تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803176826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واعظ آشتياني:فتح‌الله‌زاده با افکارعمومي بازي نکند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: واعظ آشتياني:فتح‌الله‌زاده با افکارعمومي بازي نکند
مديرعامل پيشين باشگاه استقلال با بيان اينکه وزارت ورزش بايد قبل از رفتن فتح‌الله‌زاده مسائل مالي را حسابرسي کند گفت: در زمان مديريت من به هيچ عنوان در مورد پرداخت مبالغ قراردادهاي بازيکنان، پنهان‌کاري يا ناعدالتي وجود نداشت.

اميررضا واعظ آشتياني در مورد ناراحتي برخي بازيکنان استقلال بابت دريافتي خود از اين باشگاه گفت: شايد در طول فصل پيش بيايد که يک بازيکن يا اعضاي کادرفني به صورت استثنا و با توجه به مشکلاتي که دارند خواهان گرفتن درصدي از مبلغ قرارداد خود باشند. در اينگونه موارد باشگاه مي‌تواند تصميم‌گيري کند ولي اينکه در بين بازيکنان يا کادرفني، پرداختي‌ها عادلانه نباشد، مطمئنا در يک مقطع به واسطه افراد واکنش‌هاي خودش را نشان خواهد داد و مشکلاتي ايجاد مي‌شود.

به گزارش تسنيم، او افزود: وقتي در باشگاه حساب‌ها شفاف باشد و براي بازيکنان و کادرفني حساب بانکي باز شود، پول‌ها به صورت مستقيم از طريق امور مالي و نظارت‌هايي که وجود دارد به حساب آنها ريخته مي‌شود. حالا اگر اختلاف 5 تا 10 درصد باشد مشکلي وجود ندارد ولي اگر يک نفر 20 درصد بگيرد و ديگري صددرصد، مطمئنا چالش‌هايي به وجود خواهد آمد.

مديرعامل پيشين استقلال عنوان کرد: زماني که مديريت اين باشگاه را برعهده داشتم سعي کردم چنين اتفاقاتي رخ ندهد. به عنوان مثال قرارداد خسرو حيدري 200 ميليون تومان بود ولي براي فصل بعد چون اين بازيکن عملکرد خوبي داشت، پيشنهاد کردم 50 ميليون تومان به قراردادش اضافه کنيم. نکته مهم اين بود که اين مسائل صورت جلسه مي‌شد و به دبيرخانه مي‌رفت و به هيچ عنوان پنهان نبود. مثلا در يک فصل قرارداد فرهاد مجيدي 190 ميليون تومان بود و وقتي مي‌خواستيم بين بازيکنان پول تقسيم کنيم به شوخي مي‌گفتيم وضع مجيدي خوب است و ديگران در اولويت قرار مي‌گرفتند.

آشتياني اظهار داشت: آن زمان در پرداخت پول بازيکنان پنهان کاري و ناعدالتي وجود نداشت و همه چيز روشن بود. ما براي اولين‌بار در استقلال براي بازيکنان حساب بانکي باز کرديم ولي قبل از آن پول را به سرپرست مي‌دادند و او پول‌ها را با نظر سرمربي بين بازيکنان پخش مي‌کرد. ما اما گفتيم سرمربي و سرپرست وظايف خاص خودشان را دارند و اين موضوع مربوط به باشگاه مي‌شود. پرداخت پول براساس قرارداد و همچنين عملکرد بازيکن بود و حتي آن زمان که عمران‌زاده با محروميت 12جلسه‌اي مواجه شد، وقتي بازي‌ها را مي‌برديم پاداش او را هم پرداخت مي‌کرديم.

وي تاکيد کرد: وقتي حساب بانکي وجود داشته باشد و نظارت صورت بگيرد همه چيز روشن است ولي پنهان‌کاري‌ها باعث مي‌شود که در تيم اختلاف، چند دستگي و موضع‌گيري‌هاي منفي به وجود بيايد. زماني که در استقلال مديريت کردم حتي يک بازيکن اعتراض نکرد که پول کمي گرفته و فلان بازيکن پول بيشتري گرفته است. وقتي همه چيز روشن باشد مطمئنا مجموعه هم در آرامش قرار دارد.

آشتياني در مورد حرف‌هاي فتح‌الله‌زاده که گفته قطعا در پايان فصل از استقلال مي‌رود گفت: من به وزارت ورزش پيشنهاد مي‌کنم که اول با فتح‌الله‌زاده تسويه حساب کند، بعد ايشان برود. اگر او بدون تسويه حساب برود خيلي خوش به حالش مي‌شود. ايشان ادعا کرده که در اين 4 سال 200ميليارد درآمدزايي داشته و باشگاه استقلال 23ميليارد زيان انباشته دارد. البته من معتقدم ايشان فرق زيان انباشته و بدهي جاري را نمي‌داند و اطلاعاتش در اين خصوص ضعيف است.

مديرعامل پيشين استقلال اضافه کرد: زماني مي‌توان از زيان انباشته صحبت کرد که يک مجموعه حسابرسي شود و گفتن اين موضوع بدون اينکه حسابرسي صورت گرفته باشد و مجمعي برگزار نشده باشد به هيچ عنوان صحيح نيست. مشخص نيست اين عدد از کجا آمده است، در ضمن کارشناسان حرفه‌اي حسابرسي مي‌توانند به طور صريح بگويند که چطور بدون حسابرسي و برگزاري مجمع، مبلغ زيان انباشته را درمي‌آوريم؟

آشتياني يادآور شد: فتح‌الله‌زاده وقتي در سال 89 مسئوليت باشگاه را برعهده گرفت در مصاحبه‌هاي مختلف تاکيد کرد که استقلال 3ميليارد زيان انباشته دارد و حالا بعد از گذشت 3،4 سال مشخص نيست که چگونه اين مبلغ به 23ميليارد رسيده است. اين مبلغ زيان انباشته نيست بلکه بدهي جاري است و قطعا بيشتر از اين مبلغ است. ايشان مدعي شده که 200ميليارد درآمدزايي داشته و کمپ استقلال را يک آورده براي باشگاه محسوب مي‌کند. جالب اينجاست که 2سال پيش مي‌گفت تا يک ماه ديگر سند کمپ را به نام استقلال مي‌زند ولي انگار يک ماه نشده است.

وي خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده به خوبي در جريان است که مديرکل اسبق تربيت بدني استان تهران گفت که کمپ استقلال با هزينه‌هاي تربيت بدني استان تهران اداره مي‌شود و حتي آقاي رسولي‌نژاد معاون سابق پارلماني وزارت ورزش گفت که اين کمپ براي استقلال نيست. بهتر است ايشان با افکار عمومي بازي نکند و فکر نکند هر چه مي‌گويد مردم مجبور هستند آن را قبول کنند.

آشتياني گفت: من به وزارت ورزش پيشنهاد مي‌کنم که حتي از زمان مديريت من باشگاه استقلال را مورد حسابرسي قرار دهد تا مشخص شود چه دلايلي باعث شد تا اين همه بدهي به بار آيد. بهتر است وزارت مشخص کند که ميزان واقعي درآمد چقدر بوده تا معيارها براي مشخص شدن مدير موفق و ناموفق مشخص شود. اگر ايشان خدمت کرده بود که مورد تشويق قرار بگيرد و الگويي باشد براي مديران و اگر هم غير از اين بود، دولت آقاي روحاني بيايد و کساني که بيت‌المال را ضايع کردند مورد مواخذه قرار بدهد. اتفاقا شروع اين موضوع هم از فوتبال باشد.

سه شنبه 1392/12/13 10:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن