تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812987041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاد قم مغلوب پارسیان البرز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در فوتبال جوانان کشور؛
اتحاد قم مغلوب پارسیان البرز شد
قم - خبرگزاری مهر: اتحاد شادقلی قم برابر پارسیان البرز نخستین بار در رقابت های فوتبال جوانان باشگاه های کشور طعم تلخ شکست را چشید.



به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از دیدارهای دور نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ منطقه ای فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور، با شکست تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم و ناکامی این تیم در حضور فوتبال دوستان قمی بعد از دو پیروزی متوالی همراه بود.

فوتبالیست های اتحاد شادقلی قم شامگاه سه‌شنبه در حالی که از 2 بازی قبل خود دو پیروزی و 6 امتیاز در کارنماه داشتند و می دانستند که برای حفظ شانس صعود خود به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه های کشور باید پیروز دیدار با پارسیان البرز باشند، با تمام توان به میدان رفتند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران قمی و طرفداران تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم برگزار شد، تیم های 6 و 3 امتیازی جدول رده بندی در مصافی حساس برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این تیم فوتبال پارسیان البرز بود که با نتیجه یک بر صفر از سد اتحاد شادقلی قم گذشت.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم در راه کسب پیروزی در این دیدار در نیمه نخست هر چه زد به در بسته خورد و بازیکنان این تیم با وجود خلق موقعیت های متعدد گلزنی و انجام مثبت وظایف خود در کارهای دفاعی، نتوانستند دروازه تیم پارسیان البرز را باز کنند تا اینکه میهمان به گل رسید.

از سوی دیگر تیم حریف نیز سعی در استفاده از فرصت هایی که برای عبور از سد تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم داشت بهتر عمل کند تا موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی گروه سوم مسابقات مرحله نخست فوتبال جوانان باشگاه های کشور بهتر کند که این اتفاق رخ داد و در نهایت پارسیان البرز بود که یک گل زد و از تیم اتحاد قم پیش افتاد.

در ادامه و در نیمه دوم باز هم توپ های بازیکنان تیم اتحاد شادقلی قم در چارچوب دروازه قرار نگرفت و بدین ترتیب فوتبالیست های اتحاد قم بعد از شکست دادن تیم های شهرداری اراک و صبای تهران اولین بار در این رقابت ها باختند.

در این گروه تیم های فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم، شهرداری اراک، صبای تهران، مقاومت نوین گیلان و پارسیان البرز بازی های خود در دور نخست مرحله گروهی را به شکل دوره ای به میزبانی هیئت فوتبال استان قم و باشگاه اتحاد شادقلی قم برگزار می کنند.

اما در پایان بازی های دور نخست گروه سوم، تیم فوتبال جوانان میزبان یعنی اتحاد شادقلی قم به لطف تفاضل گل مناسب خود با کسب 6 امتیاز از سه مسابقه در صدر ایستاد و تیم فوتبال جوانان پارسیان البرز با کسب همین تعداد امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است: تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم در دور نخست مرحله گروهی این رقابت ها در قم میزبان چهار تیم دیگر حاضر در گروه سوم مقدماتی است و عصر فردا در نهایت تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله دوم مشخص می شود.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن