تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش دانش آموزان اروندکناری در یازدهمین جشنواره قرآن نماز و عترت خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان شعبانیان خبر داد:
درخشش دانش آموزان اروندکناری در یازدهمین جشنواره قرآن نماز و عترت خوزستان
اروندکنار – خبرگزاری مهر: رئیس اداره آموزش و پرورش اروندکنار از درخشش دانش‌آموزان این شهر در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز وعترت منطقه یک استان خوزستان خبر داد.



سامی شعبانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی ناحیه چهار اهواز از این جشنواره گفت: در این جشنواره حدود ۴۰۰ دانش‌آموز پسر از ۱۳منطقه استان شرکت کردند.
 
وی افزود: شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت ، حفظ، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، احکام، اذان، صحیفه سجادیه، مداحی و انشای نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش اروندکنار اظهار کرد: پنج نفر از دانش‌آموزان اروندکناری حاضر در این رقابت قرآنی حائز کسب رتبه شدند.
شعبانیان تصریح کرد: "سجاد ابراهیمی" دانش‌آموز سال سوم متوسطه از مدرسه نبوت در رشته احکام رتبه اول، "احمد رضا رجبی" دانش‌آموز سال سوم راهنمایی مدرسه باقرالعلوم در رشته تفسیرقرآن رتبه دوم، "مصطفی ناصرپور" دانش‌آموز سال اول متوسطه دوم ازمدرسه امام خمینی در رشته قرائت رتبه سوم، "حمید رضا حلافی" دانش‌آموز سال اول راهنمایی از مدرسه امام‌حسن (ع) در رشته اذان رتبه سوم و "شاکرجعفری" دانش آموزسال اول راهنمایی از مدرسه باقرالعلوم در رشته صحیفه سجادیه رتبه سوم را کسب کردند. به گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت در ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز روزهای 8 و 9 اسفند ماه برای پسران و 11 و 12 اسفند برای دختران برگزار شد. همچنین 14 و 15 اسفند ماه برای پسران و 19 و 18 اسفند ماه برای دختران در شوشتر برنامه خواهد داشت و در امیدیه نیز روزهای 22 و23 اسفند ماه مختص پسران و 25 و 26 اسفند ماه مختص دختران خواهد بود.

بخش قرآن، شامل قرائت، حفظ و تفسیر؛ بخش نماز شامل اذان، احکام و انشاء نماز و بخش عترت شامل نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی و انشاء امام زمان است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن