تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819735286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست فوق العاده ناتو و روسیه در مورد اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست فوق العاده ناتو و روسیه در مورد اوکراین تهران - ایرنا - سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و روسیه توافق کرده اند تازه ترین تحولات در اوکراین را فردا (چهارشنبه) در نشست فوق العاده ای مورد بحث و بررسی قرار دهند.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از بروکسل، ائتلاف ناتو اعلام کرد که نشست فوق العاده این سازمان و روسیه به پیشنهاد ˈآندرس فوگ راسموسنˈ دبیر کل ناتو برگزار می شود.
روسیه روز سه شنبه زمانی که سفرای ناتو بحران اوکراین را در میان خود با جدیت بیشتری به بحث گذاشتند، به مذاکره با این سازمان رضایت داد.
راسموسن گفته است که مداخله نظامی روسیه در اوکراین، ناقض منشور سازمان ملل است و صلح و امنیت در اروپا را تهدید می کند.
وی همچنین تاکید کرده است که روسیه باید به الزامات خود بر اساس منشور سازمان ملل متحد و اصول سازمان امنیت و همکاری اروپا برای صلح و ثبات در اروپا احترام بگذارد.
ˈولادیمیر پوتینˈ رییس جمهوری روسیه امروز با اعلام اینکه مسکو حق استفاده از نیروی نظامی برای محافظت از جان روس تبارهای اوکراین را برای خود محفوظ می داند، ابراز امیدواری کرد که نیازی به این کار نباشد.
روسیه روز شنبه کنترل شبه جزیره کریمه در اوکراین را به دست گرفت و نیروهای خود را در اطراف پایگاه های نظامی و قرارگاه های مرزی این منطقه مستقر کرد.
مترجمام**9109**1010
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن