تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806807048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان در مقابل توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۴۵ب.ظ)
دبير کل جماعت اسلامي پاکستان: مسلمانان در مقابل توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشند دبير کل جماعت اسلامي پاکستان بر هوشياري مسلمانان در مقابل توطئه‌هاي دشمنان اسلام تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، لياقت بلوچ در حاشيه بازديد جمعي از نمايندگان مجلس ملي پاکستان و برخي مسئولين جماعت اسلامي ايالت‌هاي مختلف اين کشور از بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي با بيان اين مطلب، گفت: دشمنان در کشورهاي اسلامي از جمله پاکستان در حال توطئه و تفرقه افکني بين مسلمانان هستند.
وي با اشاره به وحدت رهبران مذهبي و عموم مسلمانان شيعه و سني در اين کشور بيان کرد: وحدت مسلمانان اجازه توطئه و فعاليت‌هاي تفرقه‌آميز را از دشمنان اسلام سلب مي‌کند و اگر بين فرق اسلامي در پاکستان تفرقه مشاهده مي‌شود، از سوي دست نشانده‌هاي استکبار جهاني است.
به گفته دبيرکل جماعت اسلامي پاکستان، دشمنان اسلام براي تضعيف مسلمانان دست به هر جنايتي مي‌زنند که ترور، کشتار و درگيري‌هاي فرقه‌اي از جمله آن‌ها است.
لياقت بلوچ ادامه داد: جماعت اسلامي پاکستان به عنوان حزب بزرگ اسلامي، اقدامات تروريستي، درگيري‌هاي فرقه‌اي و کشتار مسلمانان شيعه و سني را محکوم مي‌کند و هميشه اولين سازمان و حزبي بوده که اين‌گونه حوادث را محکوم و همبستگي خود را با شيعيان اعلام کرده است.
اين شخصيت ديني آرمان حزب جماعت اسلامي پاکستان را اجراي کامل احکام اسلامي در اين کشور دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام قصد دارند با ايجاد اختلاف مانع تشکيل حکومت اسلامي در پاکستان شوند.
وي سفر اعضاي جماعت اسلامي پاکستان به ايران را موجب استحکام روابط و دوستي بين اين دو ملت عنوان کرد و افزود: در اين سفر قصد داريم از تجربيات جمهوري اسلامي ايران در زمينه‌هاي مختلف استفاده کنيم.
در ادامه اين بازديد، مسئولين جماعت اسلامي پاکستان با آيت‌الله محمد واعظ زاده خراساني اولين دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي و حجت‌الاسلام و‌المسلمين علي‌اکبر الهي‌خراساني مديرعامل بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي ديدار و گفت‌و‌گو کردند.
آيت‌الله واعظ‌زاده در اين ديدار با اشاره به سفري که به کشور پاکستان داشته است، گفت: اکثر شيعيان و اهل سنت اين کشور با يکديگر اختلافي ندارند و اختلافاتي که بعضا مشاهده مي‌شود، نشأت گرفته از توطئه‌هاي دشمنان اسلام است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمين الهي ‌خراساني با اشاره به انتشار مجموعه «المعجم في فقه لغه القرآن و سربلاغته» از سوي اين مرکز علمي و پژوهشي بيان کرد: کتاب «المعجم في فقه لغة‌القرآن و سربلاغته» دائرة‌المعارفي درباره قرآن، معارف و علوم قرآني به زبان عربي
است که مدخل‌هاي آن بر اساس ريشه اصلي کلمات قرآن تنظيم شده و هر مدخل از جنبه‌هاي مختلف علوم قرآني مورد بررسي قرار مي گيرد.
وي با توجه به اين‌که به طور متوسط سالانه دو و نيم جلد از کتاب «المعجم في فقه لغةالقرآن و سر بلاغته» توسط بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي چاپ و منتشر مي‌شود گفت: تاکنون 25 جلد از اين کتاب چاپ شده و پيش‌بيني مي‌شود اين مجموعه در 60 جلد منتشر شود.
يادآور مي‌شود؛ ازسوي بنياد پژوهش‌هاي اسلامي آستان قدس رضوي کتاب‌هايي درباره حضرت رضا(ع) به زبان اردو و يک مجموعه از کتاب‌هاي «المعجم في فقه لغةالقرآن و سر بلاغته» به اين گروه اهداء شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن