تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814272262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از فاطمه معتمدآریا در جشنواره حسنات/ معتمدآریا: میدان نقش جهان متعلق به تمام دنیاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان
تجلیل از فاطمه معتمدآریا در جشنواره حسنات/ معتمدآریا: میدان نقش جهان متعلق به تمام دنیاست
اصفهان – خبرگزاری مهر: در سومین شب از چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات طی مراسم تجلیل از فاطمه معتمدآریا، وی گفت: آمدن به شهر لاجوردی اصفهان که در جهان بی نظیر است و تنها میدان نقش جهان آن متعلق به تمام دنیاست برای من مساوی با امیدواری در زندگی است.



به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه معتمدآریا در این مراسم پس از دریافت لوح و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و صنایع دستی اصفهان اظهار داشت: هیچ حرفی باقی نمی ماند زمانی که این همه عشق٬ مهر و بخشندگی وجود دارد.

وی افزود: آمدن به این شهر لاجوردی که در جهان بی نظیر است و تنها میدان نقش جهان آن متعلق به تمام دنیاست برای من مساوی با امیدواری در زندگی است.

معتمدآریا تاکید کرد: بزرگترین هدیه خداوند به من زاون قوکاسیان بود٬ ابتدا از وی تشکر می کنم.

 راز ماندگاری هنرمندان خیر، پایبندی به اصول اخلاقی و نیکی

همچنین در این مراسم حسین مولایی رئیس جشنواره حسنات اظهار داشت: برای من جای افتخار است که این جشنواره را در برای نخستین بار در کشور از اصفهان آغاز کردیم و امیدواریم با همت جوانان علاقه مند به نیکوکاری و عرصه سینما نقش موثری ترویج احسان و نیکوکاری در صحنه سینما داشته باشیم.

وی افزود: امشب برای بزرگداشت دو تن از چهره های معروف کشور حضور داریم که هر دو علاوه بر هنرمند بودن در آلام مردم و در غم و شادی آنها سهیم بوده اند و این ارزش بزرگی در میان هنرمندان کشور است.

رئیس جشنواره حسنات با اشاره به اینکه نیکنامی این دو تن به باورها و ارزش های انسانی است، بیان داشت: در مراسم افتتاحیه جشنواره از شهرام ناظری خواننده خوب کشورمان تقدیر کردیم که وی علاوه بر اینکه خواننده خوش ذوقی است کنسرت های بسیاری در راه خیر برگزار کرده است که از جمله آنها برگزاری کنسرت به نفع  دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی بود.

مولایی با اشاره به اینکه این فعالیت های ناظری نشانه همدردی وی در آلام مردم است، تصریح کرد: جوان ها بدانند که تنها با هنر نمی توانند معروف شوند بلکه باید پایبند به اصول ارزشی باشیم که این هنرمندان به آن اقدام کرده اند.

به گزارش مهر در این مراسم جمعی از هنرمندان کشور از جمله ملکه رنجبر بازیگر، عباس گنجوی تدوینگر سینما، سعید موسسی فیلمساز، محمدرضا اصلانی نویسنده و کارگردان، هوشنگ جزیزاده مینیاتوریست اصفهان، هوشنگ اللهیاری مستندساز، مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم مستند خاطراتی برای تمام فصول به همراه جمعی از علاقه مندان هنر حضور داشتند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن