تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816251146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله به تيم‌ملي و كرش به خاطر مردم!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حمله به تيم‌ملي و كرش به خاطر مردم!
تيم‌ملي فوتبال كشور‌مان با بر‌تري مقابل كويت مقتدر‌انه جواز حضور در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا را به دست آورد. شاگردان كرش در يك بازي خوب، خوب ظاهر شدند و نكته جالب اينكه سر‌مربي تيم‌ملي در اين بازي به جوانان ميدان داد و به آنها اعتماد كرد.
اما اتفاقي كه كمتر كسي انتظار آن را داشت بعد از اين بازي روي داد، اينكه عده‌اي از كار‌شناسان و برخي از سايت‌هاي خبري يك‌باره سر‌مربي تيم‌ملي را مورد هجوم قرار دهند و انواع و اقسام ايراد‌ها و عيب‌ها را به او وارد كنند.
ديروز اگر گشتي كوتاه در فضاي مجازي مي‌زدي به وضوح مشاهده مي‌كردي كه كار‌لوس كرش متهم شده است به بي‌بر‌نامگي، سر‌در‌گمي، جوان‌گرايي بي‌موقع، نفوذ روي فدراسيون فوتبال، ساز‌مان ليگ، بر‌پايي اردو‌هاي بي‌حاصل و... هنوز حد‌اقل براي ما روشن نيست كه علت اين هجمه بي‌سابقه به سر‌مربي تيم‌ملي چيست؟
عده‌اي گفته بودند كرش سر‌در‌گم و بي‌بر‌نامه است در حالي كه خود‌شان تلويحاً اعتراف كرده بودند كه او مديري بر‌نامه‌ريز و بر‌نامه‌محور است.
عده‌اي از ميدان دادن او به جوانان كه مدت‌هاست پشت خط مانده‌اند ايراد گرفته بودند، در حالي كه به جرئت مي‌توان گفت كه اگر كرش با تركيب اصلي خود مقابل كويت قرار مي‌گرفت مي‌گفتند چرا در ديداري كه نتيجه‌اش اهميتي نداشت از جوانان استفاده نكرد.
در بين انتقاد‌هاي مطرح شده اما يكي خنده‌دار‌تر از بقيه بود و آن اينكه ليگ بر‌تر به خاطر اعمال نفوذ‌هاي كار‌لوس كرش بر فدراسيون فوتبال و ساز‌مان ليگ تعطيل شده است. همه مي‌دانيم كه كار‌لوس كرش از ابتداي فصل بار‌ها اين موضوع را عنوان كرده كه ملي‌پوشان بايد در اختيار تيم‌ملي باشند اما هيچ گوش شنوايي براي حرف‌هايش پيدا نشد و ليگ و مسابقات فوتبال به كار خود ادامه داد. امروز هم كه شاهد تعطيلي 35 روزه ليگ بر‌تر هستيم نمي‌توان هيچ ارتباطي بين اين تعطيلي و كرش پيدا كرد چرا كه ليگ تعطيل شد چون نمايندگان باشگاهي ما در آسيا بازي داشتند و تيم‌ملي هم دو بازي داشت، ديدار با كويت كه بر‌گزار شد و امروز هم مسابقه با گينه برپا مي‌شود بعد از اين دو بازي بازيكنان دوباره در اختيار باشگاه‌ها قرار مي‌گيرند.
عده‌اي مي‌گويند اردو‌هاي بلند مدت بي‌فايده است و عملاً دخالت مي‌كنند در كار سر‌مربي تيم‌ملي در حالي كه هنوز اردويي بر پا نشده كه بخواهند به مدت زمان آن عيب و ايراد وارد كنند.
تمام اينها حاكي از آن است كه حمله‌اي هدفمند به كار‌لوس كرش و تيم‌ملي شروع شده است، حمله‌اي كه البته از مدتي قبل سر و شكل گرفت و عده‌اي كه اين روز‌ها از سر بي‌تيمي فقط حرف مي‌زنند با عيب و ايراد گرفتن از بازيكنان لژيونر و به‌زعم خود‌شان دو رگه آن را شروع كرده‌اند.
حقيقت اين است كه عده‌اي خواسته يا ناخواسته در حال تضعيف تيم‌ملي هستند، مي‌توان گفت ناخواسته چون برخي عادت دارند چشم‌هايشان را ببندند و دهانشان را باز كنند به انتقاد‌هاي بيهوده و مي‌توان گفت خواسته چون عده‌اي هستند كه سخت دنبال اين هستند كه گزينه دلخواه خود را به تيم‌ملي تحميل كنند. درد‌آور است كه وقتي همه از عزم‌ ملي و اتحاد حرف مي‌زنند عده‌اي از همين‌ها كه هيچ عذر و ضعفي در تيم پيدا نمي‌كنند شروع به انتقاد بيهوده مي‌كنند.
جا دارد كه بار ديگر به اين عده گوشزد كنيم كه تيم‌ملي از آن تك تك ملت ايران و علاقه‌مندان به فوتبال است و ملك خصوصي شما نيست پس بي‌جهت به نام مردم سنگ خود را به سينه نزنيد و انتقاد نا به جا به تيم وارد نكنيد. بگذاريد كرش و شاگردانش آسوده‌خاطر آماده حضور در برزيل شوند.


نویسنده : فريدون حسن 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 13 اسفند 1392 - 22:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن