تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818907595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرشین قهرمان لیگ برتر ووشوشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پرشین قهرمان لیگ برتر ووشوشد تهران-ایرنا-مرحله فینال لیگ برتر ووشوی مردان عصر روز پنج شنبه با قهرمانی تیم پرشین به کار خود پایان داد.


به گزارش ایرنا مسابقات لیگ برتر ووشو از 7 آذر ماه در دو گروه 5 تیمی با حضور تیم های هیات های ووشوی استان خوزستان، خراسان رضوی، پارس جنوبی، آذربایجان شرقی،رنگ فیروزه شیراز در گروه یک و بعثت کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، فروشگاه زنجیره ای رفاه سیستان و بلوچستان، پرشین و تاکسیرانی آمل در گروه دوم به صورت رفت و برگشت و متمرکز در آکادمی ووشو تهران آغاز شده است.
براین اساس هفته پایانی دور برگشت این رقابت ها اول اسفند ماه درحالی انجام شد که چهار تیم های پارس جنوبی(21 امتیاز)، رنگ فیروزه شیراز(15 امتیاز)، پرشین(21 امتیاز) و دانشگاه آزاد اسلامی(15 امتیاز) به دور نیمه نهایی راه یافتند.
برپایه این گزارش مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ووشو (جام ستارگان) صبح روز جاری در محل آکادمی ووشو در حالی برگزار شد که تیم های پرشین و پارس جنوبی برای کسب مقام اولی و دومی و دانشگاه آزاد اسلامی و رنگ فیروزه شیراز برای کسب مقام سومی وچهارمی در فینال به مصاف یکدیگر رفتند.
اکنون پس از پایان فینال تیم های پرشین، پارس جنوبی، دانشگاه آزاد اسلامی و رنگ فیروزه به ترتیب در جایگاه نخست تاچهارم قرار گرفتند.
ورزشی**9250**1599
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن