تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804244664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح‌الله‌زاده: بازيکن نمي‌تواند تعيين تکليف کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فتح‌الله‌زاده: بازيکن نمي‌تواند تعيين تکليف کند
مديرعامل استقلال با انتقاد شديد از وضعيتي که تيمش در آن قرار گرفته مي‌گويد در هيچ جاي دنيا مديرعامل و سرمربي يک تيم اين همه دغدغه‌ي مالي ندارد و اساسا منطقي نيست کسي توقع داشته باشد آبي پوشان برابر تيم‌هايي به ميدان برند که 20 برابر آنها هزينه کرده‌اند.

علي فتح‌الله زاده با گلايه شديد از وضعيت تيمش گفت: متاسفانه در وضعيت بدي گرفتارشديم. يکي مشکل مالياتي دارد، آن يکي ممنوع‌الخروج است. تيم‌هاي خارجي با جت‌هاي شخصي اينجا مي‌آيند و بازي مي‌کنند و مي‌روند اما ما با هزارخوان رستم روبرو هستيم. تا الان وضعيت 2 بازيکنمان براي خروج حل نشده، اگر مشکل اين 2 بازيکنمان حل نشود يک مصاحبه جانانه مي‌کنم و همه چيز را روي دايره مي‌ريزم. هيچ کس نيست به ما کمک کند.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که چه کساني مي‌توانند به تيمش کمک کنند، اظهار کرد: همه مي‌توانند به ما کمک کنند. اسم کساني که سنگ جلوي پاي ما مي‌گذارند را نمي‌برم چون اگر اسمشان را بگويم بدتر مي‌کنند. همه مي‌خواهند نَسَخ ما را بکشند. انگار متوجه نيستند ما يک تيم دولتي را اداره مي‌کنيم. همانطور که اين تيم مال من است مال همه‌ي مردم ايران هم محسوب مي‌شود. مگر استقلال ملک شخصي من است؟‌ مشکلات و بي‌پولي به همه سرايت مي‌کند.

مدير عامل استقلال ادامه داد: ما نبايد مشکلات اين چنيني داشته باشيم. هيچ کجاي دنيا مديرعامل و سرمربي تيم اين همه دغدغه‌ي مالي ندارند. هر وقت به اين تيم مي‌آييم از "ب" بسم‌الله مشکل داريم تا زماني که از اين تيم برويم.

او در پاسخ به اين سوال که 2 بازيکني که ممنوع‌الخروج هستند و وضعيتشان براي بازي با الريان نامعلوم است چه کساني هستند بيان کرد: فعلا درباره‌ي کبه و توني کارواليو مشکل داريم. اين دو، 2 ماه نيست که به ما اضافه شدند و قاعدتا بايد در تير ماه مالياتشان را پرداخت کنيم ولي به ما گفتند که چون آنها خارجي هستند بايد الان مالياتشان پرداخت شود. البته جا دارد از آقاي عسگري رئيس ماليات تشکر کنم که به چند بازيکن ما کمک کرد تا مشکل مالياتيشان حل شود. به هر حال وضعيت ما به گونه‌اي است که صد جور در جاهاي مختلف بايد تاوان بدهيم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال که ماجراي خصوصي‌سازي تيمش چه شد، عنوان کرد: من در اين‌باره 20 سال حرف زدم. هر کاري مي‌خواهند بکنند. واقعا ديگر کاري به اين چيزها ندارم. من همچنان اعتقاد دارم بهترين کار همان است که استقلال و پرسپوليس به پيمانکار واگذار شود. با اين حال به ما ربطي ندارد. 20 سال خون دل خوردم حالا هم اگر مي‌خواهند به نامادري تيم را بدهند ما ناراحت نمي شويم.

او افزود: بيش از آنچه فکر مي‌کنيد ما را اذيت مي‌کنند. بعد هم که به آسيا مي‌رويم و برابر تيمي به ميدان مي‌رويم که حداقل 20 برابر ما خرج کرده است همه از ما توقع دارند که برنده شويم. واقعا منطقي است که يک تيم 20 برابر ما هزينه کند و ما برويم و آنها را شکست دهيم؟ آخرش هم مي‌گويند تيم‌هاي ايراني ضعيف شده‌اند اما کسي نمي‌گويد که آخر مگر چقدر به ما بودجه دادند و اصلا همان بودجه را چقدرش را به ما پرداخت کردند؟

مدير عامل استقلال در پاسخ به سوالي درباره‌ي اظهارات سياوش اکبرپور که گفته بود برخي بازيکنان استقلال پولي دريافت نکردند و حتي افرادي وجود دارند که محتاج صد هزار تومان پول هستند گفت: اين حرف صحيح نيست. ما به همه‌ي بازيکنان پول داديم ولي ميزان پرداختي‌ها به سياست باشگاه بر مي‌گردد و ايشان نمي‌تواند براي تيم تعيين تکليف کند. ايشان به کميته انضباطي دعوت مي‌شوند وحتما پاسخگوي اظهاراتشان خواهد بود.

او ادامه داد: هر بازيکن شرايط خاصي دارد. يک بازيکن ابتداي فصل مي‌آيد و قبول مي‌کند چک 7 ماه بعد را به مبلغ 500 ميليون بگيرد. يکي هم مي‌گويد طاقت چک ندارد و همان ابتدا 200 ميليون مي‌گيرد. بازيکن دوم حق ندارد بعدها بگويد چرا فلاني 500 ميليون گرفته اما من 200 ميليون گرفتم.اصلا اين چيزها به بازيکن ارتباطي ندارد. باشگاه بر اساس سياست‌هايش نسبت به بازيکنان تصميم مي‌گيرد و به آنها پول پرداخت مي‌کند.

فتح‌الله زاده در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا با وجود حرف‌هاي اخيرش روحيه‌ي بازيکنان استقلال براي بازي با الريان درشرايط خوبي قرار دارد يا خير؟ گفت: در مصاف‌هاي خارجي گردنمان برود از حيثيت تيم و ايران دفاع مي‌کنيم. ما با زجرکشي تيم را به اينجا رسانديم و اينها را که گفتم دوست داشتم هواداران بدانند که ما با چه وضعيتي به ميدان مي‌رويم. ما با يک تيم در مسابقات مبارزه نمي‌کنيم بلکه با تيم‌هاي مختلف مبارزه مي‌کنيم.

چهارشنبه 1392/12/14 11:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن