تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش خودکشی میان سربازان آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش خودکشی میان سربازان آمریکایی تهران- ایرنا- بر اساس یافته های گسترده ترین تحقیق انجام شده در مورد آسیب های روحی میان نظامیان، نرخ خودکشی بین سربازان آمریکایی در حال افزایش است.


به گزارش روز سه شنبه روزنامه آمریکاییˈیو اس ای تودیˈ، یافته های این تحقیق که میان حدود یک میلیون سرباز بازگشته از عراق و افغانستان و سربازان داخل کشور انجام شده، نشان می دهد روند خودکشی میان این سربازان به شدت افزایش یافته است.
دانشمندان از مدت ها قبل روند سریع آسیب های روانی سربازان آمریکایی بازگشته از ماموریت های عراق و افغانستان و همچنین در داخل کشور را در زمان جنگ مشاهده کرده و پی برده بودند تشدید آسیب های روانی به خودکشی این سربازان منجر شده است.
یافته های تحقیق انجام شده توسط موسسه ملی بهداشت روانی، نتایج تحقیقات محققان را تایید می کند. ˈمایکل شوئنبامˈ محقق اصلی این گزارش معتقد است ˈاین توضیح ساده که جنگ بدترین و خطرناک ترین حادثه است و زمانیکه افراد را برای جنگ اعزام می کنید، اتفاقات بدی برای آنها می افتد، توضیح ناقصی استˈ.
این تحقیق طولانی با هزینه 65 میلیون دلاری به انتشار سه گزارش آنلاین و جداگانه تحلیلی در نشریه انجمن روان پزشکی آمریکا منتهی شد. یکی از یافته های کلیدی این تحقیق این است که نرخ خودکشی بین سربازان خدمت کرده در عراق و افغانستان بین سال های 2004 و 2009 دو برابر شده و به بیش از30 نفر در هر یکصدهزار تن رسیده است. همچنین میزان خودکشی بین سربازانی که هرگز در این مناطق خدمت نکرده اند سه برابر و به حدود 25 تا 30 نفر در هر یکصد هزار تن افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، نرخ خودکشی بین غیرنظامیان با وضعیت جنسیتی و جمعیت شناختی مشابه 19 نفر در هر یکصدهزار تن بوده است. نرخ خودکشی بین نیروهای نظامی آمریکایی همواره پایین تر از نرخ خودکشی غیرنظامیان بود اما این نرخ در سال 2008 افزایش یافت که هنوز هم روند فزاینده آن ادامه دارد.
این تحقیق سوابق آسیب های روانی سربازان تا سال 2009 را بررسی کرده است که بر اساس آن، نرخ خودکشی در ارتش همچنان افزایش یافته و در سال 2012 به بالاترین میزان رسید.
یافته های تحقیق یاد شده همچنین نشان می دهد از هر چهار سرباز آمریکایی، یک نفر دست کم به یک نوع اختلال روانی مبتلاست و یک نفر از هر10 نفر با چند اختلال روانی دست و پنجه نرم می کند.
نرخ خودکشی میان زنان در ارتش آمریکا غیر از زنانی که به ماموریت خارج از کشور اعزام شده اند کمتر از مردان است.
اروپام**9157**1485 ** 1064





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن