تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805702596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتي بزرگترين محور استحکام بخشي نظام مي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۱۷ق.ظ)
فرمانده سپاه روح الله مرکزي گفت : اقتصاد مقاومتي بزرگترين محور استحکام بخشي نظام مي باشد فرمانده سپاه روح الله مرکزي گفت: اقتصاد مقاومتي به عنوان نقشه راه جمهوري اسلامي بزرگترين محوريت استحکام بخشي نظام است و بسيجيان بايد در لبيک به مقام معظم رهبري با همه قوا در تحقق مواد ۲۴ گانه آن بکوشند.
به گزارش خبرگزاري موج از اراک، سردار مهدي صديقي در نشست مجمع عمومي بسيجيان سپاه روح الله مرکزي با اشاره به تغيير رويکرد ادبيات ديپلماسي جهان نسبت به ايران اظهار کرد: امروز ادبيات ديپلماسي جهان نسبت به ايران از گزينه جنگ به فاز روابط سياسي بازگشته، برخاسته از قدرت نرم نظام است و براي غناء بخشيدن به اين قدرت بايد بنيه بسيج در آحاد و لايه هاي اجتماعي بيش از پيش تقويت شود.
وي افزود: در نشست مجمع عمومي بسيجيان سپاه روح الله مرکزي کليات اجراي دو طرح ارتقاء امنيت مراکز تفريحي عمومي و تفرجگاهي و مقابله با آثار سوء برنامه هاي شبکه هاي ماهواري مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
فرمانده سپاه روح الله مرکزي با اشاره به ابزار نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: تيزهوشي، وحدت، بصيرت و پيروي از ولايت فقيه ابزار نرم نظام جمهوري اسلامي است که سبب شده دشمنان زمينگير شوند.
سردار صديقي تصريح کرد: درايت و داشته هاي اعتقادي، معنوي و متفکرانه ولايت فقيه همواره نقشه هاي دشمن را نقش بر آب کرده و کشتي نظام را از درياي بحران ها به سلامت هدايت کرده است.
وي افزود: ولايت فقيه ذخيره عظيم اعتقادي و تضمين کننده اقتدار و سربلندي جمهوري اسلامي است.
فرمانده سپاه روح الله مرکزي با اشاره به اهداف شکل گيري بسيج مستضعفان گفت: سازمان بسيج مستضعفان با هدف بهره گيري حداکثري از توان دلسوختگان نظام، مجامع استاني و کارگاه هاي تخصصي بسيجيان را تشکيل داده که باروري و بالندگي اين ظرفيت در لايه هاي اجتماعي به عنوان قدرتي در راستاي اهداف نظام است.
سردار صديقي تصريح کرد: استکبار امروز اميدهاي واهي به روشن شدن چراغ هايي براي مقاصد شوم خود در جامعه دارد در حالي که مجامع بسيجيان بايد با ذکاوت راه هر سوء استفاده و حرکت خزنده را در جامعه سد کنند.
وي افزود: بسيج از مردم و رهبري الهي ولي فقيه بهره مي‌برد و بسيجيان سربازان آماده و جان برکف رهبري هستند و دشمن از شنيدن نام بسيج متزلزل مي‌شود و کارنامه بسيجيان در هشت سال جنگ تحميلي درخشان است.
فرمانده سپاه روح الله مرکزي با اشاره به ماموريت هاي بسيج مستضعفان گفت: يکي از مأموريت‌هاي بسيج مستضعفان مبارزه در جنگ فرهنگي با دشمن است و در جنگ، افکار خاکريزهاي دشمن و خودي بسيار نزديک است.
سردار صديقي تصريح کرد: جنگ نرم مبارزه استکبار با ارزش‌ها، اسلام، انقلاب اسلامي، اعتقادها و باورهاي مردم است و نخبگان و فرهيختگان در مقابله با اين جنگ وظايف سنگيني را بر عهده دارند.
وي افزود: دشمنان مي‌دانند تا زماني که بسيج و فرهنگ بسيجي وجود دارد نمي‌توانند توطئه‌هاي خود را پياده کنند و به اين دليل با تهاجم فرهنگي به دنبال وارد کردن جوانان کشور در عرصه‌هاي ديگر هستند.
فرمانده سپاه روح الله مرکزي با اشاره به سبب شروع جنگ نرم گفت: دشمنان دين و بشريت با تجربه شکست در مقابل ملت‌هاي مسلمان به‌ويژه در دوران دفاع مقدس، جنگ لبنان و غزه به اين نتيجه رسيده‌اند که شايد جنگ نرم موفق عمل کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن