تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت زينب(س) نماد اطاعت از امام زمان خود بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۴۱ق.ظ)
مسئول فرهنگي هنري مساجد مرکزي گفت: حضرت زينب(س) نماد اطاعت از امام زمان خود بود مسئول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مرکزي گفت: زنان جامعه کنوني بايد به حضرت زينب(س) به عنوان اسوه و الگو تأسي کنند چراکه حضرت زينب(س) در قله ولايت مداري و نماد اطاعت از امام زمان عصر خود بود.
به گزارش خبرگزاري موج از اراک، حجت الاسلام مصطفي ذوالفقاري با اشاره به روز پرستار و تولد حضرت زينب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب روز پرستار در سالروز تولد بانوي اسوه و صبر بسيار به جا و نيکوست و حضرت زينب (س) از هرجهت الگو و نمونه هستند و عظمت، عشق، ارادت، ايثار و بزرگي در تمام ابعاد زندگي اين بانوي بزرگوار وجود دارد.
وي افزود: ترويج فرهنگ زينبي از جمله نيازهاي ضروري است که بايد با تبيين شخصيت اين بانوي بزرگ بين افراد جامعه نهادينه شود.
مسئول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مرکزي تصريح کرد:‌ حضرت زينب(س) و امام سجاد(ع) در روشنگري واقعه عاشورا نقش بي بدليلي ايفا کردند و به مخاطبان جهان اسلام نشان ‌دادند که خاندان پيامبر(ص) از معاويه شکست نخورده‌اند بلکه تنها در راه اسلام خود را فدا کرده‌اند.
حجت الاسلام ذوالفقاري با تامل در زندگي بزرگ بانوي جهان اسلام گفت: پرروش در دامان اميرالمومنان(ع) و حضرت زهرا(س) و بهره مندي از محضر امام معصوم(ع) چنان رشد و بالندگي از جهات معرفتي و معنوي در وجود ايشان ايجاد مي کند تا در برابر مصائب بزرگ به جز زيبايي نبيند و پيام پيروزي خون بر شمشير را تا قيامت ابلاغ کند.
وي افزود: به مناسبت ولادت حضرت زينب(س) نخستين جشنواره بانوي صبور در بخش هاي پوستر، ‌کتابخواني،‌ نماهنگ، شعر و دلنوشته به همت دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي برگزار مي شود و دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي نيز با شرکت دادن اعضاي کانون ها در اين جشنواره همکاري مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن