تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802742707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اقدام عملی مسؤولان برای رفع مشکلات و تحقق اقتصاد مقاومتی/ محکومیت حریم شکنی از سوی برخی مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله مهدوی کنی در اجلاسیه خبرگان رهبری تاکید کرد؛
لزوم اقدام عملی مسؤولان برای رفع مشکلات و تحقق اقتصاد مقاومتی/ محکومیت حریم شکنی از سوی برخی مطبوعات خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهدوی کنی با اشاره به برخی لغزشها در سطح مطبوعات و شکستن برخی حریم ها از سوی عده ای، چنین برداشت ناصحیحی از آزادی را محکوم کرد و گفت:«مسؤولین نباید برخی مقولات این چنین را به گونه ای بیان کنند که موجب سوء استفاده عده ای شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی در اجلاسیه خبرگان رهبری، در سخنانی با تشکر از حضور نمایندگان این مجلس در اجلاسیه پانزدهم، نکاتی را به مسئولین نظام گوشزد کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اقدام عملی مسؤلان را برای رفع مشکلات؛ به ویژه مشکلات اقتصادی خواستار شد.

رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: «مردم در طول 35 سال گذشته نشان دادند که همیشه در صحنه هستند لذا مسئولیت مسؤولین به ویژه رئیس محترم دولت که در جلسه حضور دارند سنگین تر می شود.»

وی ادامه داد: «همچنین مردم نیز همان طوری که همیشه همیار دولت های گوناگون و نظام اسلامی بوده اند در برخی زمینه ها نیز باید بیشتر از پیش، دولت را یاری کنند».

رییس مجلس خبرگان رهبری در این زمینه به مسأله اسراف و زیاده روی در مصرف به ویژه مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: در قناعت منحصر به زمان قحطی و مشکلات نیست؛ بلکه در زمان دارایی و رفاه هم باید روحیه قناعت داشت. آدمی که قناعت نداشته باشد، عزتش خدشه دار می شود.

آیت الله مهدوی کنی درباره ی ضرورت قناعت و تغییر سبک زندگی به سبک زندگی اسلامی – ایرانی خاطر نشان ساخت: «این مسأله ابتدا باید از سوی دولتمردان و مسؤولین اجرا شود تا بعد چنین روحیه ای در بین مردم جامعه نیز نهادینه شود». وی در ادامه به مسأله کمک به نیازمندان در آستانه سال نو و اهمیت دادن مردم و مسؤولین به فقرا و نیازمندان در این ایام اشاره کرد.

مسأله دیگری که رییس مجلس خبرگان به آن پرداخت، مسأله انرژی هسته ای و حفظ دستاوردهای دانشمندان هسته ای بود وی در این زمینه گفت: «ما به دولتمان که از دل مردم بیرون آمده اعتماد کامل داریم و می دانیم که مذاکره کنندگان هسته ای قطعا با تکیه به منویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم شریف نخواهند گذاشت حقوق ما در این زمینه نادیده گرفته شود»

نکته دیگری که آیت الله مهدوی کنی به آن اشاره کرد مسأله آزادی و حد و مرز آن بود، وی با بیان برخی لغزشها در سطح مطبوعات و شکستن برخی حریم ها از سوی عده ای، چنین برداشت ناصحیحی از آزادی را محکوم کرد و گفت:«مسؤولین نباید برخی مقولات این چنین را به گونه ای بیان کنند که موجب سوء استفاده عده ای شود و بعد شوکی را برای کشور و حکومت اسلامی پدیدار آورد».

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن ایام عید نوروز با ایام فاطمیه خواستار حفظ این ایام شد و افزود:«ما می دانیم مردم ما با عنایت به این تقارن و همزمانی علاوه بر برگزاری مراسم ویژه ایم نوروز، حریم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را حفظ خواهند کرد».

آیت الله مهدوی کنی در ادامه پیرامون مسائل خارجی به ویژه مسأله سوریه و ضرورت کمک رسانی و حمایت از مردم مظلوم این کشور از سوی مردم و دولت را مورد تأکید قرار داد.رییس مجلس خبرگان رهبری در پایان از حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن قدردانی نموده و یاد و خاطره مرحوم آیة الله سید حسن طاهری خرم آبادی؛ عضو مجلس خبرگان را گرامی داشت. /924/د102/ج



۱۳۹۲/۱۲/۱۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن