تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801779305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایثارگری شهدا به عنوان الگویی برای خدمت به مردم مورد توجه مسوولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایثارگری شهدا به عنوان الگویی برای خدمت به مردم مورد توجه مسوولان باشد رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: ایثارگری شهدا به عنوان الگویی برای خدمت به مردم باید مورد توجه مسوولان باشد .


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ عصر سه شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کنگره هشت هزار شهید، سرداران و امیران گیلان با اینکه انقلاب اسلامی انقلاب حماسه و عشق ، ایثار و از خود گذشتگی هاست، افزود: اگر ایثارگری های شهدا نبود، امروز این توفیقات را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد نبودیم.
وی یادواره های شهدا را از راه هایی دانست که می توان به وسیله آن فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش داد و گفت: باید به کیفیت این مراسم ها افزوده شود تا تأثیرگذاری بیشتر داشته و حضور آگاهانه مردم به ویژه جوانان افزایش یابد.
استاندار گیلان ادامه داد: نقش سخنرانی ها در یادواره های شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و پایداری بسیار اثرگذار است چراکه سخنرانی در این مراسم ها با سایر برنامه ها متفاوت است.
استاندار گیلان گفت: استانداری نیز آمادگی حمایت از برنامه های ستاد کنگره شهدا را دارد و معاونین برنامه ریزی ، عمرانی و سیاسی - امنیتی از سوی استاندار پیگیر مسائل خواهند بود.
نجفی تأکید کرد : مردم اساس انقلاب اسلامی ایران هستند و باید مشارکت و حضور مردم را در اجرای برنامه های این ستاد افزایش دهیم .
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: وظیفه ماست برای حفظ آثار انقلاب اسلامی ایران از برنامه های ستاد کنگره شهدا و دیگر برنامه های فرهنگی حمایت کنیم .
وی با اشاره به کاروان های هزار کامیونی پشتیبانی به جبهه ها از گیلان به همت آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: گیلانی ها در همه عرصه های نظام همواره پیشگام و سرآمد بوده اند و گیلان از استان های معدودی است که حضور پرشور شیرزنان را در جبهه های حق علیه باطل داشته است.
نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه ما خود نیازمندیم ایثارگری های شهدا را الگویی برای خدمت به مردم قرار دهیم، گفت: خدمت به مردم موجب خوشنامی و رضایت اللهی می شود.
نجفی با بیان اینکه عشق و ایثار و از خودگذشتگی مردم ما در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس موجب ایجاد آن حماسه ها و خاطرات ماندگار شد، افزود: باید این فضا و روحیات در جوانان امروز ما نمایان شود و این موضوع در برنامه هایی همچون اردوهای راهیان نور و یادواره های شهدا نمود پیدا می کند.
وی در ادامه با اشاره به تفاوت اندیشه های جوانان امروز ما با گذشته و جنگ نرم و فرهنگی دشمن گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که جوانان ما با اراده خودشان راه درست و اصل را انتخاب کنند و روحانیون و متولیان فرهنگی در تحقق این مسئله بسیار تأثیرگذار هستند.
وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در زمینه پرداختن به مطالبات مردم افزود: وقتی به دیدار خانواده های شهدا می رویم آنها از ما مسئولین خدمت ، حرکت ، ساخت استان و رسیدگی به مردم و فقرا را انتظار دارند .
استاندار گیلان شیوه زندگی و ساده زیستی امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری را الگو و ملاک مناسبی برای سبک زندگی دانست و گفت : مسئولین باید همواره روحیه کار و درخدمت به مردم بودن را به خود گوشزد کنند.
وی همچنین با اشاره به شرایط بودجه ای کشور و استان گفت : با تمهیداتی که درحال اندیشیدن در بخش های داخلی و کشوری هستیم و تحقق اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و اندیشه های رییس جمهوری، امیدواریم وضعیت بودجه ای استان بهبود پیدا کند.
نجفی همچنین گفت : اگر فرهنگ کار و تولید در روستاهایمان را بتوانیم تقویت کنیم، بیکاری استان برطرف خواهد شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با تقدیر از حمایت های همه جانبه استاندار گیلان از برنامه های سپاه و نیز ستاد کنگره شهدای استان گفت: سپاه آمادگی دارد در همه بخش های استان و کشور برای توسعه هرچه بیشتر کمک کند.
سردار هامون محمدی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: برنامه های ستاد کنگره شهدای گیلان و اردوهای راهیان نور می تواند در تحقق این امر نقش تأثیرگذاری ایفا کند.ک/3
7292/695
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن