تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802888813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح استقبال از بهار در سطح مناطق هشتگانه شهرداري قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۵ب.ظ)
معاون خدمات شهري شهردار قم خبر داد: اجراي طرح استقبال از بهار در سطح مناطق هشتگانه شهرداري قم معاون هماهنگي مناطق و خدمات شهري شهرداري قم از اجراي طرح استقبال از بهار در سطح مناطق هشتگانه شهرداري قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس اصفهانيان مقدم در تشريح اهم برنامه ها و اقدامات شهرداري قم در راستاي اجراي طرح استقبال از نوروز 93 اظهار داشت: با توجه به نزديک شدن به ايام پاياني سال و آغاز سفرهاي نوروزي که هر ساله شاهد حضور ميليوني زائرين و مسافرين در شهر مقدس قم هستيم، مجموعه مديريت شهري در راستاي استقبال از نوروز با طراحي و تدوين برنامه ها و طرحهاي متنوع اجرايي به رياست شهردار قم و با محوريت معاونت هماهنگي مناطق و خدمات شهري در سطح مناطق هشتگانه و با همکاري سازمانهاي تابعه و با رويکرد يکپارچه سازي سيستم هاي نظارتي و خدماتي مربوطه در تمامي بخشها اقدامات ويژه اي را به اجرا مي گذارد.
وي افزود: اين طرح با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائرين و شهروندان گرامي، بهبود سيما و منظر شهري، ارتقاء سطح بهداشت عمومي شهر، ارتقاء سطح فرهنگ عمومي، با هدف توليد زباله کمتر، ساخت شهري سالم، زيبا، ايمن، فراهم نمودن اسکان زائرين و ميهمانان نوروزي، اطلاع رساني کامل و به موقع با اجراي برنامه هاي متنوع زيباسازي، ايمني، فرهنگي و خدماتي از اول بهمن ماه سال جاري آغاز و تا پانزدهم فروردين سال 93 ادامه خواهد داشت.
معاون خدمات شهري شهردار قم ادامه داد: اجراي طرحهاي جهادي به منظور بهبود سيما و منظر شهري و فراهم نمودن فضايي شاد و با نشاط در سطح مناطق هشتگانه از جمله اهم اقدامات مديريت يکپارچه شهري در اين ايام خواهد بود.
اصفهانيان در ادامه افزود: کاشت بيش از يک ميليون از انواع گلها و نهالهاي فصلي با مشارکت مردمي در معابر، بلوارها، ميادين و منازل، رنگ آميزي جداول و مبلمانها و المانهاي شهري، پاکسازي ضايعات و پسماندهاي عمراني از حاشيه ها و وروديهاي شهر، جمع آوري تابلوها و پلاکاردهاي غير مجاز و تاريخ گذشته، پاکسازي و شستشوي مستمر معابر به خصوص در هسته مرکزي و پيرامون مسجد مقدس جمکران، آماده باش ناوگان سازمان آتش نشاني در راستاي ارتقاء ضريب ايمني شهر، اجراي برنامه هاي متنوع آموزشي و فرهنگي به منظور ارتقاء سطح کمي و کيفي مشارکتها و سطح آگاهي عمومي از مباحث شهري از جمله برنامه هاي مهم شهرداري در اين ايام خواهد بود.
وي بيان داشت: تجهيز و آماده سازي کليه بوستانهاي شهر از لحاظ تسهيلات رفاهي مورد نياز زائرين و شهروندان اعم از فضاهاي مذهبي و نمازخانه ها، فضاهاي اقامتي با سکوهاي مسقف و آلاچيق، امکانات رفاهي از قبيل سرويسهاي بهداشتي و مبلمانهاي پارکي و جايگاههاي تأمين اقلام مايحتاج زائرين و غرفه هاي فرهنگي بخصوص در دو بوستان بزرگ شهري، بوستان فدک و بوستان امام رضا عليه السلام واقع در ضلع شرقي و غربي حرم مطهر با فراهم نمودن تمهيدات کامل رفاهي اعم از رستوران، آب آشاميدني، حمام و... جهت آسايش حال زائرين با استفاده از توان بخش خصوصي و اجراي مانورهاي آمادگي خدماتي، ايمني و پيشگيري در قالب طرح استقبال از بهار و... از جمله اهم برنامه ها و اقدامات اجرايي در اين ايام خواهد بود.
معاون خدمات شهري شهردار قم در پايان از مشارکت و همکاري کليه شهروندان و ديگر دستگاههاي عضو کميته خدمات شهري و رفاه عمومي در راستاي ارتقاء سطح کمي و کيفي ارائه خدمات به زائرين و شهروندان شهر کريمه اهل بيت، تقدير و تشکر نموده و از اين همدلي و وفاق به عنوان پشتوانه ارزشمند مديريت شهري در امر خدمت رساني عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن