تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803190170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداپرست: راهیابی به فینال شگفتی بعدی ارومیه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال خداپرست: راهیابی به فینال شگفتی بعدی ارومیه است ارومیه - ایرنا - مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با رسیدن به مرحله نیمه نهایی فصل جدیدی به روی تیم ما باز شده است و مطمئنا شگفتی های تیم ارومیه با راهیابی به فینال ادامه می یابد.


ˈ ساسان خداپرستˈ ، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیروزی هفته گذشته برابر باریج اسانس تمرین بسیار خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته ایم و عصر امروز ارومیه را به مقصد تهران ترک می کنیم.
وی گفت: روز جمعه و یکشنبه بازی های رفت و برگشت نیمه نهایی را انجام می دهیم و در صورت تساوی کار به بازی سوم کشیده می شود که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون سومین بازی ما برای روز سه شنبه هفته آینده بیستم ماه جاری پیش بینی شده است.
وی در زمینه رویارویی تیمش با کاله آمل در مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: درست است که تیم آملی در بازی های خارج از خانه نتایج خوبی نمی گیرد ولی این دلیل نمی شود که کاله را تیم دست کم بگیریم چرا که این تیم بسیار قدرتمندتر از پیکان است و حریف سرسختی برای ما محسوب می شود.
خداپرست گفت: تیم پیکان باشگاه سابقه داری است و اگر حریف ما در نیمه نهایی می شد می توانست با بهره گیری از امتیاز میزبانی، امتیاز داوری و حمایت تماشاگرانش حریف قدرتمندی برای ما باشد و در واقع همه چیز به نفع آنان و به ضرر ما تمام می شد.
وی افزود: رویارویی ما با کاله آمل کاملا عادلانه است چرا که آنان نیز همچون ما باید بازی خارج از خانه را تجربه کنند و تمامی امتیازات برای هر دو تیم یکسان است و هر تیمی بتواند فرصت ها را غنیمت بشمارد پیروز میدان خواهد بود.
وی افزود: البته ما در دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی دو باخت مقابل کاله در کارنامه داریم ولی این واقعیت را باید قبول کنیم که از هفته بیست و یکم به بعد روح تازه ای در کالبد تیم ما دمیده شده و مطمئنا بازی های مرحله نیمه نهایی بازیکنان ما تفاوت زیادی با مرحله مقدماتی خواهد داشت.
خداپرست گفت: با آغاز بازی های پلی آف پرونده جدیدی برای بازیکنان گشوده ایم و قطع به یقین با روند رو به رشدی که پیش روی تیم ما باز شده بازی های بسیار جذاب و تماشاگر پسندی را برابر تیم کاله ارائه می دهیم.
وی گفت: نجات تیم ارومیه از آستانه سقوط به دسته یک و جدال با تیمی که هفته های متمادی در صدر جدول جا خوش کرده بود معادلات تمام کارشناسان و متخصصان والیبال کشور را به هم زد و به همه نشان داد که نام ارومیه همچنان زینت بخش والیبال کشور بوده و است.
خداپرست ادامه داد: نمی خواهم از الان انتظارات را بالا ببرم ولی مسئله مهم این است که ما به همه نشان دادیم که خواستن توانستن است و تک تک بازیکنان ما با تمام وجود آماده حضور در بازی های نیمه نهایی هستند و همانگونه که توانستیم تیم کاشان را با تمام ستارگانش شکست دهیم باز هم می توانیم به روند پیروزی هایمان در مراحل بعدی ادامه دهیم.
وی در زمینه آخرین وضعیت مصدومیت مصطفی وند و پتکوویچ افزود: خوشبختانه مصدومیت کاپیتان تیم بهبود یافته است ولی کتف راست پاسور صربستانی ما وضعیت مطلوبی ندارد و قرار شده به محض رسیدن به تهران با علی فرهادی پزشک تیم ملی مشورت کرده و در زمینه مداوای هرچه سریع تر پتکوویچ اقدامات لازم را انجام دهیم.
7126/581/ 1495
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن