تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی قاطع عمل کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی قاطع عمل کند شهرری – ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه با وجود زحمات فراوان در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی ، می باید با قاطعیت بیشتری عمل کند.


ˈمحمد اسماعیل کوثریˈروز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه موضوع مبارزه با فساد اقتصادی در کشور همواره از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است افزود: بیش از 10 سال از فرمان هشت ماده ای رهبری به سران قوای سه گانه در خصوص مبارزه جدی و عملی با مفاسد اقتصادی می گذرد اما تاکنون عزم جدی برای مبارزه با این پدیده زشت انجام نشده است.
وی فعالیت سالم اقتصادی، پرهیز از امتیاز طلبی، زیاده خواهی و انحصار طلبی و احیای سرمایه گذاری، ایجاد تولید و اشتغال، از میان بردن احساس ناامنی و نومیدی، جلوگیری از سوءاستفاده ها از امکانات حکومتی و همچنین اقدامات مناسب نظارتی قوای سه گانه از جمله ضرورت های کشور ذکر کرد.
کوثری، تلاش مجموعه دستگاه های نظام برای برخورد قاطع تر با فساد اقتصادی در کشور را ضروری دانستو افزود: قوه مقننه با تنظیم قوانین کارآمد، جامع و روشن و دولت نیز با کنترل لازم و بستن مجراهای شکل گیری فساد می توانند نقش اساسی در از بین بردن زمینه های فساد داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: برطرف شدن مفاسد در تمام حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی ، نیازمند شناسایی ریشه ها، عوامل زمینه ساز مفاسد و برطرف کردن آنها و همچنین برخورد با عاملان آن در سطوح و لایه های مختلف است.
وی با بیان اینکه، باید همه دستگاه از جمله دستگاه های قضایی به موضوع مفسدان اقتصادی به خصوص فسادهای مدیریتی حساس باشند، افزود: درست است که اموال تاراج شده در بسیاری از موارد اعاده می شوند اما به جهت اثرات نامطلوب ناشی از اقدامات مجرمانه آن می بایست برخورد با عوامل فساد با سرعت و جدیت باشد.
کوثری تاکید کرد: برخورد قاطع با مجرمین اقتصادی ضمن اینکه درس عبرتی برای سایر مجرمان احتمالی خواهد بود ، باعث امیدواری و دلگرمی هرچه بیشتر مردم به نظام مقدس اسلامی است.
/703/1417/564
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن