تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارجدید خراسان رضوی با همه استعدادها و فرصت های استان آشنا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارجدید خراسان رضوی با همه استعدادها و فرصت های استان آشنا است تربت حیدریه - ایرنا - دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید این استان با سابقه مدیریت در این خطه با همه استعدادها و فرصت های استان آشنا است و بهترین گزینه برای مدیریت استان می باشد.


ˈابوالقاسم خسرویˈ روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ˈعلیرضا رشیدیانˈ که امروز به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی تعیین شده از نظر تفکرات سیاسی فردی معتدل است و با سابقه مدیریت قبلی در این استان به خوبی بر مشکلات واقف است.
وی گفت: مدیریت ارشد جدید در استان خراسان رضوی با نگاه عمیق و خستگی ناپذیر خود سیاست های اقتصادی خوبی را در برنامه خود خواهد داشت.
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگاه اقتصادی استاندار جدید خراسان رضوی باعث خواهد شد استعداد ها در بخش اقتصاد این استان شکوفا شده و گام موثری در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی برداشته شود.
خسروی افزود: استان خراسان رضوی با بیش از هشت درصد جمعیت کشور یکی از استان های مهم و حساس کشور است که مدیریت جدید باید با نگاه اعتدال و در مسیر مردم قدم بردارد.
وی بیان کرد: انتظار می رود استاندار جدید خراسان رضوی از نسل جوان و نخبگان به خوبی بهره مند شود و در ایجاد اشتغال و روحیه نشاط اقدام های موثر و ارزشمندی انجام دهد.
وی همچنین از محمد حسین فروزانمهر استاندار قبلی خراسان رضوی قدردانی کرد و افزود:
امیدواریم وی نیز در معاونت اقتصادی وزارت کشور به خوبی نقش اساسی ایفا کند و برای این استان همچنان مثمر ثمر باشد./3
2691 /664
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن