تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803224028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوترابی فرد: ایران در دهه چهارم انقلاب به یک قدرت اقتصادی تبدیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی: ابوترابی فرد: ایران در دهه چهارم انقلاب به یک قدرت اقتصادی تبدیل می شود تهران - ایرنا - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی شدن سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی باعث می شود دهه چهارم انقلاب دهه خلق یک قدرت اقتصادی با کارآیی بزرگ باشد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن ابوترابی فرد» روز چهارشنبه در پنجمین همایش سراسری بازسازی عتبات عالیات ظرفیت های موجود در این ستاد را موجب رشد و توسعه کشور در دنیای اسلام عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های مهندسی و مدیریتی کشور، باور قطعی دارم که اگر با عزم و اراده جدی سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد، قطعا دهه چهارم انقلاب دهه خلق یک قدرت اقتصادی با کارآیی بالا خواهد بود.
وی ادامه داد: نقش کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات نقش مهم و تعیین کننده ای است که باید از ظرفیت های آن به طرز شایسته ای استفاده شود.
نایب رییس مجلس با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات از ظرفیت های لازم برای تجهیز مدیریتی و نیروی انسانی برخوردار است، گفت: در حوزه تجهیز مالی هم قدم های بلندی برداشته شده اما می توان ظرفیت های جدیدی هم در این زمینه خلق کرد.
وی با تاکید بر نقش موثر دولت و مجلس در تجهیز مالی ستاد اظهار داشت: با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد قدم های بلندی برداشته شده و از دولت می خواهیم نسبت به تامین منابع مورد نیاز ستاد با سعه صدر بیشتری نگاه کنند.
ابوترابی فرد در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به نقش ستاد بازسازی عتبات عالیات در ترویج، توسعه فرهنگ ایرانی و اسلامی اظهارداشت: در بازسازی، مرمت و حفظ این میراث کهن کارکنان ستاد از بالاترین سرعت برخوردار بودند و تجارب دفاع مقدس را در این کار بزرگ به نمایش گذاشتند.
به گفته وی، مقوله زمان به شایستگی در اجرای طرح ها مدنظر قرار گرفته و با وجود محدودیت منابع و چالش های امنیتی و مدیریتی این کار با یک تدبیر ستودنی شکل گرفته است.
وی ادامه داد: فاز نخست صحن حضرت فاطمه (س) در جوار حرم حضرت امیرالمومنین (ع) در مساحت چهار هکتار و در یک فاصله زمانی کوتاه احداث شده که 170 هزار مترمربع آن بنای فاخری است که نماد معماری اسلامی و ایرانی است و فاز نخست این طرح در اردیبهشت ماه نهایی می شود.
ابوترابی فرد در ادامه با اشاره به جایگاه فاخر جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل از نظر توانایی مهندسی، گفت: حضور کارکنان ستاد بازسازی در عراق یعنی حضور قدرتمند، علمی و مبتنی بر دانش و فناوری در عرصه بین المللی و خلق یک رقابت جدید با صاحبان قدرت در این عرصه.
وی تصریح کرد: جامعه مهندسین باید قدرشناس شما باشد و به عنوان اهرم پشتیبان ایفای نقش کند.
نایب رییس مجلس خلق ذریه مطهر اولیای دین با بهره گیری از هنر ایرانی را ظرفیت بی بدیلی عنوان کرد که این کار فقط به دست هنرمندان کارآمد ایرانی قابل خلق است.
سیام(3)**2021**9132**1535
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن