تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت و گوی تلفنی ظریف با همتای پاکستانی اش درباره سرنوشت مرزبانان ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گفت و گوی تلفنی ظریف با همتای پاکستانی اش درباره سرنوشت مرزبانان ایرانی تهران -ایرنا- عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه از گفت و گوی تلفنی محمد جواد ظریف با همتای پاکستانی اش خبر داد و گفت: در این گفت و گو در خصوص وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی بحث شد.


ˈسید عباس عراقچیˈ عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان در دانشگاه علم و فرهنگ، گفت: یکی از اولویت های اصلی وزارت خارجه پیگیری موضوع 5 سرباز ایرانی است که از سوی نیروهای تکفیری و اشرار گروگان گرفته شده اند.
وی افزود: متاسفانه برقراری امنیت در مرزهای ایران با پاکستان از سوی طرف مقابل به شکل کامل صورت نمی گیرد اما در تماس مستمر با مقامات پاکستانی هستیم.
معاون وزیر خارجه ادامه داد: دیروز آقای ظریف با همتای پاکستانی صحبت کرد و مقامات مرزی و وزارت کشور هم برای آزادی این مرزبانان غیور در تماس با طرف مقابل هستند.
عراقچی افراط گرایی را معضل مهم امروز منطقه و عرصه بین الملل دانست و گفت: عملکرد تکفیری ها امروز در سوریه و سایر کشورها دیده می شود.
وی ابراز امیدواری کرد با رایزنی ها و اقدامات در دست انجام، به زودی شاهد آزادی مرزبانان ایرانی باشیم.
سیام*9173 *1449
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن