تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح جامع احیای حوضه آبریز زاینده رود کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
زاینده رود
اجرای طرح جامع احیای حوضه آبریز زاینده رود کلید خورد در اولین جلسه شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود، اجرای طرح جامع احیای حوضه آبریز زاینده رود کلید خورد.




به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، اولین جلسه شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود به ریاست وزیر نیرو و با حضور معاونان وزرای نیرو، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت همچنین استانداران اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در دفتر وزیر نیرو برگزار شد.

استاندار اصفهان روز چهارشنبه درباره مصوبات این شورا، اظهار کرد: در این جلسه ضمن تصویب اصول حاکم بر مدیریت حوضه آبریز زاینده رود، در خصوص منابع و مصارف حوضه آبریز در شش ماه آینده سال آبی بحث و تبادل نظر شد.

رسول زرگرپور تصریح کرد: تهیه سه سند منابع و مصارف به طور طبیعی، منابع و مصارف بر اساس برنامه دولت و سند تعیین خسارت حاصل از این برنامه از سوی دولت تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ادامه این بحث به جلسه آینده موکول شد، اظهارکرد: در این جلسه درخصوص چگونگی شرکت نماینده کشاورزان هر استان در شورا با استعلام از وزارت جهادکشاورزی تصمیم گیری شد.

طرح جامع احیای حوضه آبریز زاینده رود در دی ماه سالجاری در 9 بند توسط شورای عالی آب به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، اجرای این طرح روز گذشته ( سه شنبه ) در شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود آغاز شد.


چهارشنبه 14 اسفند 1392 19:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن