تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815651357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده خاصیت "شکلات خوردن"


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ده خاصیت "شکلات خوردن"
آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب شان انجام می دهند. شکلات فشار خون و کلسترول بد را کاهش داده و احتمال ابتلا به "بیماری قلبی" را کاهش می دهد. مجله زندگی ایده آل: آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب شان انجام می دهند. شکلات فشار خون و کلسترول بد را کاهش داده و احتمال ابتلا به "بیماری قلبی" را کاهش می دهد.


1. شکلات ریسک سکته مغزی را کاهش می دهد: یک پژوهش سوئدی نشان می دهد که زنانی که در هفته چهل و پنج گرم یا بیشتر از آن شکلات می خورند بیست درصد کمتر از زنانی که کمتر از نه گرم در هفته شکلات می خورند احتمال سکته مغزی دارند.


2 شکلات سلامت قلب را افزایش می دهد: آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب شان انجام می دهند. شکلات فشار خون و کلسترول بد را کاهش داده و احتمال ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد. یکی از دلایل فایده شکلات تلخ برای قلب خاصیت ضد التهابی بودن آن است که ریسک بیماری قلبی را کاهش می دهد.


3 شکلات شما را سیر نگه می دارد: شکلات تلخ به خاطر فیبر فراوان واقعاً شما را سیر نگه می دارد. بنابراین کمتر می خورید. طبق تحقیقات دانشگاه کپنهاگ شکلات تلخ بسیار بیشتر از شیر میل به غذاهای شور و شیرین را کاهش می دهد.




4 شکلات با دیابت مبارزه می کند: طبق یک پژوهش ایتالیایی کسانی که مرتباً شکلات می خورند حساسیت شان به انسولین بالا می رود، در نتیجه احتمال ابتلا به دیابت در آنها کاهش می یابد.


5 شکلات از پوست شما حفاظت می کند: شکلات تلخ واقعاً برای پوست مفید است. آنتی اکسیدانهای موجود در شکلات تلخ که فلاونید نامیده می شوند از پوست شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند.


6 شکلات سرفه را بند می آورد: سرفه شما بند نمی آید؟ ماده ای در شکلات است به نام تئوبرومین که به نظر می رسد فعالیت عصب ریوی را کاهش می دهد، این بخش از مغز موجب سرفه های سخت می شود.


7 شکلات حال شما را خوش می کند: غیر قابل انکار است که خوردن شکلات برای آنها که عاشق شیرینی هستند، لذت زیادی دارد. لدت بردن از غذا لذت بردن از زندگی است. تحقیقات نشان داده شکلات خورها کمتر دچار اضطراب می شوند.


8 شکلات جریان خون را بهبود می بخشد:کاکائو "خاصیت ضد انعقاد خون" دارد که شبیه به قرص آسپرین عمل می کند. این ویژگی جریان خون را بهبود می بخشد.


9 شکلات بینایی را بهتر می کند:شکلات خاصیت بهبود گردش خون، به خصوص در مغز را دارد. محققین بیان کرده اند که شکلات گردش خون در شبکیه را نیز بیشتر می کند، در نتیجه  بینایی شما را تقویت می کند.


10 شکلات شما را باهوش‌تر می کند: افزایش جریان خون در مغز توسط کاکائو به نظر می رسد انسان را بیدار و هشیارتر می کند.




1392/12/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن