تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 80 هزار خانوادر در لرستان تحت پوشش کميته امداد قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۴۰ب.ظ)
منتظري مطرح کرد: بيش از 80 هزار خانوادر در لرستان تحت پوشش کميته امداد قرار دارند مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) لرستان گفت:80 هزار و 566 خانوار در لرستان تحت پوشش کميته امداد لرستان قرار دارند.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، ولي‌الله منتظري در جمع خبرنگاران با بيان اينکه 80 هزار و 566 خانوار در لرستان تحت پوشش کميته امداد استان قرار دارند، ظهار کرد: با افراد تحت پوشش جمعيتي 190 هزار و 255 نفر تحت پوشش اين سازمان قراردارند.
وي افزود: تعداد 8 هزار و 872 يتيم تحت حمايت 19 هزار و 866 حامي در لرستان هستند که در اين راستا مبلغ 79 ميليارد و 46 ميليون ريال در قالب طرح اکرام ايتام به حساب ايتام اين شهرستان واريز شده است.
مدير کل کميته امداد استان لرستان گفت: مبلغ 21 ميليارد و 470 ميليون ريال از ابتداي سال جاري تاکنون براي تهيه کمک هزينه ازدواج به 2 هزار و 398 نفر از نوعروسان هزينه شده است.
وي گفت: در حال حاضر 14 مرکز نيکوکاري با محوريت مساجد در استان فعاليت دارند و بنا داريم در هفته احسان و نيکوکاري نيز 28 مرکز نيکوکاري در استان راه‌اندازي شود.
وي با اشاره به اينکه اين مراکز نيکوکاري با محوريت مساجد و روحانيون و هيئت امناي مساجد و در راستاي خدمت‌رساني به محرومان با حضور خود مردم فعاليت دارند، اضافه کرد: در هر شهر به ازاي هر 10 هزار نفر جمعيت يک مرکز نيکوکاري ايجاد خواهد شد.
وي از ارايه خدمات حقوقي به چهار هزار و 257 نفر از مددجويان خبر داد و اظهار داشت: همچنين به منظور رفع نياز هاي معيشتي مددجويان 91 ميليارد و 596 ميليون ريال به صورت وام قرض الحسنه به مددجويان پرداخت شد .
منتظري همچنين رويکرد فرهنگي را يکي از فعاليت هاي اين نهاد عنوان کرد و افزود: درحال حاضر تعداد هفت هزار و 33 دانشجو و تعداد 15 هزار و 925 دانش آموز تحت حمايت هاي فرهنگي امداد قرار دارند و اين نهاد تعداد سه هزار و 200 نفر از آنان را به اردوي دانش آموزي اعزام کرده است.
منتظري با اشاره به اينکه در راستاي بالا بردن سطح آگاهي مددجويان تعداد 39 هزار و 650 نشست آموزش خانواده تشکيل شده، اظهار داشت: در راستاي ارائه ي خدمات فرهنگي به مددجويان طي 11 ماهه ي سال جاري بيش از 19 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن