تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802784765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکمل پل سوم خرداد کرج به بهره برداری رسید/ وعده افتتاح زیرگذر کچویی تا پایان سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز
مکمل پل "سوم خرداد" کرج به بهره برداری رسید/ وعده افتتاح زیرگذر "کچویی" تا پایان سال 92
کرج - خبرگزاری مهر: لاین جنوب به شمال تقاطع غیرهمسطح "سوم خرداد" بر روی بزرگراه کرج - قزوین تکمیل و روز جاری به بهره برداری رسید.



به گزارش خبرنگار مهر، لاین جنوب به شمال تقاطع غیرهمسطح "سوم خرداد" بر روی بزرگراه کرج - قزوین تکمیل و روز جاری با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و تنی چند از مسئولان به بهره برداری رسید. علی ترکاشوند شهردار کرج در آیین بهره برداری از این لاین ضمن حمایت از اعضای شورای شهر و تلاشهای علی آقازاده شهردار سابق گفت: احداث این پل زمینه‌ساز اتصال بلوار ارم به بلوار گلزار و به تبع آن موجب تسهیل ترافیک در مسیر پل و راه‌های دسترسی به آن می‌شود. وی اظهار داشت: با تکمیل این پل بخش بزرگی از گره ترافیکی مناطق جنوبی کرج به ویژه مهرشهر باز و ترافیک در این منطقه روان خواهد شد. این مسئول یادآور شد:  این پل دارای سه دهانه است که دهانه میانی آن به طول 40 متر و دو دهانه دیگر پل  به طول 12 متر ساخته شده است. شهردار کرج با اشاره به اینکه هزار و 100 تن آسفالت برای بهره برداری از این پل صرف شده، افزود: در مرحله نخست حدود 700 تن و در فاز دوم نیز مقدار 400 تن آسفالت برای عرشه های این پل به مصرف رسیده است. وی با بیان اینکه پیش از احداث این پل شهروندان برای حضور در کرج، از مسیر اتوبان استفاده می کردند گفت: با اجرای کامل پل و بهره برداری از آن ضلع جنوب به شمال کرج به هم متصل و ترددها نیز بدون استفاده از مسیر اتوبان از سمت مهرشهر به کرج انجام می شود. ترکاشوند روان سازی ترافیک و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان را از مهم ترین مزایای احداث مکمل پل سوم خرداد برشمرد و افزود: از خروجی های مهم اجرای پل سوم خرداد کاهش معضل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان به ویژه در محدوده مهرشهر است. این مسئول بهره برداری از پروژه پل سوم خرداد را یکی از کارهای جهادی شهرداری دانست و افزود: همکاری پلیس راهور نیز در اتمام این عملیات قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: با همکاری پلیس راهور دو روز پیاپی مسیر تردد شهروندان تغییر پیدا کرد تا شهرداری بتواند به راحتی عرشه پل را بالا ببرد. بهره برداری از زیرگذر شهید "کچویی" تا پایان سال جاری شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنانش به پروژه غیر همسطح مهرویلا اشاره کرد و افزود: با توجه به فعالیت سازمان قطار شهری در خصوص ساخت مترو در این محل بزرگراه شمالی جنوبی یادگار امام(ره) نیز در حال بهره برداری است.

وی یادآور شد: بهره برداری از کنارگذر شرقی مهرشهر نیز در دستور کار است که شمال و جنوب شهر را به هم متصل می کند.

ترکاشوند همچنین از افتتاح زیرگذر شهید کچویی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: کمربندی جنوبی کرج به زودی در دستور کارهای عمرانی شهرداری قرار خواهد گرفت.

اکبریان: پل حصارک اواخر سال جاری به بهره برداری می رسد

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: برای احداث این پل و سایر پروژه های عمرانی اعضای شورای شهر حمایت قابل توجهی دارند. وی گفت: همکاری پلیس راهور نیز نسبت به کنترل ترافیک در زمان اجرای پروژه های عمرانی می تواند در تسریع طرح های عمرانی بسیار راه گشا و موثر باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس در ادامه سخنان خود از بهره برداری از پل حصارک در اواخر سال جاری خبر داد و افزود: هم اکنون ترافیک پل حصارک به یکی از مشکلات بزرگ کمالشهر و شهرهای اطراف تبدیل شده که روزانه باعث اتلاف وقت بسیاری از همشهریان و مسافرانی می شود که این مسیر را برای تردد انتخاب کرده اند.


 


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن