تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبي: در نيمه اول بيشتر کار انفرادي انجام داديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نبي: در نيمه اول بيشتر کار انفرادي انجام داديم
دبير کل فدراسيون فوتبال گفت: در نيمه اول ديدار مقابل گينه بيشتر کار انفرادي انجام مي‌داديم اما در نيمه دوم کار گروهي‌مان افزايش يافت.

مهدي محمدنبي پس از شکست 2 بر يک تيم ملي ايران مقابل گينه گفت: نيمه اول بازيکنان ما کار انفرادي انجام مي‌دادند اما در نيمه دوم کار گروهي بيشتر شد.

به نقل از تسنيم، وي با اشاره به اردوهاي تيم ملي در سال 93 تصريح کرد: صددرصد نياز به برگزاري اردوهاي 60 روزه در سال 93 داريم تا بازيکنان به هماهنگي در ديدارهاي تدارکاتي برسند. قطعا در اين اردوي 60 روزه کارکرد بچه‌ها بيشتر مي‌شود.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد اينکه ساير تيم‌هاي حاضر در جام جهاني چند بازي تدارکاتي برگزار کردند و ايران از آنها عقب است، تصريح کرد: در سال 92 اردوهايي که پيش‌بيني کرده بوديم برگزار نشد و اميدوار به برگزاري اردوها در سال 93 هستيم.

نبي در پاسخ به اين سوال که ميانگين سرعت بازيکنان در مسابقات 12 کيلومتر است و آيا ما مي‌توانيم به اين ميانگين برسيم، گفت: تيم‌هاي حاضر در جام جهاني اردوهاي خود را در سال 93 براساس 20 روز تنظيم کردند و ما قصد داريم در اردوي 60 روزه فاصله را کمتر و ميانگين سرعت را افزايش دهيم.

وي در خصوص اينکه در اردوي آفريقاي جنوبي بازيکنان حاضر در ليگ کشورهاي عربي در اين اردو حاضر خواهند شد يا نه، خاطرنشان کرد: امشب براي جلب رضايت باشگاه‌هاي پژمان منتظري و مجتبي جباري به قطر سفر مي‌کنيم و در تدارک سفر ديگر به کويت براي جلب رضايت باشگاه جواد نکونام هستيم.

نبي در پايان از حضور تماشاگران در ديدار امروز تشکر کرد.

چهارشنبه 1392/12/14 20:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن