تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض ژاپن به آمریکا بر سر مقاله نیویورک تایمز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتراض ژاپن به آمریکا بر سر مقاله نیویورک تایمز تهران - ایرنا - خبرگزاری کیودوی ژاپن روز سه شنبه از اعتراض دولت ژاپن به دولت آمریکا به سبب گزارش خلاف واقع روزنامه نیویورک تایمز از اظهارات نخست وزیر این کشور، خبر داد.


این گزارش به نقل از ˈیوشیهیده سوگاˈ دبیرکل کابینه و سخنگوی دولت ژاپن اعلام کرد که توکیو با تقدیم نامه ای به واشنگتن از سرمقاله نویس نیویورک تایمز و همچنین دولت آمریکا به سبب تحریف سخنان ˈشینزو آبهˈ نخست وزیر این کشور در باره تاریخ جنگ ژاپن و چین اعتراض کرد.
وی در یک کنفرانس خبری گفت: سرمقاله این روزنامه با اعلام اینکه ˈآبهˈ قتل عام سال 1937 ˈنانجینگˈ را انکار کرده است، دروغ های بزرگی را مرتکب شده است که اغماض آنها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
براساس این گزارش، گرچه نخست وزیر ژاپن ادعاهای این سرمقاله و نقل قول های آن از خود را تکذیب کرده است، اما دولت کیودو این قبیل خطاهای حرفه ای را متوجه دولت آمریکا نیز می داند زیرا در آن کشور سعی می شود تاریخ کشورهای دیگر را به گونه ای که خود می خواهند تفسیر و اطلاع رسانی عمومی کنند.
در این گزارش، تیتر سرمقاله نیویورک تایمز ˈتجدیدنظر طلبی خطرناک آبهˈ و یا روتیتر آن ˈنخست وزیر ژاپن به ماست مالی تاریخ جنگ می پردازدˈ را دروغ بزرگی توصیف و اعلام کرد که به شهادت همه ملی گرایان ژاپنی ˈقتل عام غیرنظامیان چین توسط نیروهای ژآپنی به هیچ وجه در تاریخ آن کشور اتفاق نیافتاده استˈ.
مترجمام**1378**1547
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن