تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802632015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نمايشگاه کتاب حوزه در سال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴ب.ظ)
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم خبرداد: برگزاري نمايشگاه کتاب حوزه در سال آينده رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم از موکول شدن برگزاري نمايشگاه کتاب حوزه از اسفندماه سال جاري به زمان ديگري خبر داد و گفت: تلاش مي کنيم که اواخر فروردين سال آينده اين نمايشگاه برگزار شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام سيد محمد کاظم شمس با اعلام اين خبر اظهار داشت: همواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم در طول سال به منظور حمايت و ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني، برنامه‌هاي مختلفي همچون برگزاري جشنواره‌ها و نمايشگاه‌هايي مانند نمايشگاه کتاب استاني و کتاب حوزه و همچنين نمايشگاه قرآن و... را برگزار مي‌کند که در سال جاري پس از برگزاري نمايشگاه کتاب استان قم که با تاخير برگزار شد، قرار بر اين بود که نمايشگاه کتاب حوزه در اسفندماه برگزار شود.
مشاور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در امور کتاب در ادامه از موکول شدن برگزاري نمايشگاه کتاب حوزه به سال آينده خبر داد و افزود: به دليل اينکه مدت زمان کوتاهي از برگزاري نمايشگاه کتاب استان قم گذشته است و با فاصله کمي از آن، برگزاري نمايشگاه کتاب حوزه نيز که قبلا برنامه‌ريزي شده بود، برپايي اين نمايشگاه در اين فاصله زماني اندک به مصلحت علاقه مندان حوزه کتاب نبود.
حجت الاسلام شمس دليل برگزاري نمايشگاه‌هاي کتاب را تجميع ناشران با کتاب‌هاي مختلف در يک مکان و ايجاد فرصت براي دسترسي آسان بهره‌برداران يعني مردم به کتاب‌هاي موردنظر با تخفيف لازم عنوان کرد و ابراز داشت: وقتي دو نمايشگاه کتاب پشت سرهم و يا فاصله بسيار کم برپا شود، در نمايشگاه دومي که نمايشگاه کتاب حوزه است، اهداف مورد نظر تحقق نخواهد يافت.
وي با بيان اينکه ناشران حاضر در دو نمايشگاه کتاب استاني و کتاب حوزه عموماً در حوزه دين فعال هستند، گرچه کتاب حوزه عموما کتاب هاي تخصصي است اما نزديک بودن برگزاري اين دو نمايشگاه به نفع خريداران کتاب نيست، ادامه داد: به علاوه آنکه در نمايشگاه کتاب حوزه متأسفانه تاکنون ارتباط مناسبي با حوزه علميه و معاونت پژوهشي حوزه که دغدغه هاي جدي در اين امر دارند صورت نگرفته است، به همين منظور براي انجام هماهنگي‌هاي لازم با اين نهاد، نياز به زمان بيشتري بود.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم دليل سوم به تأخير افتادن نمايشگاه کتاب حوزه را نزديک بودن زمان اعلام شده به ايام نوروز عنوان کرد و گفت: معمولاً عموم مردم با نزديک شدن به نوروز، هزينه‌هاي زيادي همچون خريد ويژه نوروز را در برنامه خود دارند که فشار مالي ذکر شده اين اجازه را به علاقمندان کتاب نمي‌دهد که همزمان خريد کتاب را نيز در برنامه خود قرار دهند و عملاً اين فرصت از آنان گرفته مي‌شود.
وي از احتمال برگزاري نمايشگاه کتاب حوزه در اواخر فروردين سال آينده خبر داد و اضافه کرد: با توجه به آماده شدن مقدمات برگزاري نمايشگاه کتاب حوزه، دهه سوم فروردين سال 93 زمان پيشنهادي و اعلام شده به معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بود که تاکنون مخالفتي از سوي جناب آقاي دکتر صالحي اعلام نشده است، هرچند نزديکي اين زمان به نمايشگاه بين المللي کتاب تهران نيز به نفع خريداران کتاب نيست.
حجت الاسلام شمس بر ضرورت تعيين تقويم جدي و زمان معين براي برگزاري نمايشگاه‌هاي کتاب از سال آينده به بعد تأکيد کرد و اظهار داشت: اميد مي‌رود با برنامه‌ريزي، مشورت و هماهنگي‌هاي لازم، زمان‌بندي نمايشگاه‌هاي کتاب از سال آينده به گونه‌اي معين شود که فرصت بهره‌برداري عموم مردم و همچنين فضلا و طلاب از اين نمايشگاه‌ها گرفته نشود و با استقبال مناسب مردم، ناشران نيز بهره برده و متضرر نشوند.
مشاور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در امور کتاب در پايان از عموم دست اندرکاران کتاب استاني و حوزه درخواست کرد تا ديدگاه ها و پيشنهادات خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و يا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم ارسال کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن