تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803354388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه سرگشاده به جان کری و ناقضین حقوق بشر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نامه سرگشاده به "جان کری" و ناقضین حقوق بشر
جنایات فراوان و خیانت های آشکار دولت آمریکا امروزه برای هیچ انسانی در سراسر جهان پوشیده نیست و همه ملت ها می دانند که دولت آمریکا برای رسیدن به اهدافش از هیچ جنایتی روی گردان نیست تا به مقاصد شوم و ضد بشری و استکباری خودش برسد.
آمریکا حق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.

ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی)




" نامه سرگشاده به مسئولان دولتی آمریکا و ناقضین حقوق بشر " گزارشی است مستند که برای بیشتر آشکار نمودن چهره جنایتکار و ضد بشری آمریکا تهیه شده است و نامه ای است سرگشاده خطاب به دولتمردان جنایتکار آمریکا که از ناقضین حقوق بشر در سراسر جهان هستند اما ماسک مدافع حقوق بشری بر چهره سفاک خود زده اند و هر روز به بهانه دفاع از حقوق بشر جنایت هایی را در سراسر جهان و در کشور های مختلف مرتکب می شوند که قلم از نوشتن آنها شرم دارد.



 
شرح این نامه سرگشاده به شرح زیر می باشد:
 
جناب آقای جان کری وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا
 
با سلام
 
 
گویا وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود با دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران مسئولان ایران را متهم به نقض حقوق بشر کرده است! جالب است که شخص شما و خانم عذرا ضیاء شهروند هندی که تابعیت آمریکایی دارد حرف از حقوق بشر میزنید!
 
صحبت های شما و خانم ضیاء استماع شد حال لازم دیدیم جهت هر چه بیشتر آشکار شدن جنایات دولت مردان آمریکا مطالبی را مستند و به صورت خلاصه بیان کنیم البته قبل از بررسی جنایات سردمداران دولت آمریکا ، مروری خواهیم داشت بر کلام نورانی و نافذ حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که در وصیت نامه سیاسی الهی خود فرمودند " آمریكا این تروریست بالذات دولتی است كه سرتاسر جهان را به آتش كشیده و هم پیمان او صهیونیست جهانی است كه برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتكب می شود كه قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند؛ و خیال ابلهانه "اسرائیل بزرگ "! آنان را به هر جنایتی می كشاند."
 
مدعیان حقوق بشر و جناب آقای جان کری:
 
آمریکایی ها که خود وضعیت نابسامانی در زمینه حقوق بشر دارند حتی در گزارش های داخلی حاضر به اشاره کردن به واقعیات آمریکا نیستند، چطور به خود اجازه می دهند به شکلی غیرمسوولانه از حقوق بشرکشورهای دیگر انتقاد کنند؟
 
دولت آمریکا در رسوایی شنود اطلاعاتی در سال گذشته دست داشته که زبانزد کشورهای جهان است ،مردم آمریکا در داخل و ملت های دیگر از این اقدامات دولت آمریکا ابراز انزجار کرده اند و کمتر فردی در جهان خود را از این جاسوسی های اطلاعاتی آمریکا مصون می داند.
 
از دیگر موارد نقض حقوق بشر در آمریکا مرگ 137 نفر در سال گذشته در 30 حادثه تیراندازی بزرگ در سراسر آن کشور است چه کسی باید این فاجعه انسانی را سر و سامان دهد. در آمریکا نزدیک به دو میلیون نفر زندانی هستند و افراد زیادی در زندان های انفرادی بسر می برند و هیچ فردی به داد آنها نمی رسد و فریاد حقوق بشری نمی زند ، جدا از این افزایش نرخ بی خانمانها تا 16 درصد، افزایش بکارگیری کودکان در کارهای سخت و و بکارگیری زندانیان در معادن و تا حد مرگ کار کشیدن از آنها که به وفور قابل مشاهده است.
 
در آمریکا انتخابات ریاست جمهوری تنها یک بازی برای ثروتمندان است و آنهایی می توانند در جمعیت آمریکایی نفوذ کنند که ثروت بیشتری دارند، نزدیک به 80 درصد از مردم که درآمد زیادی ندارند به طور طبیعی در سیاست هم نفوذی ندارند و خودبخود ثروتمندان با نفوذ در انتخابات حرف اول را می زنند. تبعیض نژادی بخش مهم دیگر نقض حقوق بشر در آمریکا در سال گذشته میلادی بیش از 130 آفریقایی بدون اسلحه فقط بدست ماموران پلیس آمریکا کشته شده اند.
 
اینها بخش کوچکی از نقض حقوق بشر بود که مستقیم توسط مسئولان آمریکایی صورت گرفته است.تحریم دارو و لوازم صنایع هوایی ایران ، حمایت از تروریست های تکفیری در عراق و سوریه ، دخالت در امور داخلی دیگر کشورها ، کشتار مردم بی گناه در کشورهای مسلمان ، از جمله موارد دیگر و مهم نقض حقوق بشر توسط مسئولان آمریکایی است که هیچ گاه برای آن پاسخی نخواهند داشت.
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/42221_718.jpg

 
علیرضا جعفرزاده از سران گروهک تروریستی سازمان منافقین در تلویزیون دولتی آمریکا
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/37453_454.jpg

 
عبدالمالک ریگی از سرکرده گروهک تروریستی جند الشیطان در تلویزیون دولتی آمریکا
 
 
 
آقای وزیر خارجه دولت آمریکا ، برخورد دو گانه شما با موضوع حقوق بشر آبرویی برای سردمداران دولت ایالات متحده آمریکا باقی نگذاشته است.دولت شما گروهک منافقین را در حالی از لیست گروه های تروریستی خارج کرد که طبق اسناد موجود فرقه رجوی دستش به خون بیش از 17 هزار شهید ترور در ایران آلوده است.
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/53_1393908117.jpg

 
حمایت چهار تن از اعضاء کنگره آمریکا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین بهمن 91
 
 
 
بعد از بررسی های به عمل آمده مشخص شد جلب رضایت اعضای کنگره و مسئولان سابق آمریکا که همچنان از نفوذ در دولت و کنگره برخوردار هستند راز موفقیت گروهک تروریستی منافقین برای خروج از فهرست گروه های تروریستی بوده است. روزنامه انگلیسی گاردین ، به افشای برخی اسامی در این رسوایی پرداخته و از جمله افرادی که از آن‌ها نام می‌برد الیانا روس لیهنتن رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا است که براساس تحقیق مذکور ۲۰ هزار دلار از یک گروه مرتبط با منافقین دریافت کرده است.
 
شما ضمن حمایت از گروهک منافقین ، بعد از سازماندهی جریانات القاعده در پاکستان و افغانستان از اوباشی به نام عبدالمالک ریگی حمایت کردید تا او را به بخشی از جریان معارض با انقلاب اسلامی تبدیل کنید.
 
جنایتکار شرق ایران را در تلویزیون دولتی (صدای آمریکا) به عنوان رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران معرفی کردید! با پشتیبانی لجستیکی و اطلاعاتی تیم تروریستی جند الشیطان را پرورش دادید.
 
تئوریسین های سازمان سیا و کارشناسان امنیتی وزارت خارجه شما به دنبال نا امن کردن مرزهای ایران بعد از یوم الله 9 دی سال 88 بودند. اسنادی در اختیار داریم که نشان میدهد گروهک تروریستی پژاک ، جند الشیطان ، کوموله ، منافقین ، حزب تضامن ، به دنبال یک اغتشاش و درگیری گسترده مسلحانه بودند که به لطف خدا و هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی این فتنه پیچیده در نطفه خفه شد.
 
پس از دستگیری عبدالمالک ریگی در 4 اسفند 88 بخشی از نقشه شوم آمریکایی برای بی ثبات کردن ایران فاش شد ، دیدار ریگی با فرستاده ویژه آمریکا در قرقیزستان به دلیل بازداشت او توسط سربازان گمنام  امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هیچ گاه انجام نشد و هیچ کس نمیداند ریچارد هالبروک نماینده ویژه اوباما که قرار بود با ریگی دیدار کند چطور چند ماه بعد در یک جلسه با وزیر وقت امور خارجه آمریکا (خانم کلینتون) دچار عارضه میشود و چند روز بعد فوت میکند!
 
از موارد قابل اشاره در این نامه سرگشاده تجاوز هوایی ارتش ایالات متحده در بهار سال 59 است که با نقض هوایی جمهوری اسلامی ایران وارد طبس شد ، البته این نقض آشکار به افتضاخی بزرگ برای آمریکایی ها تبدیل گردید.شما چگونه از حقوق بشر حرف میزنید در حالی که خودتان بزرگترین ناقض حقوق بشر و صادر کننده تروریسم به جهان هستید؟
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/41414141.jpg

 
هواپیمای متلاشی شده متجاوزین آمریکایی در صحرای طبس 5 اردیبهشت 59
 
 
حقوق بشر برآمده از تفاسیر دولتمردان آمریکا همواره بر این قانون استوار بوده است، جنگیدن برای رسیدن به صلح! و در این راه استفاده از بمب های اتمی بر علیه مردم بی دفاع ژاپن و بمب های ناپالم در ویتنام برای رسیدن به هدف کثیف صلح از منظر آمریکایی ها ، وسیله ای برای رسیدن به هدف است.
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/1882386_632.png

 
حمایت از سران فتنه و اوباش ضد انقلاب در فتنه آمریکایی اسراییلی سال 88
 
 
 
جناب وزیر خارجه آمریکا کشتار کودکان بی گناه در پاکستان توسط پهبادهای آمریکایی را چگونه توجیح میکنید؟ گوانتانامو ، ابوغریب ، ویتنام ، هیروشیما ، عراق ، پاکستان ، افغانستان و هزاران جنایات دیگر دولت آمریکا در تاریخ بشریت ثبت شده است ، آیا با این همه اسناد متقن و غیر قابل انکار باز هم میتوانید دم از حقوق بشر بزنید.
 
یک سوال اساسی و آن هم اینکه اصولا سردمداران کاخ سفید به بشریت اعتقادی دارند؟ آیا حمایت گسترده شما از رژیم جعلی اشغالگر قدس نقض حقوق میلیون ها فلسطینی نیست؟
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/446042_437.jpg

 
کشتار مردم بی دفاع پاکستان با پهبادهای آمریکایی به دستور ژنرال های پنتاگون
 
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/+%C2%BC+%C2%BC.jpg

 
در ۱۷ جولای ۱۹۴۴ بمباران مردم غیر نظامی توسط هواپیماهای P-38 آمریکا در ویتنام
 
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/news-634775124177747868.jpg

 
شکنجه تخته آب توسط ماموران امنیتی آمریکا – نقض آشکار حقوق بشر
 
 
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/78.jpg

 
زندانیان گوانتانامو در دست ناقضین حقوق بشر آمریکایی
 
 
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/414233_688.jpg

 
شکنجه های نوین توسط ماموران امنیتی و روان شناسان آمریکایی
 
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/abu%20ghraib%20abc%20a.jpg

 
سربازان آمریکایی خوشحال از کشتار مردم بی گناه در عراق و افغانستان
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/88.jpg

 
میریام کری مادری که قربانی تخیلات پلیسی نیروهای گارد امنیتی کاخ سفید شد!
 
 
 
در اسپانيا اگر شواهدي از طريق شنود مکالمات تلفني به دست بيايد قضات دادگاه‌ها آن را باطل اعلام مي‌کنند و آن شواهد قابل قبول نيست. اما در آمريکا اين شواهد قابل قبول است. آن‌ها در دادگاه‌هاي آمريکا شواهدي را مي‌پذيرند که اصلا جايشان در دادگاه نيست. به شما اصلا نمي‌گويند که منبع اين شواهد کجاست و چه کسي آن را تهيه کرده است.
 
دادگاه حتي شايعات را هم مي‌پذيرد. همه اين‌ها تحت لواي "امنيت ملي" صورت مي‌گيرد که هيچ مبنايي براي اين کار وجود ندارد! زندان گوانتانامو درکوبا و زندان بگرام در افغانستان از مواردي است که اين سازمان مدافع حقوق بشر به موارد نقض حقوق بشر در آن‌ها از سوي امريکا اشاره کرده است. باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا وعده داده بود که اين زندان‌ها را تعطيل خواهد کرد اما از موعد تعطيل‌شدن اين زندان‌ها گذشته است و هنوز صدها زنداني در آنجا باقي مانده‌اند.
 
و اما جناب آقای جان کری بر میگردیم به چند سال قبل:
 
ممکن نیست نام دیوید کورش را به یاد نداشته باشید.او و علاقه مندانش به دلیل مخالفت با هم حزبی شما زنده زنده در آتش سوختند؟
 
دیوید کورش، رهبر داوودی‌ها و معترض به سیاست‌های کاخ سفید بود.کورش در برنامه‌های تبلیغاتی خود علیه کاخ سفید صحبت می‌کرد و با مقایسه عدالت پس از ظهور مسیح با وضع موجود در آمریکا سیاست‌های حاکمان آمریکا را به چالش می‌کشید و آنها را در تضاد با خواسته‌های مسیح اعلام می‌کرد.
 
مشی اعتراضی او که آمیخته با اعتقادات مذهب مسیحی بود و برای اهالی ایالت تگزاس که مسیحیان متعصبی هستند بسیار جذاب بود. گرایش مردم منطقه به فرقه داوودیه رفته رفته برای دولت کلینتون ایجاد مزاحمت کرد.
 
به دستور مستقیم بیل کلینتون هواداران این فرقه مذهبی که به نحوه برخود حکومت در محلی تحصن کرده بودند با محاصره تانک های ارتش آمریکا ، زنده در آتش سوزانده شدند.
 
رسانه‌های آمریکایی پس از این واقعه با نادیده گرفتن برخورد وحشیانه نیروهای امنیتی با عده‌ای از اعضای یک فرقه مذهبی بیشتر به دنبال نشان دادن آخر و عاقبت مقابله و ایستادگی در برابر خواست مقامات امنیتی بودند.
 
بدین ترتیب در این حادثه اعمال و تصمیمات ضد انسانی مسئولین امنیتی کاخ سفید که یقه‌دران و واویلاگویان همیشگی حقوق بشر بوده و هستند؛ از چون و چرای مردم دور نگه داشته شد.
 
رهبر معظم انقلاب در خصوص جنایات آمریکایی در برخورد با این فرقه مذهبی فرمودند: "در خود آمریکا در زمان دولت همین حزب دموکرات، در زمان ریاست جمهورى شوهر همین بانوئى که حالا اظهار نظر می‌کند (هیلاری کلینتون)، هشتاد و چند نفر از وابستگان فرقه داودى را زنده زنده در آتش سوزاندند.
 
این که دیگر جاى انکار نیست. همین حضرات، همین دمکرات‌ها این کار را کردند. فرقه‏ داودیها به قول خودشان دیویدى‏ها- به دلیلى مورد غضب دولت آمریکا قرار گرفتند و به منزلى رفتند و در آنجا متحصن شدند. هر چه کردند، بیرون نیامدند. اینها خانه را آتش زدند و هشتاد تا مرد، زن، بچه تو این خانه، زنده زنده سوختند. شما حقوق بشر می‌فهمید یعنى چه؟! به نظر من این مسئولان و سیاستمداران اروپائى و آمریکائى قدرى بایستى شرم و حیا را هم براى خودشان وظیفه بدانند."
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/13920130142613655403853.jpg

 
در صبح یکشنبه 28 فوریه 1993 حمله نیروهای امنیتی به محل اقامت اعضای فرقه داوودیه رخ داد
 
 
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/13920130142407293403814.jpg

 
نیروهای امنیتی تحت فرمان رییس جمهور بیل کلینتون در مقابله با افراد غیر نظامی جنایت کردند
 

http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/115.jpg

 
یورش ماموران امنیتی به شهرک ویکو (Waco) در ایالت تگزاس ، بدستور دادستانی آمریکا
 

منبع:‌ انقلاب نيوز






تاریخ انتشار: 14 اسفند 1392 - 15:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن