تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801786764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوری قرچک قهرمان لیگ برتر فوتسال را مشخص می کند/ بازی انتقامی شاگردان داورزنی مقابل گیتی پسند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران لیگ برتر فوتسال/
منصوری قرچک قهرمان لیگ برتر فوتسال را مشخص می کند/ بازی انتقامی شاگردان داورزنی مقابل گیتی پسند
قرچک - خبرگزاری مهر: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی در شهرهای مختلف پیگیری می شود که منصوری قرچک می تواند قهرمان لیگ برتر فوتسال را مشخص می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که همه نگاه ها به قرچک و بازی شهید منصوری این شهرستان با گیتی پسند اصفهان دوخته شده است. اکنون رقابت سختی بین تیم ها دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان در جریان است و تا پایان هفته بیست و چهارم تیم تبریزی با اختلاف یک امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال است و در صورت برتری منصوری قرچک بر گیتی پسند و پیروزی دبیری مقابل شرکت حفاری، دبیری تبریز در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها، قهرمانی خود را جشن می گیرد.

اما حساسیت این دیدار فقط به رقابت  دو تیم بالای جدول خلاصه نمی شود، بلکه تیم منصوری قرچک در صورت برتری مقابل تیم پرمهره گیتی پسند که بازیکنان مطرح تیم ملی در آن حضور دارند و شکست احتمالی شرکت حفاری می تواند به رده سوم رقابت ها صعود کند.

از طرف دیگر بازی این دوتیم در چند فصل گذشته وارد حساسیت جدیدی شده است زیرا این دو تیم قدرتمند لیگ برتر فوتسال در چند فصل گذشته همواره با عنوان رقیب جدی یکدیگر برای قهرمانی به مبارزه پرداختند که دوستداران ورزش هیچگاه رقابت این دو تیم در دو فصل گذشته را از یاد نخواهند برد.

در آن فصل تیم های منصوری و گیتی پسند رقابت نزدیکی را با هم داشتند و سرنوشت قهرمان به هفته آخر کشیده شد اما بر خلاف تصور همگان تیم گیتی پسند با یک پیروزی پرگل و تعجب برانگیز به قهرمانی رقابتها دست پیدا کرد اما منصوری قرچک با شواهد و ادله های مختلف معتقد بودند که این تیم اصفهانی تبانی کرده است.

بالاخره کمیته انضباطی فدراسیون، تخلف گیتی پسند را محرز اعلام کرد اما این تیم اصفهانی به عنوان نماینده ایران به باشگاههای آسیا رفت و از قضا قهرمان هم شد، از آن سال تاکنون همواره بازی های این دو تیم از حساسیت و جذابیت دو چندانی برخوردار شده و همواره سایه جریان تبانی بر بازی این دو تیم حکمفرما بوده است.

تیم شهید منصوری قرچک همواره و در تمام ادوار جز تیم های مدعی لیگ به حساب آمده و در دو فصل قبل نیز تا قهرمانی رقابتها پیش رفت که به علت تبانی گیتی پسند، دستش از جام کوتاه ماند اما امسال این تیم قرچکی عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است.

تیم شهید منصوری قرچک که همواره از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بوده و یکی از باشگاه‌های فعال فوتسال در کشور ایران است، امسال با با هدایت رضا داورزنی به عرصه مسابقات پا گذاشت و با بازیکنانی نظیر مجتبی نصیری‌نیا،  حامد آتش‌زا، احمد ملاعلی، سید علی کیایی، اسماعیل وطن خواه، حمید نصیری، میثم خیام، امین مجیدی، علی رهنما، مهدی رضائیان، باقر محمودی، در اندیشه کسب رده های بالای جدول لیگ فوتسال است.
تیم شهید منصوری قرچک در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر  بازی های پرنوسانی را از خود به نمایش گذاشت، به همین خاطر نتوانست در نیم فصل اول در بین سه تیم برتر لیگ قرار بگیرد و این نوسان در نیم فصل دوم هم ادامه پیدا کرده و این تیم مدعی در برخی از دیدارها بسیار خوب و پرتوان ظاهر شده اما در برخی دیدارها بویژه مسابقات خارج از خانه آن صلابت همیشگی را ندارد و همین دلیل باعث شده است که تیم منصوری قرچک در رده اول مسابقات قرار نداشته باشد.

دروازه بان تیم گیتی پسند نیز پیش از این بازی و در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها تیم منصوری را از جمله تیم‌های ریشه دار لیگ عنوان‌کرد و افزود: این تیم برابر ما انگیزه‌های خاص خودش را دارد و با تمام قدرت خود برابر تیم ما ظاهر می‌شود، امیدوارم این دیدار زیبا و تماشایی در نهایت با پیروزی تیم ما به پایان برسد و با خوشحالی به اصفهان بازگردیم.

سپهر محمدی افزود: بازی با منصوری فینال لیگ برای ما خواهد بود، همه آنچه که تا به حال در لیگ کاشته‌ایم در بازی با منصوری برداشت می شود.

این بازی روز شنبه ساعت 16 در سالن هفتم تیر قرچک برگزار خواهد شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن