تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813203346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلاق مداري نام هر ورزشکاري را ماندگار خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۳۴ب.ظ)
نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد: اخلاق مداري نام هر ورزشکاري را ماندگار خواهد کرد نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: جوانمردي و اخلاق مداري مهمترين عامل در موفقيت ورزشکاران و ماندن نام آنها در ياد و خاطره مردم است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله محمدرضا ناصري در حاشيه ديدار از تمرين يک تيم ورزشي در يزد گفت: ورزشکاران بايد جوانمردي و اخلاق نيکو را در تمامي مراحل زندگي داشته باشند و اگر يک قهرمان اخلاق و نفس خود را نتواند مهار کند در بين مردم محبوب نخواهد بود.
وي با تاکيد بر اهميت اخلاق نسبت به توان فني و قدرت بدني يک ورزشکار گفت: همه ما انسانيم و نبايد در هيچ مرحله‌اي از زندگي نسبت به ديگران احساس برتري کنيم و اگر ورزشکاري دچار غرور شود و خود را برتر از ديگران بداند قطعا در بين مردم جايگاهي نخواهد داشت و از يادها محو خواهد شد.
نماينده ولي فقيه در استان، ورزشکاران را الگوي جوانان دانست و ترويج اخلاق اسلامي، جوانمردي، ايثار و پهلواني را از مهم ترين وظايف ورزشکاران برشمرد.
آيت الله ناصري اظهار داشت: يک ورزشکار با توجه به تاثير گذاري که بر روي جوانان دارد مي تواند با ايثار و از خود گذشتگي در ميادين ورزشي اين فرهنگ را در بين مردم گسترش دهد.
وي با اشاره به اينکه ورزش مقدمه نشاط و بارور کردن فکر و انديشه است، خاطرنشان ساخت: مسوولين و مربيان ورزشي بايد سعي کنند تا جوانان ورزشکار را علاوه بر تمرينات ورزشي تحت تعليم و تربيت هاي قرآني و اسلامي قرار دهند.
امام جمعه يزد همچنين ورزش را امري ضروري براي سلامتي دانست و افزود:در دين اسلام نيز به اين امر تاکيد زيادي شده و جوانان ما براي حفظ سلامتي خود بايد به ورزش روي بياورند.
آيت الله ناصري در پايان ابراز اميدواري کرد: جوانان ورزشکار يزدي هميشه در ميادين مخلف موفق و سربلند باشند و تيم يزد لوله نيز با همت و همدلي بازيکنان و کادر فني در رده هاي بالاتري قرار بگيرد.
مديرکل ورزش و جوانان استان يزد هم در اين بازديد ضمن تشکر به خاطر حضور آيت الله ناصري در تمرينات تيم يزد لوله و با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته توسط کادر فني، بازيکنان و مجموعه باشگاه يزد لوله گفت: اعضاء تيم يزد لوله بدون هيچ چشم داشت و با عشق و علاقه به مردم دارالعباده يزد و با همدلي و صداقت در رقابت هاي ليگ دسته اول با توجه به اينکه تيم هم دير بسته شد الان يکي از مدعيان هستند.
عباس دهقان با آرزوي موفقيت براي اعضاي تيم يزد لوله از آنها خواست تا در ديدارهاي باقي مانده با تلاش و قدرت فراوان برابر رقبا به ميدان رفته و از اعتبار فوتبال استان دفاع کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن