تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پویول در حال بررسی بهترین پیشنهاد از کشورهای خارج از اروپاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پویول در حال بررسی بهترین پیشنهاد از کشورهای خارج از اروپاست اصفهان - ایرنا - روزنامه مارکا چاپ اسپانیا نوشت: مدیران برنامه «کارلوس پویول» مدافع و سرگروه تیم فوتبال بارسلونا در حال بررسی پیشنهادات ارایه شده به این بازیکن برای بازی در خارج از اروپا هستند تا بهترین آنها را انتخاب کنند.


به گزارش ایرنا، منابع خبری عربی روز چهارشنبه به نقل از روزنامه مارکا اسپانیا اضافه کردند: کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در فصل آینده در یکی از لیگ های خارج از اروپا بازی خواهد کرد.
روزنامه مارکا با اشاره به اینکه پویول به لیگی می رود که رقابت در آن با اروپا همسطح نیست، اضافه کرد: احتمال رفتن پویول به آمریکا زیاد است همانگونه که هم تیمی سابق او تیری هانری به تیم «نیویورک رد بولز» پیوست.
این روزنامه، یکی از تیم های لیگ قطر را مقصد بعدی پویول عنوان کرد و افزود: رائول گونزالس هم تیمی سابق پویول هم اکنون در تیم السد قطر بازی می کند.
پیش از این پویول در کنفرانس خبری اعلام کرده بود، در پایان فصل جاری لالیگا پس از 14 سال بازی برای تیم بارسلونا از این تیم خداحافظی خواهد کرد.
به نوشته مارکا، آسیب دیدگی مکرر پویول موجب شده این بازیکن آمادگی خود را برای رقابت در لیگ های سطح بالا از دست بدهد.
پویول در تیم بارسلونا به صخره دفاع مشهور است و تاکنون در 593 دیدار، پیراهن تیم بارسلونا را به تن کرده و برای این تیم 18 گل به ثمر رسانده است.
7132
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن