تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان، قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان را تکرار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنجان، قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بانوان را تکرار کرد زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: تیم زنجان در دومین دوره مسابقات لیگ برتر بسکتبال باویلچر بانوان ، قهرمانی خود را تکرار کرد.


علیرضا محمدی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در مرحله نهایی این مسابقات تیم زنجان و تیم فارس به مصاف هم رفتند که بازیکنان زنجان با انجام یک بازی خوب ، پیروزی را ازآن خود کردند.
وی اظهار کرد: در این رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار شد تیم بسکتبال باویلچر فارس دوم شد و تیم یزد نیز به عنوان میزبان این دوره از مسابقات در مکان سوم جای گرفت.
محمدی یادآور شد: تیم بسکتبال باویلچر بانوان زنجان در نخستین دوره این مسابقات که پارسال برگزار شد توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند.
وی اظهار کرد: دومین دوره این رقابت ها با حضور تیم های ˈزنجان ، فارس ، یزد، اصفهان و خراسان رضویˈ از 27 بهمن ماه سالجاری در یزد آغاز شده بود که یک اسفند ماه جاری نیز با معرفی برترین ها خاتمه یافت.
به گفته محمدی ، ˈکبری حیدری ، پروین نوری ، شمسی نصیری ، مریم طاهری ، زینب حسنی ، ماه ذر حیدری ، نسیم دویران ، لیلا ملکی ، ناهید خویینی ، رویا سلطانی ، ثریا نوری و جده طارهˈ به عنوان ورزشکار و ˈآذر همایون پور و اکرم محمدیˈ نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست به این مسابقات اعزام شده بودند.
597/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن