلي فرهنگي اجازه پخش اين موارد را داده است.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ تصريح کرد: شايد فرصت دفاع از حقم را پيدا کنم اما به هر حال بايد واقعيت اين موارد هم قبل از پخش آن مشخص شود. در نامه‌اي به کفاشيان و حميسي مسئول حراست فدراسيون فوتبال از آنها خواستم مدارک مربوط به اين ادعاها بررسي شود.

عليپور تاکيد کرد:‌ درست است که پزشک و مربي محروم اين باشگاه با تزريق آمپول باعث مصدوميت پسرم و خروج او از چرخه فوتبال شدند و اگر من براي چنين مسائلي محروميتي براي پاس در نظر گرفته‌ام؛ ظلم بزرگي انجام شده و بايد به اين وضعيت رسيدگي شود. بنابراين از مسئولان خواهان انجام اين کار شدم اما به آنهايي که در اين باره خبرسازي مي‌کنند مي‌گويم خدا را شاهد و ناظر کار خود بدانند.

وي درباره بحث خصوصي‌سازي استقلال و پرسپوليس هم يادآور شد: گاهي گفته مي‌شود باشگاه استقلال 120 ميليارد قيمت دارد در حالي که همين الان اين باشگاه ورزشگاهي دارد که 200 يا 300 ميليارد قيمت دارد.

رئيس کميته نظارت و بازرسي سازمان ليگ عنوان کرد: بايد به شخصيت‌هايي که در اين دو باشگاه هستند نيز توجه کنيم. زماني محمد دادکان اعلام کرد حاضر است اين باشگاه را 5 سال در اختيار بگيرد و بدون دريافت کمک مالي نه تنها در رشته فوتبال بلکه در رشته‌هاي ديگر هم آن را فعال کند. بنابراين بايد به اين افراد و توانمندي‌هاي کساني که در اين دو باشگاه وجود دارند توجه کنيم.

عليپور افزود: پرسپوليس و استقلال نيازمند افرادي هستند که براي اين باشگاه کيسه ندوخته باشند. کار دشواري نيست که براي اين دو باشگاه ورزشگاهي ساخته شود. من معتقدم خصوصي‌سازي استقلال و پرسپوليس يک کار همگاني است که نياز به کارگروه دارد.

وي در پايان گفت: امير رضا خادم براي انجام اين کار با فشار مهلت زماني روبرو است در حالي که معتقدم بايد به او زمان بيشتري دهيم و به جاي عجله همه بايد به خادم در اين کار کمک کنند.

جمعه 1392/12/16 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن