تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814701032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش فرش ایران در مالزی/ تمجید وزیرصنایع و کشت مالزی از هنر ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخشش فرش ایران در مالزی/ تمجید وزیرصنایع و کشت مالزی از هنر ایرانی کوالالامپور – ایرنا – فرش ایرانی به عنوان نمادی از فرهنگ ایران کهن در معرض دید مردم مالزی قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، در نمایشگاه مبلمان 2014 مالزی شرکت های مختلف عرضه مبلمان و تجهیزات داخلی ساختمان آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه که از سال 1995 به صورت سالیانه در کوالالامپور برگزار می شود و در منطقه جنوب شرق آسیا نیز از جایگاه خاصی برخوردار است فعالان تجاری این بخش از فرصت های تجاری برای همکاری با دیگر کشورها استفاده می کنند.
چند موسسه فرش خصوصی و اتحادیه شرکت های تعاونی تولیدکنندگان فرش دستباف روستایی آذربایجان شرقی، فرش های ایرانی را در این نمایشگاه در کنار محصولات خارجی ارایه کردند.
ˈیوگا امباسˈ وزیر صنایع و کشت مالزی نیز صبح روز پنجشنبه با حضور در غرفه های فرش ایران در این نمایشگاه شاهد هنر دستان زنان روستایی ایرانی بود که در تاروپودها هنر خود را به نمایش گذاشته اند.
وی از هنر ایرانیان که در فرش های دستباف ایرانی نمایش داده شده است، تمجید کرد.
از سوی دیگر تعدادی از غرفه داران ایرانی از سوء استفاده برخی از واسطه های خصوصی برای واگذاری غرفه به شرکت کنندگان گله کردند و خواستار مداخله بخش دولتی و همکاری برای شرکت در این نمایشگاه ها شدند.
یکی از غرفه داران ایرانی حاضر در این نمایشگاه خواستار توجه بیشتر مقامات به فرش ایرانی به عنوان یکی از ثروت های ملی کشور شدند.
مسوولان برخی غرفه های ایران در این نمایشگاه که فرش های دستباف ایرانی را به نمایش گذاشتند همچنین از مقامات اقتصادی و فرهنگی ایران در مالزی خواستند با ایجاد راهکاری هایی جهت حضور نمایندگان ایرانی در این قبیل نمایشگاه ها دستان افراد واسطه ای که تنها به سود خود می اندیشند را از سوء استفاده های احتمالی کوتاه کنند.
میرحسینی از غرفه داران، حضور فرش های دستباف ایرانی در نمایشگاه عمومی را نامناسب عنوان کرد و افزود با توجه به ظرفیت های موجود در زمینه فرش ایرانی امکان راه اندازی نمایشگاه های تخصصی در خارج و حضور بهتر فرش ایرانی وجود دارد.
برگزاری نمایشگاه مبلمان مالزی که از روز سه شنبه آغاز شده است تا روز شنبه ادامه دارد.
آساق**د.م**1611
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن