تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 دی 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1845355680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت شیشه ؟ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ساخت شیشه ؟ mahtab 61 04 خرداد 1386, 10:10سلام.لطفاً به من بگید چه جوری میشه یک شیشه عالی ساخت ، اصلاً این متریال glass کجاست که من گیرش نمیارم ؟ متشکرم . pythoN 09 خرداد 1386, 17:27سلام دوست عزیز 1.پنجره material editor رو باز کن 2. بعد روی دکمه standard کلیک کن و از لیست raytrace رو سلکت کن . 3 . بعد به قسمت map برو و روی دکمه ی جلوی transparency کلیک کن . و از لیست falloff رو انتخاب کن 4 . زمانی که وارد تنظیمات شدی روی دکمه swap colors/maps ( که شکل یه فلش دو طرفه داره ) کلیک کن . این نصف تنضیمات هست . توضیح بیشتر در مورد نوع شیشه بده . تا منم بتونم بیشتر کمک کنم vahid_3d 15 خرداد 1386, 08:41سلام.لطفاً به من بگید چه جوری میشه یک شیشه عالی ساخت ، اصلاً این متریال glass کجاست که من گیرش نمیارم ؟ متشکرم .من چندتا دارم فقط باید بگردم ببینم کدوم بهتره و برات می زارم تا دانلود کنی pythoN 15 خرداد 1386, 09:35فکر نکنم دیگه لازم باشه اما . یه سری به این بزن vahid_3d 15 خرداد 1386, 09:57خوب دنبالش گشتم و پیداش کردم . مثلا این عکس از یک لیوان هستش که همین الان درستش کردم . اگه می بینید که سیاه شده اون بخاطر اطرافشه چون تو متریال شیشه از اطراف تأثیر می گیره.ولی شما اگه پایه رو نگاه کنی خیلی خوب در آومده . متریال خوبیه فقط اطرافش رو درست کن بقیه رو بزار به حساب متریال دیگه هم هست ولی با توجه به نیاز فرق می کنه دانلودش کن pythoN 16 خرداد 1386, 11:49یه مقدار دقت کن روی قسمت بالای لیوان متوجه ی اشتباه بزرگی میشی :eek: vahid_3d 17 خرداد 1386, 08:40منظورت اینکه داخل لیوان رو درست نکردم؟ نه درست کردم فقط اگر این سیاهیها نبود خیلی بهتر می شد.شما یکی بسازید با این متریالی که گذاشتم ببینید چطور در می آد و این جا بذار ببینیم.من که هر کاری کردم سیاه شد. pythoN 17 خرداد 1386, 13:47من متریال رو دیدم مشکل داره یه سر به لینکی که بالا گذاشتم بزن vahid_3d 17 خرداد 1386, 15:22این آدرسی که دادی فیلتر شده pythoN 17 خرداد 1386, 16:36این آدرسی که دادی فیلتر شده الان دیگه همه از فیلتر شکن استفاده میکنن . تو هم میتونی vahid_3d 18 خرداد 1386, 14:12یه فیلتر شکن باز رو بگو که من هر چی جستجو می کنم خودش هم فیلتره greenlandsnow 21 خرداد 1386, 01:47براي اينكه بتونه شيشه رو دست رندر بگيري تنظيمات نورت بايد درست باشه مزد آن گرفت كه جان برادر كار كرد يه چي تو اين مايه ها pythoN 23 خرداد 1386, 18:06براي اينكه بتونه شيشه رو دست رندر بگيري تنظيمات نورت بايد درست باشه مزد آن گرفت كه جان برادر كار كرد يه چي تو اين مايه ها تزی ماته نور منظورت چیه واضح تر بگو ابتدا باید متریال کامل باشه بعد vahid_3d 23 خرداد 1386, 20:03این متریال آماده هست و خودم که درست نکردم.از 5 تا لامپ هم استفاده کردم. پایش خوب در اومده فقط مشکل قسمت بالا رو داریم. pythoN 24 خرداد 1386, 21:48متوجه نمی شم . اما در هر صورت بسیار زیاد مشکل داره . شاید چشمای من مشکل داره greenlandsnow 24 خرداد 1386, 23:20تزی ماته نور منظورت چیه واضح تر بگو ابتدا باید متریال کامل باشه بعد البته درست کردن متریال که چند ثانیه ای بیشتر طول نمیکشه اما برای اینکه به درستی نور رو منعکس کنه باید بعد از این که لایت رو به صحنه خودت اضافه کردی شروع کنی به calculate کردن اون که بهتر ین رندر بعد از vray خود منتال ray هستش . vahid_3d 25 خرداد 1386, 10:10بعد از این که لایت رو به صحنه خودت اضافه کردی شروع کنی به calculate کردن منظور از calculate چیه؟ greenlandsnow 25 خرداد 1386, 23:34منظورم فعال سازی caustics و radiosity هستش . اگر به فیلم ماشینها توجه کرده باشید رندر هر فریم کار 18 ساعت به درازا کشیده فقط هم به خاطر نور صحنه بوده و زمان بردن calculate . هر چند که بهترین ماشین رندر رو در اختیار داشتند !!! hamed-ddd 26 خرداد 1386, 09:5318 ساع.................ت انیمیشن حداقل یک ساعت بوده 60 دقیقه X 60 ثانیه X 30 فریم X 18 ساعت = 1944000 تقسیم بر 24 (ساعت) =81000 و تقسیم بر 365 میکنه به عبارتی 220 سال ...!!!!! vahid_3d 26 خرداد 1386, 12:50نه بابا اونقدر هم نمی شه NanoWorld_co 26 خرداد 1386, 13:39منظورم فعال سازی caustics و radiosity هستش . اگر به فیلم ماشینها توجه کرده باشید رندر هر فریم کار 18 ساعت به درازا کشیده فقط هم به خاطر نور صحنه بوده و زمان بردن calculate . هر چند که بهترین ماشین رندر رو در اختیار داشتند !!! تو سایت پیکسار نوشته هر فریم 4 ثانیه!! NanoWorld_co 26 خرداد 1386, 13:50آخه انقدر دنگ و فنگ نداره که! (البته همه ی پست ها رو نخوندم!) آموزش ساخت شیشه کامل: 1: مدلتو بساز! 2: برو تو متریال ادیتور! 3: یه متریال استاندارد رو انتخاب کن! 4: Reflection و Refraction رو RayTrace کن! 5: Reflection رو 10% و Refraction رو 89% بزار! 6: متریال رو به مدلت نسبت بده! 7: یه Skylight ساده بزار! 8: برا رندر mentalRay رو انتخاب کن! 9: تو پنجره رندر دنبال تب Indirect illumination بگرد! 10: بعد دنبال Final Gather بگرد و فعالش کن و 100 واحد sample بهش بده! 11: یه plane ساده با رنگ همون skylight درست کن! (مثلا این زمینه!) 12: تو منوی رندر environment رو بزن و رنگ Background رو رنگ skylight بزار. 13: رندر کن! >> می تونی به جای اون متریال از تو Architecture Materials گزینه glass رو انتخاب کنی و بهش نسبت بدی!! vahid_3d 26 خرداد 1386, 13:57ممنون . راهنمایی خوبی بود.(بابا این عکس طبیعی هستش یا با تری دی ساختی) مدتهاست که دنبال یه متریال این طوری بودم NanoWorld_co 27 خرداد 1386, 09:00+! (یعنی خواهش می کنم!) pythoN 27 خرداد 1386, 17:03کارت عالیه اما اگه یه ضره رنگ سیاه ( 2 یا 3 درصد ) عالی تر میشد mamali132002 27 خرداد 1386, 17:32برای reflection شما باید یه map folloff بدی که دارای fersnal باشه. greenlandsnow 27 خرداد 1386, 22:41خیار چهار ثانیه ای به عمل نمی یاد !!!!! mamali132002 28 خرداد 1386, 00:49خیار چهار ثانیه ای به عمل نمی یاد !!!!! همیشه راه هایی هست که بشه خیار رو هم 4 ثانیه ای عمل آورد(شاید یه روز علم به اونجا هم رسید) در رندر همیشه راه حل هایی هست (از جمله composite) که بشه زمان رو به حداقل رسوند... 18 ساعت برای هر فریم اونم تو یه انیمیشن بلند یه چیز غیر ممکن هستش دوست من... به عنوان مثال تو یه پروژه که خودم و دوستم داشتیم ما 1 روز برای رندر وقت داشتیم و رندر ما 72 ساعت time داده بود و ما به 12 ساعت رسوندیمش. مطمئن باش pixar هم با اون همه یال و کوپار و server هاش نمیاد 18 ساعت برای هر فریم وقت بزاره. greenlandsnow 28 خرداد 1386, 02:10شاید علم به یه جایی برسه که خیار رو چهار ثانیه ای به عمل بیارند اما در حال حاظر غیر ممکن هست و این رو مطمئن باش که رندر هر فریم هجده ساعت به طول کشید چون من خودم شنیدم از انیماتور که این حرف رو زد همیشه جایی برای تحقیق هست حتما این کار رو بکن !!!!!! خب نیازی به این کار نیست من قبلا این کار رو برای شما انجام دادم این شرکت با به کار گرفتن سه هزار رایانه و با موتور رندری که سرعتش چهار برابر همه موتورهای رندر درون دنیا هست این کار رو انجام داده البته تعداد رایانه هاش رو قبلا نمی دونستم بهتره برای اینکه مطمئن بشی یه سر به این سایت بزنی ببینی که دیگران هم همین نظر رو دارند یه مثل معروف هست که می گه همیشه در مورد حرفی که می خوایی بزنی تحقیق کن و دیگران رو توی شک نگذار . greenlandsnow 28 خرداد 1386, 02:24همیشه راه هایی هست که بشه خیار رو هم 4 ثانیه ای عمل آورد(شاید یه روز علم به اونجا هم رسید) در رندر همیشه راه حل هایی هست (از جمله composite) که بشه زمان رو به حداقل رسوند... 18 ساعت برای هر فریم اونم تو یه انیمیشن بلند یه چیز غیر ممکن هستش دوست من... به عنوان مثال تو یه پروژه که خودم و دوستم داشتیم ما 1 روز برای رندر وقت داشتیم و رندر ما 72 ساعت time داده بود و ما به 12 ساعت رسوندیمش. مطمئن باش pixar هم با اون همه یال و کوپار و server هاش نمیاد 18 ساعت برای هر فریم وقت بزاره. مطمئن باش که شرکت pixar وقت گذاشته البته اگر شما بر روی اطلاعات ناقص خودت سماجت نکنی (قصد توهین ندارم ) واقعیت داره هجده ساعت و اگر منظورت از composite استفاده رایانه ها به صورت شبکه است که این کار در کل تایم رندر فیلم تاثیر می گذاره و تایم رو کاهش می ده اما تایم رندر هر فریم همون هجده ساعت به قوت خودش باقی هست و سیر طبیعی خود رو طی می کنه به عبارت دیگه استفاده از رایانه بیشتر محاسبه کردن تعداد یک فریم بیشتر در هر هجده ساعت . NanoWorld_co 28 خرداد 1386, 03:55GreenlandSnow عزیز از اینکه با اطلاعات صحیح شما مخالفت کردم معذرت می خوام! در سایت رسمی پیکسار نوشته شده:برای هر فریم 6 ساعت تا 19 ساعت زمان برای رندر لازم است! البته من قبلا یک کنفرانس متنی کوچیک رو از روی همین سایت پیکسار اجرا کرده بودم و مطمئنم که اون زمان عدد 4 ثانیه رو نوشته بودم. اما شاید توهم بوده! شاید هم اشتباه پیکسار! (ای بابا!!) برای دوستانی هم که دنبال منبع میگردن: باز هم از GreenlandSnow عزیز معذرت می خوام! >> اما منطقا با رندر 6-19 ساعتی هر فریم مخالفم!! hamed-ddd 28 خرداد 1386, 09:18من یه بار حساب کردم براتون 6 ساعت هم خیلی زیاده... 70 سال طول میکشه بعدش هم این کل کل کردنها چه ربطی به ساخت شیشه داره ..... فکر نمیکنید بحث کاملا منحرف شده....بهتر نبود به جاش یه آموزش تصویری ساخت شیشه رو میگزاشتید pythoN 28 خرداد 1386, 10:13فکر نمیکنید بحث کاملا منحرف شده....بهتر نبود به جاش یه آموزش تصویری ساخت شیشه رو میگزاشتید من اصلا نمی دونم چجوری این بحث منحرف شد . از مدیر انجمن هم خواهش میکنم اگر امکانش هست پست های مربوت به رندر فریم هاست رو منتقل کنه به یه فروم دیگه چون بحث جالبیه حیفه که از بین بره . ممنون اما در مورد رندر دست ما نیست که بگیم چند ساعت . حقیقتش اینه که بوده 17 یا 19 ساعت هم بوده 1 ساعت هم بوده اما اگه حساب کنید امکانات یه جا مثل پیکسار در این حد هست و هیچ حرفی هم توش نیست mamali132002 28 خرداد 1386, 10:35دوست من .... GreenlandSnow عزیز.... من که به شما توهین نمی کنم که بعد شما برمیگردید این طوری جواب میدید. ما اینجا نیومدیم که کل کل کنیم و بحث تاپیم رو عوض کنیم. 6 ساعت تا 18 ساعت غیر ممکن هست.... آخه تو اکثر صحنه ها بکگراند از کاراکتر ها جدا رندر میشه و یک بار بیشتر رندر نمیشه (تو صحنه هایی که دوربین ثابت هستش .. این یعنی composite ) شایدم 18 ساعت درست باشه ولی چون میاد تو render farm قوی شرکت Pixar میشه 4 ثانیه یا بیشتر. اگر چیزی که شما میگید درست باشه پس چرا انیمیشن 8 ماه قبل در اومده ؟ پس با چی رندر گرفتن که زود تموم شده ؟ دیگه خود حمید براتون محاسبه کرد .... میدونی اونطوری چند سال طول میکشه رندر تموم بشه ؟ پس اگر این طوری که شما میگید باشه pixar از 70 سال پیش گذاشته رندر بشه و ما 8 ماه قبل موفق شدیم ببینیمش ... با منطق جور در نمیاد ... به هر حال از اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتی خیلی خیلی ممنونم. vahid_3d 28 خرداد 1386, 10:41این کل کل کردنها چه ربطی به ساخت شیشه داره ..... فکر نمیکنید بحث کاملا منحرف شده....بهتر نبود به جاش یه آموزش تصویری ساخت شیشه رو میگزاشتید موافقم . من که اول کار یه تصویر رو نشون دادم و مشکل از متریال بود پس از شما دوستان می خواهم که آموزشش رو بزارید/ NanoWorld_co 28 خرداد 1386, 12:24یه محاسبه ی ساده: تعداد فریم ها در هر ثانیه * مدت زمان فیلم به ثانیه * زمان رندر هر فریم به ساعت(میانگین) = زمان رندر کل به ساعت 30 * (60 * 70) * 12 = 1512000 ساعت (بازم غیر منطقیه! مگر اینکه با تکنیک های کامپوزیت بشه راش انداخت!!) mamali132002 28 خرداد 1386, 13:31ببین GreenlandSnow چیزی که واضحه اینه که خیاری که در 4 ثانیه به عمل میاد با خیاری که 1 ساله به عمل میاد زمین تا آسمون فرق داره و همه ی ما مزه ی 1 ساله رو بیشتر دوست داریم. اما اگر بگن خیار شما اگر در 4 ثانیه به عمل نیاد بر شکست خواهید شد مسلما شما 4 ثانیه رو ترجیه میدید.. مطمئن باشید وقتی همه Object ها با هم رندر بشن کار خیلی قشنگ تر میشه تا اینکه composite بشن ... البته الان هم با تکنیک های جدید تغریبا میشه این مشکلات رو بر طرف کرد. شرکت Pixar سر رندر این انیمیشن یادمه داشت بر شکست میشد. pythoN 28 خرداد 1386, 19:48بابا بسه چقد جواب و سوال های تکراری موضوع topic این نبون . ( topic هم که جا به جا نشد ) اطمینان داشته باشید پیکساری ها زرنگ تر از اون هستن که برای تمام فریم ها اینقدر وقت الکی سرف کنن. greenlandsnow 29 خرداد 1386, 00:51ببین GreenlandSnow چیزی که واضحه اینه که خیاری که در 4 ثانیه به عمل میاد با خیاری که 1 ساله به عمل میاد زمین تا آسمون فرق داره و همه ی ما مزه ی 1 ساله رو بیشتر دوست داریم. اما اگر بگن خیار شما اگر در 4 ثانیه به عمل نیاد بر شکست خواهید شد مسلما شما 4 ثانیه رو ترجیه میدید.. مطمئن باشید وقتی همه Object ها با هم رندر بشن کار خیلی قشنگ تر میشه تا اینکه composite بشن ... البته الان هم با تکنیک های جدید تغریبا میشه این مشکلات رو بر طرف کرد. شرکت Pixar سر رندر این انیمیشن یادمه داشت بر شکست میشد. ظاهرا شما بیشتر دوست دارید راجع به خیار بحث کنید تا موضوع رندر . قبلا هم عرض کردم تا زمانی که مسائل رو با اطلاعات ناقص مورد بررسی قرار بدیم راهی به جایی نمی بریم حالا شما چرتکه بگیرید دستتون مدت زمان انیمیشن رو حساب کنید اما با این حساب بوش میاد که تعداد سه هزار رایانه رو بی خیال شدید ما که برای شما دلیل هم آوردیم حالا باز هم هر طور میل شما هست می تونید تا ابد در باره این موضوع مدعی باشید تا ببینیم واقعا مدت این انیمیشن شاید کمتر بشه . greenlandsnow 29 خرداد 1386, 00:55GreenlandSnow عزیز از اینکه با اطلاعات صحیح شما مخالفت کردم معذرت می خوام! در سایت رسمی پیکسار نوشته شده: البته من قبلا یک کنفرانس متنی کوچیک رو از روی همین سایت پیکسار اجرا کرده بودم و مطمئنم که اون زمان عدد 4 ثانیه رو نوشته بودم. اما شاید توهم بوده! شاید هم اشتباه پیکسار! (ای بابا!!) برای دوستانی هم که دنبال منبع میگردن: باز هم از GreenlandSnow عزیز معذرت می خوام! >> اما منطقا با رندر 6-19 ساعتی هر فریم مخالفم!! بحث علمی نیازی به معذرت خواهی نداره . اما فکر کنم انیمیشن بابابرقی هم که بخواییم رندر بگیریم رندر هر فریم بیشتر از چهار ثانیه وقت بگیره . mamali132002 29 خرداد 1386, 02:18ببخشید شما چرا دعوا دارید با همه ؟ به نظر من لیاقت اینو نداری که بخوایم با هم بحث بکنیم... اصلا حق با توئه ! ببینم حالا Pixar بیاد 4 ثانیه رندر کنه یا 18 ساعت چی به تو میرسه که این طوری با ما صحبت میکنی ؟ hamed-ddd 29 خرداد 1386, 09:51از کلیه دوستان میخوام که مباحث غیر مربوط ارسال نکنند vahid_3d 29 خرداد 1386, 10:31این تاپیک که دیگه شروع کنندش هم فرار کرد.این تاپیک رو باید اسمش رو عوض کرد و گذاشت - چگونه دعوا - نا - چگونه شیشه بسازیم . خوب همه بیان و اینجا تمومش کنیم.هر کی موافقه یک پیام بزاره و درباره ساخت شیشه کمی کمک کنه. mamali132002 29 خرداد 1386, 11:33این تاپیک که دیگه شروع کنندش هم فرار کرد.این تاپیک رو باید اسمش رو عوض کرد و گذاشت - چگونه دعوا - نا - چگونه شیشه بسازیم . خوب همه بیان و اینجا تمومش کنیم.هر کی موافقه یک پیام بزاره و درباره ساخت شیشه کمی کمک کنه. وحید جان اگر بخوای شیشه خوبی بسازی مستقیما به render engine شما بر میگرده که از چی استفاده میکنید... توی سیستم های رندر maxwell و fryrender تو شیشه اول هستش چون دارای سیستم physical rendering هستن ... بعدش brazil و بعد final render... اینا بر مبنای امکاناتی که بهت میدن رتبه بندی میشن... البته من خودم به طور سلیقه ای گفتم چون خیلی ها هم این نظر رو دارن... رندر گرفتن شیشه با scanline جالب در نمیاد. pythoN 29 خرداد 1386, 18:46ببخشید شما چرا دعوا دارید با همه ؟ به نظر من لیاقت اینو نداری که بخوایم با هم بحث بکنیم... اصلا حق با توئه ! ببینم حالا Pixar بیاد 4 ثانیه رندر کنه یا 18 ساعت چی به تو میرسه که این طوری با ما صحبت میکنی ؟ __________________ بی خیال در زمن رندر شیشه فقط با V-ray به نظر من کسی با این مخالف نیست greenlandsnow 29 خرداد 1386, 23:33ببخشید شما چرا دعوا دارید با همه ؟ اولا من با کسی دعوا ندارم و بهتره بدونی که تو بحث رو شروع کردی و بااطلاعات ناقصت خواستی که حرفت رو به کرسی بشونی و بحث من اصلا روی به شما نبود . به نظر من لیاقت اینو نداری که بخوایم با هم بحث بکنیم هروقت تو مسئول ارائه درجه های لیاقت شدی اونوقت نظر بده الان نظرت برام مهم نیست . اصلا حق با توئه ! کسی از تو نظر نخواست . ببینم حالا Pixar بیاد 4 ثانیه رندر کنه یا 18 ساعت چی به تو میرسه که این طوری با ما صحبت میکنی ؟ من هم همین رو می خوام بدونم که چی به تو می رسه که خودت رو وارد بحث کردی و با اطلاعات ناچیزت داری نظر می دی . greenlandsnow 29 خرداد 1386, 23:42از کلیه دوستان میخوام که مباحث غیر مربوط ارسال نکنند شما بهتره به مبحث آغاز شده من به صفحات قبل برگردی و ببینی که من فقط گفتم نور صحنه باعث میشه که شیشه ما طبیعی جلوه کنه و خیلی برای رندر شیشه مهم هست و اگر شرکت pixar رو مثال زدم به خاطر این بود که این شرکت از اشیائی استفاده کرده که انعکاس طبیعی رو احتیاج داره مثل شیشه که نیاز به انعکاس نور داره همین نه کم و نه بیش و مدت زمان رندر رو بیان کردم که فقط یک از اطلاعات عمومی من بود و اگر توجه کنید هیچ بحثی رو بعد از اون آغاز نکردم مگر در جواب کسانی که به ادامه بحث سماجت داشتند و خواهید متوجه شد که من فقط جواب گو بودم نه آغاز کننده بحث و تشکر می کنم از دوستتون که من رو به این عنوان معرفی می کنه که با بحثام می خوام شما رو با هم دعوا بندازم در صورتی که خودش این کار رو داره انجام می ده با توهیناتی که در post قبلی آشکار هست در هر صورت pixar هجده ساعت کار رندرش طول کشیده حالا این چیزی هست که خود pixar بیان کرده با این مسئله مشکل داره آقای توهین کننده می تونه از دست شرکت شکایت کنه من دیگه این بحث رو ادامه نمی دم و تمام به زودی هم بهترین روش ساخت شیشه رو با رندر خاص خودش براتون می گذارم تا بحث به روال خودش برگرده موفق باشید . hamed-ddd 30 خرداد 1386, 08:42تمام پستهای این مبحث رو خوندم حرف شما رو هم قبول دارم....بحث سر یک مسئله کاملا بی اهمیت ایجاد شده ......هیچ چیزی اینجا جای دوستی و محبت و احترام متقابل بین اعضا رو نمیگیره ....بهترین کار اینه که فکر کنید الان تو صفحه اول تاپیک هستید.. اون قضیه رندر هجده ساعته مربوط به برخی صحنه ها بوده و نه همه فریم ها و چیزی که کاملا معلومه اینه که شرکت پیکسار مشکلاتش به خودش مربوطه و نباید باعث ایجاد کدورت در اینجا بشه .... از اینکه بحث رو همینجا تموم کردید از همتون متشکرم...:lol:.... pythoN 30 خرداد 1386, 17:37نویسنده mamali132002 ببخشید شما چرا دعوا دارید با همه ؟ اولا من با کسی دعوا ندارم و بهتره بدونی که تو بحث رو شروع کردی و بااطلاعات ناقصت خواستی که حرفت رو به کرسی بشونی و بحث من اصلا روی به شما نبود . نقل قول: نویسنده mamali132002 به نظر من لیاقت اینو نداری که بخوایم با هم بحث بکنیم هروقت تو مسئول ارائه درجه های لیاقت شدی اونوقت نظر بده الان نظرت برام مهم نیست . نقل قول: نویسنده mamali132002 اصلا حق با توئه ! کسی از تو نظر نخواست . نقل قول: نویسنده mamali132002 ببینم حالا Pixar بیاد 4 ثانیه رندر کنه یا 18 ساعت چی به تو میرسه که این طوری با ما صحبت میکنی ؟ من هم همین رو می خوام بدونم که چی به تو می رسه که خودت رو وارد بحث کردی و با اطلاعات ناچیزت داری نظر می دی . خیلی دیگه این topic افتضاح شده . ما اینجا جم نشدیم کا کل کل کنیم . دعوا کنیم . شخصیت همدیگرو خورد کنیم . در ضمن شما هم میتونستی به جای اینکه این موضوع رو به اینجا برسونی . بدونی که میتونی برای هر کسی pm بزاری hamed-ddd 31 خرداد 1386, 08:46جدا" متاسفم من دیگه این بحث رو ادامه نمی دم :neutral: پس اینا چیه زدی قرار شد که کلا بیخیال شید ببینید جه بساطی درست شده یه کم احترام همدیگرو نگه دارید اگر با هم دعوا دارید پیغام خصوصی یا (اگه دلچسب نبود ) یاهو مسنجر با voice و webcam .... اینجا محل سوال و جواب دوستانه است نه کشتی کج !!!! اکیدا میخوام که بحث رو ادامه ندید (یا به همون روشی که گفتم) D.Abedi 31 خرداد 1386, 14:11هیچ چیزی اینجا جای دوستی و محبت و احترام متقابل ,.... بابا احمدی نژاد :wink: hsib 2 31 خرداد 1386, 14:56ببین دوست من اگه می خوای واقعا یه ماده شیشه درست کنی اون هم در سطح کاملا حرفه ای باید به این نکات توجه کنی 1- انواع شیشه ها کدامند مثلا شیشه ک�




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1047]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن