تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان میزبان دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کانوپولو کشور می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنجان میزبان دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کانوپولو کشور می شود زنجان - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان زنجان از برگزاری دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کانوپولو در این استان خبر داد.


محمدحسین فغفوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات فردا /جمعه/ در استخر حجاب و با حضور تیم های قایقرانی ˈمقاومت بسیج زنجان، تهران، نوشهر و بابلسرˈ که در گروه ˈالفˈ جای گرفته اند، برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات لیگ دسته یک کانوپولو در قالب سه گروه ˈالف ، ب و جˈ انجام می شود، اظهار کرد: رقابت بین تیم های قرار گرفته در قالب گروه ˈبˈ هنوز از سوی فدراسیون قایقرانی کشور اعلام نشده ولی رقابت میان تیم های گروه ˈجˈ که شامل چهارمحال و بختیاری ، یزد ، فارس و اصفهان ، می باشد به میزبانی یزد برگزار می شود.
فغفوری به ترکیب تیم جوان زنجان اشاره کرد و افزود: ˈسیداحمد هاشمی، حمیدرضا فیاضی، هادی یعقوبی، سیدحسین نبوی، سیدمحمد مرتضوی، حامد مرادی، امیرحسین محمدی و امیر زمانیˈ ورزشکاران تیم مقاومت بسیج زنجان را در این رقابت ها شکل می دهند و ˈهادی شیشه چیانˈ نیز به عنوان مربی و سرپرست هدایت این تیم را عهده دار است.
رییس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: پارسال تیم قایقرانی بزرگسالان زنجان با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافت و امید می رود تیم مقاومت بسیج زنجان نیز که از ورزشکاران جوان تشکیل شده است بتواند جایگاه خود را با پیروزی در برابر حریفان ارتقا بخشد و به لیگ برتر صعود کند.
فغفوری یادآور شد: در هفته نخست دور رفت این رقابت ها که نهم اسفندماه جاری در استخر عدالت ˈیزدˈ برگزار شد تیم قایقرانی چهارمحال بختیاری صدرنشین گروه ˈجˈ شد و تیم های فارس و اصفهان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
597/596
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن