تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رشتخوار: جشن نیکوکاری جشن ملی برای همه آحاد مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رشتخوار: جشن نیکوکاری جشن ملی برای همه آحاد مردم است رشتخوار - ایرنا - امام جمعه رشتخوار گفت: برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید می تواند به عنوان یک جشن ملی برای همه آحاد مردم تلقی شود.


حجت الاسلام مهدی بهره مند روز چهارشنبه در مراسم برگزاری جشن نیکوکاری در رشتخوار گفت: برپایی جشن نیکوکاری یکی از برنامه های اثرگذار کمیته امداد امام خمینی (ره) در آستانه سال جدید است که می تواند بسیاری از خانواده ها را خوشحال کند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار هم در این مراسم با قدردانی از مشارکت خوب مردم و استقبال آنان از جشن نیکوکاری در کمک به همنوعان خود گفت: کمک به نیازمندان یک وظیفه اسلامی است و به عنوان یکی از سنت های دیرینه مردم ایران اسلامی نهادینه شده است.
حسن تجرد فریمانی جشن نیکوکاری را حرکت نمادین از فرهنگ غنی مردم ایران اسلامی در کمک به نیازمندان دانست وگفت: جشن نیکوکاری امسال به مدت سه روز در سه حوزه مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود و در مجموع برای جمع آوری کمک های مردمی 10 پایگاه ثابت و سیار در این شهرستان تدارک دیده شده است.
وی توانمندسازی خانواده ها و تندرستی آنها را از مهمترین اهداف کمیته امداد در سال جاری دانست و افزود: به همین دلیل شعار هفته نیکوکاری با این عنوان نام گذاری شده است.
تجرد فریمانی اظهار داشت: در سال جاری نیز مانند گذشته این مراسم با حضور پرشور مردم به بهترین و زیباترین نحو ممکن برگزار شد تا در روزهای پایانی سال بتوانیم با شاد کردن دل نیازمندان رضایت خداوند را نیز جلب کنیم.
وی گفت: هدایای مردم در مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه توزیع و به دانش آموزان مدارس مناطق محروم هم از اعتبارات کمیته امداد و هدایای مردم کمک می شود./2
2718 /664
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن