تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جدید چالوس معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جدید چالوس معرفی شد نوشهر - ایرنا - ˈ محمد ناصر زندی ˈ عصر سه شنبه در مراسمی با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران و جمعی از مسوولان به عنوان فرماندار جدید شهرستان چالوس معرفی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه فرماندار جدید گفت: مهمترین شاخصه هر مجموعه به ویژه اجرایی، تعامل و اعتدال است که با توجه به سوابق و تجربه درخشان فرماندار جدید این شاخصه ها در مدیریت ایشان جایگاه ویژه ای دارد.
ˈ قاسم احمدی ˈ با اشاره به اهمیت خدمت به مردم افزود: باید مسوولان شهرستان با تعامل و همبستگی بیشتر روز به روز به بهتر شدن فضای مدیریتی گام بردارند و گره گشای مشکلات مردم باشند.
وی تصریح کرد: با مشاوره و صبوری و برنامه ریزی مناسب از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان برای افزایش رفاه و آسایش مردم و پیشرفت منطقه بهره برد.
وی با قدردانی از تلاش های ˈ سید قدیر رضاییˈ فرماندار پیشین چالوس، گفت: عملکرد ایشان در هنگام بروز چند حادثه غیر مترقبه همچون سیل کلاردشت و چالوس و بحران برف قابلیت و توانایی مدیریتی ایشان را نشان داد.
وی همچنین از تخصیص 20 میلیارد ریال برای خرید سی تی اسکن بیمارستان چالوس خبر داد.
امام جمعه چالوس نیز در این مراسم با اشاره به موانع و توطئه های دشمن در 35 سال عمر انقلاب اسلامی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر مسوولان و مردم وظیفه دارند که با رعایت حدود الهی در جهت آبادانی و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند.
حجت الاسلام ˈمحمد مهدی راشدیˈ اظهار داشت: با پیروی از ولی فقیه، انقلاب اسلامی از بسیاری از بحران های سخت به خوبی عبور کرده است و مدیران و کارگزاران با پیروی از رهنمودهای رهبری در جهت رفع مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و غیره جامعه گام بردارند و بسترهای لازم را برای رونق بخشیدن وضعیت منطقه به کار گیرند.
وی از تلاش و خدمات فرماندار پیشین قدردانی کرد و از فرماندار جدید خواست در کمال امنیت و آرامش از این فرصت بدست آمده با توکل به خدا برای بر طرف کردن نواقص موجود و با استفاده از مسوولان دلسوز انقلاب و مردم کار را آغاز کند.ک/3
1295/503
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن