تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816397432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه همشهری روز چهارشنبه موضوع های « مراقب حراج های غیرمجاز باشید»، « با اقتصاد مقاومتی، شعاری برخورد نکنید» و « تبصره های بودجه 93 شهرداری تهران تصویب شد» را بازتاب داد.


روزنامه همشهری تیتر یک را به موضوع مراقب حراج های غیرمجاز باشید اختصاص داد و عنوان کرد: گرمی بازار خرید و فروش مایحتاج شب عید موجب رونق حراج های فصلی و تخلف برخی فروشندگان در پوشش اینگونه حراج ها شده است. گذری بر بازار شب عید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، آرایشی و... حاکی از رواج انواع حراج ها در قالب حراج فصلی، طرح های فروش فوق العاده و حراجی های غیرمجاز است. این فروشگاه ها اجناس خود را با قیمت های گزاف و بدون هرگونه نظارت به مشتریان عرضه می کنند؛ حراج هایی که در اغلب موارد غیرواقعی بوده و از نظر قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده به مشتریان با مشخصات کالا همخوانی ندارد.
این روزنامه موضوع با اقتصاد مقاومتی، شعاری برخورد نکنید را برجسته کرد. مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در یازدهمین اجلاس خبرگان رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و کنایه ای هم به مسوولان کشور زد و افزود:گاهی برای احترام به شعارها تنها به برگزاری مجالس، سخنرانی و همایش ها بسنده می شود رییس مجلس خبرگان در ادامه با بیان اینکه گاهی هزینه های زیادی برای شعارها صرف می شود اما نتیجه ای عاید نمی شود.
روزنامه همشهری عنوان تبصره های بودجه 93 شهرداری تهران تصویب شد را انعکاس داد و نوشت: تمام وقت جلسه علنی دیروز شورای شهر به بررسی ادامه لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران اختصاص یافت و طی آن در 2 بخش صبح و بعد از ظهر اعضا 24 تبصره این بودجه را به تصویب رساندند.
این روزنامه موضوع نسخه پوتین برای بحران اوکراین را بازتاب داد و افزود: یک روز بعد از آنکه حلقه محاصره منطقه کریمه اوکراین توسط نظامیان روس کامل شد و سران غربی از آماده بودن همه گزینه هایشان علیه روسیه خبر دادند، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سرانجام و برای نخستین بار بعد از آغاز بحران اوکراین لب به سخن گشود و گویا پاسخ همه سیاست های یک دهه گذشته غرب در تقابل با مسکو را داد. رییس جمهور روسیه روزی برای نخستین بار درباره بحران اوکراین لب به سخن گشود که ضرب الاجل نظامیان روس به نظامیان اوکراینی مستقر در پادگان های کریمه به پایان رسیده بود ولی درگیری میان نظامیان دوطرف صورت نگرفت.
این روزنامه به عنوان آماده باش نوروزی برای ایمنی جاده ها پرداخت و نوشت: هر سال جمعی از مسافران جاده ای نوروز، که در روزهای پایان سال برای سفرشان در تعطیلی آغاز بهار برنامه ریزی کرده اند، هرگز به خانه برنمی گردند. امسال هم مانند سال های گذشته برای کاهش این تلفات جبران ناپذیر، طرح نوروز 93در جاده های کشور از 25اسفند آغاز و تا پایان روز 17فروردین ادامه خواهد داشت. در این طرح برنامه دستگاه های متولی سفرهای نوروزی بر حمل ونقل عمومی در جاده ها متمرکز شده است. 196دوربین سازمان راهداری برای نمایش برخط ترددها در جاده ها در ایام نوروز فعال خواهند بود و این سازمان با همکاری پلیس راه نسبت به استفاده از دوربین های نظارت و کنترل فعالیت آنها تا قبل از آغاز مسافرت های نوروزی اقدام خواهند کرد.
**9128**9131
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن