تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801231543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صربستان خواهان ایفای نقش سازنده در مساله اوکراین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صربستان خواهان ایفای نقش سازنده در مساله اوکراین شد بلگراد-ایرنا- نخست وزیر صربستان با اشاره به اینکه روسیه و اوکراین کشورهای دوست صربستان هستند، گفت: صربستان مایل است که در مساله اوکراین نقشی سازنده داشته باشد و در صورت لزوم به هر یک از طرفین کمک کند.


به گزارش رسانه های خبری صربستان،ایویتسا داچیچ با ابراز امیدواری برای فروکش کردن بحران در اوکراین، گفت: صربستان و یوگسلاوی معنای این وضعیت را درک می کنند و انتظار دارد که بحران به شکل صلح جویانه ای حل و فصل شود.
وزارت امور خارجه صربستان نیز در این رابطه با صدور اطلاعیه ای در باره وقایع اوکراین اعلام کرد که صربستان از تلاش های سیاسی به منظور برطرف کردن وقایع کنونی و برقراری ثبات در اوکراین حمایت می کند.
ˈووک دراشکوویچˈ رهبر جنبش احیای صربستان و وزیر سابق امور خارجه این کشور نیز در این رابطه در مصاحبه با روزنامه ˈداناس ˈ چاپ بلگراد با اشاره به اینکه صربستان روابط تاریخی، فرهنگی و مذهبی با روسیه و اوکراین دارد، گفت که بلگراد می بایستی موضع روشنی در باره وقایع این قسمت از اروپا داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که بحران کنونی در اوکراین از طریق توافق بین کی یف و مسکو و با واسطه اتحادیه اروپا به ویژه آلمان حل و فصل شود.
ایگور میروویچ معاون حزب پیشرو نیز در این خصوص ضمن اینکه صربستان در این لحظه بایستی موضع بی طرفی داشته باشد، اظهار امیدواری کرد که مساله کریمه و اوکراین به شکل صلح آمیزی حل و فصل شود.
اعضای برخی از احزاب مخالف و انجمن های مختلف در صربستان نیز با تجمع در مقابل سفارت روسیه در بلگراد از موضع مسکو در قبال مساله اوکراین حمایت کردند.
اروپام**2061**5981
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن