تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802727811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آناستازي و بانيولي گزينه‌هاي جديد تيم‌ملي واليبال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آناستازي و بانيولي گزينه‌هاي جديد تيم‌ملي واليبال
حاشيه‌هاي رفتن ولاسكو دست از سر واليبال ايران بر نمي‌دارد
حاشيه‌هاي رفتن ولاسكو دست از سر واليبال ايران بر نمي‌دارد، واليبالي كه آرام و بي‌سر و صدا با ولاسكو پله‌هاي ترقي و جهاني شدن را يكي يكي طي مي‌كرد حالا با رفتن او بلا‌تكليف مانده است.
لور‌نز‌و بر‌ناردي فردي كه قرار بود جانشين معمار واليبال ايران شود، خيلي زود‌تر از آنچه تصورش را مي‌كرديم زير حرفش زد و هدايت تيم باشگاهي‌اش را به آمدن به ايران و نشستن روي نيمكت تيم‌ملي كشور‌مان ترجيح داد تا مسئولان فدراسيون كه گمان مي‌كردند خيلي زود جانشين خوبي براي ولاسكو پيدا كرده‌اند دوباره به تكاپو بيفتند، هر‌چند كه مي‌توان به جرئت گفت جامعه واليبال هر چقدر از انتخاب برناردي شوكه شده بود به همان اندازه از بر هم خوردن اين توافق خوشحال و راضي است، چون با اطمينان خاطر بايد عنوان كرد كه بر‌ناردي نه در اندازه‌هاي واليبال رشد كرده ما بود، نه گزينه‌اي مناسب براي جانشيني مردي بزرگ چون خوليو ولاسكو.
    
محمد‌رضا داور‌زني رئيس فدراسيون واليبال كار سختي براي پيدا كردن جانشين ولاسكو دارد. او كه با نهايي نشدن بر‌ناردي حالا كارش مشكل‌تر از قبل هم شده مي‌گويد: با توجه به اما و اگر‌هايي كه در خصوص توافق با بر‌ناردي مطرح شده بود، با دو گزينه ديگر وارد مذاكره شديم.  مسئله‌اي كه در انتخاب بر‌ناردي موجب نگراني بود، شتابزدگي در اين انتخاب بود، اما داور‌زني حالا مي‌گويد: اين ما هستيم كه انتخاب مي‌كنيم، پس بايد تمام سعي خود را انجام دهيم تا به دور از هر گونه شتابزدگي بتوانيم با بررسي شرايط موجود، بهترين انتخاب را داشته باشيم. بايد با تدبير پيش برويم تا بتوانيم براي رسيدن به اهداف جهاني واليبال ايران شايسته‌ترين فرد را براي هدايت تيم‌ملي انتخاب كنيم.
    
اما بشنويد از بر‌ناردي كه قرار است اولين تجربه ملي خود را با ايران آغاز كند، هر‌چند كه ظاهراً بيشتر دوست دارد در تيم باشگاهش بماند. وي مي‌گويد: الان زمان خوبي براي صحبت كردن در مورد فصل آينده نيست. ما در تيم ياستر بسگي وايگل لهستان حريفان جدي و سختي را در مسابقات آينده پيش‌رو داريم، ولي چه كسي مي‌داند در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد؟
البته بر‌ناردي پيش از اين نيز از علاقه خود براي هدايت تيم باشگاهي لهستان در رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي جهان صحبت كرده بود كه با احتساب حرف‌هاي تازه‌اش مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه او به ايران نمي‌آيد چون در حال حاضر بايد اين تيم را در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا هدايت كند.
    
احمد مساجدي دستيار ولاسكو در تيم‌ملي واليبال تنها كسي است كه از دو گزينه ديگر نام مي‌برد. او مي‌گويد: آناستازي و بانيولي دو نفري هستند كه مد‌نظر‌مان‌اند و به نظرم گزينه‌هاي مناسبي براي سر‌مربيگري تيم‌ملي واليبال هستند.  مساجدي با سخت توصيف كردن شرايط واليبال بعد از ولاسكو گفت: از ديدگاه من اكنون موقعيت خوبي براي جدايي ولاسكو نبود، اما به هر ترتيب رفت. همه مي‌دانند كه فدراسيون سال‌ها سر‌مايه‌گذاري كرده تا در آينده‌اي نزديك به اهدافش برسد. هر كس هدايت تيم‌ملي را بر عهده بگيرد با سطح انتظار بالايي رو‌به‌رو خواهد شد، روي همين اصل است كه شرايط فعلي تيم‌ملي را كمتر كسي مي‌پذيرد.
مساجدي با اشاره به اهميت شروع كار تيم‌ملي از همين ماه ادامه داد: اينكه بر‌ناردي نمي‌تواند تا اواسط ارديبهشت به ايران بيايد كار را بسيار سخت مي‌كند. اگر اكنون كار را شروع كنيم، قطعاً شرايط متفاوت خواهد بود تا اينكه يك هفته قبل از مسابقات جهاني او تازه وارد ايران شود. بنابر‌اين چاره‌اي نيست جز آنكه به سراغ گزينه‌هاي ديگر برويم. بانيولي يكي از بهترين مربيان واليبال جهان در سطح باشگاهي است. هيچكس را در جهان نداريم كه از نظر مقام‌آوري در باشگاه‌ها بهتر از او باشد. در تيم‌هاي ملي ايتاليا و روسيه هم كار كرده، مدتي هم در ايران بوده و شناخت خوبي از فرهنگ ايران دارد. او گزينه مناسبي است.  آناستازي هم كه كار‌نامه‌اي كاملاً روشن دارد. او با ايتاليا، اسپانيا و لهستان كار كرده و قهرماني‌هاي متعددي را تجربه نموده است و يكي از بهترين شاگردان ولاسكو است. به نظر من فدراسيون روي گزينه‌هاي مناسبي براي هدايت تيم‌ملي دست گذاشته است و هر دو اينها مي‌توانند به واليبال ايران كمك كنند. البته اصلاً در‌باره تيم‌ملي با بانيولي صحبت نكرده‌ام، چون شرايط باشگاهي كاملاً متفاوت است. فقط اميد‌وارم كه واليبال ايران روند‌ رو‌به‌رشد خود را ادامه دهد. خيلي‌ها براي اينكه واليبال به اينجا برسد زحمت كشيده‌اند.
    
تنها حسن و خوبي اين روز‌هاي حساس اين است كه واليبالي‌ها به خوبي اهميت مسئله را درك كرده‌اند و  مي‌خواهند بهترين انتخاب را انجام دهند؛ مانند انتخابي كه حدود سه سال پيش انجام شد و ولاسكو را به ايران آورد.  سر‌مربي سابق تيم‌ملي ايران اما همانطور كه خودش گفته بود محبت ايراني‌ها در صدور اجازه به او براي باز‌گشت به كشورش را فراموش نكرد و در مراسم معارفه‌اش به عنوان سر‌مربي جديد تيم‌ملي آرژانتين از ايران و مردمانش تقدير و تشكر كرد.  ولاسكو گفت: من از فدراسيون ايران و مردم دوست‌داشتني آن ممنونم. آنها به من كمك بزرگي كردند و اجازه دادند قبل از پايان قرار دادم به آرژانتين بر‌گردم. از آنها به خاطر محبت‌هايشان كمال تشكر و قدرداني را دارم.


نویسنده : فريدون حسن 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 04 اسفند 1392 - 09:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن